Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 11:17
Ahaa... Tuosta nimittäin jäi sellainen käsitys että aloitit kynsien lakkaamisen kun fanitit Laihoa mutta et enää kuuntele CoBbia kun ne on massateinejä. *heh*

Oikeinkirjoitus se keskustelun tiellä pitää!! ;D
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2008 16:21
Joop. Mäkin lakkaan kynteni aina mustiksi. Ja sekös joitain työkavereita ihmetyttää ja kummastuttaa .... Kaveri on kuullut niitä juttuja joita mun selän takana puhutaan.... Olen joko homo tai pervo.... Ei homoissa mitään vikaa oo.... Mut siis aikuiset miehet juoruaa .... Siis haloo...... Musta kuitenkin on aivan sama mitä ne typerykset puhuu, mut luulis niitten tietävän et tää on mun elämä..... Ja h ### tti jokainen saa tehdä itelleen just niinku haluu... Mut jotkut ei vaan tajuu. Ja niinpä sitten rupesin lakkaamaan myös varpaan kynsiä, ja kävin trimmaamassa kulmakarvani..... ja toki sävytin ne....
Kirjoittanut: mamamum (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.07.2008 23:52
Mä oon menos justii ylä-asteelle ja en tiiä viitinkö alkaa käyttää vaik kajaalii ku kumminki tullee kommenttii.Mulle sanottiin nääs et mä käytän korkkareita ku käytin vaan vähä korkeempi pohjasii maihareita.
Haluaisin kysyy ny täs sivus et riippuko se onko gootti ku kuuntelee jotai metalli musaa?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.07.2008 00:14
mamamum: Yhteisö on tuottanut sinulle noin 100 000 viestin edestä informatsuunia goottilaisuudesta. Kannattaa siis selata niitä vanhempia juttuja, koska sieltä löydät ihan varmasti tietoa siitä mistä goottilaisuudessa on kysymys. Älä käytä kajaalia jos et halua kuunnella muilta sinuun kohdistettua arvostelevaa palautetta, älä käytä maihareita jos et halua kuunnella korkkarikommentteja. "Erilaisia" ehkä kiusataankin, mutta se ei onneksi kestä loputtomiin.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2008 00:22

Lainaus: kuopassa

Älä käytä kajaalia jos et halua kuunnella muilta sinuun kohdistettua arvostelevaa palautetta, älä käytä maihareita jos et halua kuunnella korkkarikommentteja.

Tai vaihtoehtoisesti: Käytä kajalia jos siltä tuntuu ja maihareita jos tuntuvat hyvältä. :>
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.07.2008 00:29
Toki, toki. Nuorimies kysyi viestissään, että viitsisikö hän, joka mielestäni viittaa sellaiseen epävarmuuteen ja arkailuun. En kieltänyt häntä meikkaamasta tai käyttämästä maihareita, vaan vain yritin poistaa häneen kohdistuvan nälvimisuhan suosittelemalla käyttäytymään kuten muutkin laumanjäsenet jne. Jos mamamum näyttäytyy ja käyttäytyy kuten muutkin niin silloin muut eivät todennäköisesti kiusi. On helppoa mennä massan mukana.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2008 01:09
En alunperinkään ajatellut että tarkoitit kieltäväsi häneltä moiset huvitukset, tuli vain mieleeni laukoa toinenkin katsantokanta asiaan. :D Massan mukana on tosiaan helppo mennä, muttei se silti tarkoita sitä että se olisi paras vaihtoehto.

Seuraava saattaa olla ehkä turhahkokin kommentti, mutta kommentoinpa kuitenkin:

Yhtäkaikki, mamamum, se että käytätkö kajalia tai maihareita vai et on täysin oma päätöksesi, jonka tulisi perustua siihen mikä sinusta on paras vaihtoehto. Aina tulee vastaan sellaisia ihmisiä, jotka jaksavat nälviä ja nimitellä, päätätpä sitten mitä tahansa (koskee muitakin kuin ulkonäöllisissä seikoissa). Toisaalta, aina tulee vastaan myös niit'ä ihmisiä jotka arvostavat ja ymmärtävät.

(Kello on 01.08, pitkä valvontaputki päällä ja sen myötä näemmä maailmanparannusvaihe menossa. Pahoittelen jo etukäteen. :D)
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 20:46
Hieman vanhempaa sukupolvea edustava mieshenkilö... viimeinen puolivuotta tuonut esille sisällä kyteneen gootin(jos noin voi sanoa). Asteittain tämä tässä on mennyt... aluksi olin kovasti sitä mieltä, etten ikinä meikkaa. Koska olen kuitenkin kovin kokeilunhaluinen, niin eikös sitä eyelineria testannu. Tulos, ostamaan kajalia ja luomiväriä että saa täydennettyä kokonaisuuden. Sitten jäädään odottelemaan reaktioita, mutta tärkeintä on minusta että itse pidän siitä miltä minä näytän!
Kirjoittanut: NecroErotiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 07:56
Usko pois, kyllä se nälviminen ym. kiusanteko loppuu. Kun itse aloitin kajaalin, luomivärin ja muiden meikkien käytön ,niin kyllä tuli kommenttia ja jotkut jopa yrittivät hakata minut.
Muutaman kuukauden kuluessa tämä kaikki kuitenki loppui kun ihmiset tottuivat ja nykyään olen yksi koulun suosituimmista oppilaista. Olen muuten yhdeksännellä luokalla.
Kirjoittanut: the91eyes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.10.2008 23:21
Aloin itse käyttää kajaalia vähän aikaa sitten. Kynsilakkaa käyttäny jo about vuoden. Olen kahdeksannella luokalla. Yllättävän vähän tullut haukkuja, jotkutu van kyselly että Miks meikkaat ja tollasta. Mutta varmaan johtuu siitä kun tyylini on muutenkin niin erikoinen. Seiskaluokalla jaksettiin ********* mutta mun luokkalaiset on jo varsinkin tottuntut eiä kaverit enää välitä vaikka tulisin minkä näköisenä kouluun. Been there done that
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit