Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2010 12:47
Ehkäpä viisainta on miettiä itse ensin, miksi käyttäisi kajalia tai lakkaisia kynsiään. Jos asiat omasta mielestä sopivat yhteen, niin senkuin annat palaa vain.

Miä tulee kynsilakkaan maastokuosin kera, niin ratkaisevinta lienee värimaailma. Että vaaleanpunainen kynsilakka keltaisten housujen kanssa tuskin on kovin kaunis näky, mutta harmoniset värit yhdessä niin, että kynsilakka myötäilee muuta vaatetusta on vain kaunis viimeistely asuun myös pojilla. Muista kuitenkin huolehtia että kynnet ovat siistit. Huolellinen lakkaus ei pelasta pureskeltuja ja repeilleitä kynsiä.

Kajalin käyttöä voisi ainakin kotioloissa opetella laittamaan, sekin kun on taitolaji. Että ei käy siten, että sitä korkkaa kajalkynänsä juuri ensimmäisenä kouluaamuna ja jälkikin on sitten sen oloinen. Ja jos olo on hyvin epävarma, niin tee sitten vaikka pikapyrähdys kauppaan taikka kirjastoon kajalit silmissä ja lakka kynsissä. Jos saatu huomo häiritsee, jätä suosista ne pois kouluun mennessä.

Omaan allekrjoitukseesi viitaten, jos tunnet olosi hyvksi sellaisena kuin olet, olet hyvännäköinen ja sama toimii toisinkinpäin. Itseensä ja asuunsa tyytyväinen ihminen saa jopa pellepuvun näyttämään hyvältä linnanjuhlissa, kun taas epävarma ja 'lainavaatteissa' kulkija ei näytä upealta vaikka tekisi jokaisen asian kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 14:07
Kiitos neuvoista. Kuinka "Alexi Laiho" tyylinen kajaali laitetaan? Kun olen kuullut, että sitä pitäisi sotkea jotenkin? Vai kuinka? Käytän siis mustaa aika paljon, lähes kaikki vaatteet ovat mustaa, joten tuon kajaalin luulisi sopivan.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 15:42

Lainaus: Ninni

laita vaik yhteen kynteen ensin sitä mustaa, ja vetäise sit parin viikon päästä kaikkiin!

Mä tein just noin! Olin sillo kasilla, enkä ollu pahemmi meikannu sitä ennen. Mut ihmiset kiusaa erilaisii vaan siks ku ne ei ite uskalla ja on kuitenki ite sata kertaa tylsempii ihmisii
Kirjoittanut: Jasonic (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.07.2010 22:37
Itse meikkaan ja käytän kynsilakkaa, lähes päivittäin
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2011 12:39

Lainaus: Ene

En käytä, enkä usko ikinä käyttäväni, ei mulle sovi meikki
No ainakaan ei kynsilakka. . se on ehdoton ei.

Huvittavaa löytää oma muutaman vuoden takainen viesti. Nykyään kun en kotoa lähtisi ilman meikkiä ja kynsilakkaa löytyy useammassa värissä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.04.2011 12:55

Lainaus: Ene

Huvittavaa löytää oma muutaman vuoden takainen viesti. Nykyään kun en kotoa lähtisi ilman meikkiä ja kynsilakkaa löytyy useammassa värissä

Koko ketju on kyllä oman aikansa tuote. Se lienee yhä täällä lähinnä nostalgian vuoksi.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:24
Itsellänihän on esim. bändin kanssa harvinaisen voimakkaat silmämeikit. Vapaa-ajalla ei jaksa aina käyttää mutta kyllä. Omistan varmaan enemmän meikkejä kuin äitini.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2011 22:58
Olen alkanut käyttää mustaa kynsilakkaa noin 2 kuukautta sitten, aluksi en käyttänyt usein sillä sain kuulla siitä kuittailua, mutta nyt käytän sitä koko ajan. Kajalia en ole käyttänyt, mutta jossain vaiheessa pitänee kokeilla.
Kirjoittanut: Crowia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.10.2011 02:16
Köyhänä opiskelijana ei ole vielä varaa kynsilakkaan, mutta tullut sitten mustalla tussilla mustattua kynnet viimeiset pari viikkoa. Ärsyttävää vaan, että väri tahtoo tarttua helposti kaikkeen. Kukaan ei sinänsä ole kiinnittänyt huomiota mustiin kynsiin. Toisaalta muutenkin musta ulkonäköni vaikuttanee asiaan. Sitten kun rahaa taas löytyy, pitänee käydä ostamassa oikeaa kynsilakkaa
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 14.10.2011 16:37

Lainaus: Crowia

Ärsyttävää vaan, että väri tahtoo tarttua helposti kaikkeen

Anteeksi tämä humoristissävytteinen tuomitseva asenteeni, mutta: ei näin jooko pliis herranen aika sentään! Tekisi mieli melkein laittaa sinua varten kolehti pystyyn, jotta sinun ei tarvitsisi tussilla värittää kynsiäsi. Eipä tässä minulla nyt tällä kertaa muuta. Verity kiittää, kuittaa ja pahoittelee syvästi. '

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit