Gootti.net

EMP

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2009 22:03
Mulle tupsahti joku aika sitten katalogi laatikkoon ja voi että kyrsii olla köyhä opiskelija!
Pikkuvelikin innostui etenkin bändituotteista ja taisi poikaystäväkin joistakin tuotteista tykätä.
Jos kesätöistä jäisi jotain käteen niin voisihan sitä ehkä jotain uutta relettä itselleen tilatakin... Osais vaan päättää mitä sieltä sitten ottaisi kun haluaa ostaa puolet tavaroista... Juup.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2009 22:29
Niitä katalogeja on kiva selailla ja siihen jää koukkuun Levyjä sieltä saa mielestäni ihan kohtuullisen halvalla ja bändituotteet ovat hienoja. Exsäni tilasi sieltä minulle kaksi korua lahjaksi ja oli ihan tyytyväinen toimitukseen, ja minä koruihin En vain ole kiinnostunut tilaamaan sieltä vaatteita koska ne ovat mielestäni tavanomaisia tietyllä tasolla. En muutenkaan tilaa vaatteita netistä kun ei voi olla varma koosta ja laadusta.
Kirjoittanut: DarkQueens (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2009 23:56
Olen tilannut joitain vaatteita tuolta ja mielestäni eivät ole mitenkään kovin korketasoisia laadultaan ja näin ollen pidän hintaa hieman korkeana!
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2009 09:59
Itselläni ainakin löytyy EMP:ltä tilattua vaatetta ja hyvin on kyllä kestänyt sekä printit että kangas. Puljun levyvalikoima on vähintäänkin hulppea, vaikka hinnat saisivat toki tulla hieman alas osassa valikoimaa. Kyllähän tuonne saisi joka katalogin ilmestymisen aikoihin poltettua rahaa ties kuinka paljon, mutta sitäpä ei koskaan satu olemaan. Ehkäpä sitten joskus :P
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2009 11:38

Lainaus: DarkQueens

.
Olen tilannut joitain vaatteita tuolta ja mielestäni eivät ole mitenkään kovin korketasoisia laadultaan ja näin ollen pidän hintaa hieman korkeana!

Mä oon kans huomannut tuon. Varsinkin kun olen trikootoppeja tilaillut, niin laatu on ollut kyllä erittäin huonoa. Viimesin tilaus lähti kokonaisuudessaan takaisin - olivat parit paidat lähettäneet m-koossa (piti tulla s), ja loppujen mallit ja laatu oli heikkoa. Ainakin hintaansa nähden. Muutenkin tuo toimitus on aika pitkä, itse ainakin odottelen väh. sen 3vko tavaroita.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 05.06.2009 14:35

Lainaus: blood

Muutenkin tuo toimitus on aika pitkä, itse ainakin odottelen väh. sen 3vko tavaroita.

No tuota.. Tilatessahan kannattaa toki tarkistaa, että ko. tuotetta myös löytyy varastosta. Itselläni on kovastikin parin viikon sisään tulleet tilaukset perille.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 05.06.2009 15:46
Mulla on vaan hyviä kokemuksia tästä puodista. Juurikin laitoin pari päivää sitte tilauksen sisään ja ilmottivat melko samatien että yhtä toppia ei ollut saatavilla kuin vasta ensi viikolla ja pyysivät laittamaan josko haluan että odotetaan toppia vai unohdetaan se. Vastasin että odotetaan ja vielä lupasivat ilmoitella jos varastoon saaminen pitkittyy, mielestäni oikein hyvää asiakaspalvelua. Tilauksen kanssa ei oo ikinä tullut mitään ongelmia, eikä myöskään ole tullut väärää kokoa/tuotetta...Palauksetkin on onnistunut ihan mallikkaasti (liian pienet kengät [jopas yllätyin kun tilasin Undercoverin maiharit ja kokoa 38, joka yleensä on ihan passeli niin näissä pitikin ottaa 39, pientä kokoa]).
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.06.2009 12:28
Itsellänikin on vain hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta. Vaatteiden laatu on ollut hyvää ja kestävää. Ja toimitusaika nyt on sen pariviikkoa, mutta kun asennoituu jo valmiiksi siihen, että se ei ole tulossa parissa päivää niin ei ota sellainenkaan sitten päähän. Nyttenkin olisi mielessä tuotteita, joita sieltä tilata, mutta se raha.. Vielä ei ole varaa, mutta jos säästöön saa niin tilaus lähtee EMPille.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.06.2009 18:40
Mites se kun laitoin tänne joskus maalis-huhtikuussa ketjun nimeltä "Kimppatilaus EMP:stä?" ?? Onko se ketju suljettu (en tienny et EMP:stä on olemassa jo ketju)? Ja on tai ei suljettu, niin ite ainakin tilaan tänään sieltä sänkyvaatteita, turhaa pikkuhärpäkettä (kuten sellanen läppä joka pannaan silmille yöks, ukko haluu jonku laserin) ja muutamia levyjä, tärkein juttu koko tilauksessa on WT:n Black Symphony-dvd *Nínnuska hyppelee innoissaan*
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2009 22:24
Tilasin n. 2vk sitten 2 paitaa, korun ja julisteen ja päädyin siihen pikku huomioon, että kalliiksi käy lompakolleni tuolta tilata. Kaikkea kivaa siellä toki on...
Mutta niin, tilauksen toimittamisaika ei minulle ollu kovin pitkä -Saksasta kun tulevat- eli n. 9 päivää.
Niin, ja paidat ovat tosi ohuita. Pesunjälkeisistä ajoista en sitten tiedä, toivotaan että fontit pysyy paikollaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit