Tyylikkyys riippuu siitä mistä itse pitää. Materiaalit ja värit ovat tietenkin tärkeitä, jotkin värit eivät vain sovi yhteen. Vaatteet täytyy osata kantaa oikein, jos näyttää koko ajan siltä että häpeää vaatteitaan niin eihän se kovin kaunista ole. Ja talvivaatteet ovat juttu erikseen, kuten diamond edellä mainitsi. Talvella pitää olla lämpimät kamat ettei jäädy pystyyn.
Sitten nämä muoti-ilmiöt. Orjallinen seuraaminen on todella typerää(minun mielestäni, anteeksi jos loukkaan jotakuta). Lissut luulevat useasti olevansa niitä tyylikkäimpiä ja cooleimpia koko paikassa. Mutta yleensä he onnistuvat vain näyttämään todella typeriltä. Kuten tuo emomuoti joka on nyt ollut valloillaan. Jos ihmisellä on väärä asenne ja ei oikeasti pidä tyylistä jota käyttää vain muodin vuoksi, hän näyttää automaattisesti naurettavalta. Tämä johtuu siitä että hän kyttää koko ajan kaikkia että miten he reagoivat hänen vaatteisiinsa.
Kerron teille pienen tarinan:
Oululainen Lissu istuu huoneessaan kuuntelemassa Justin Timberlakea. Ketuttaa. Hän ei edes koskaan ole pitänyt tyypistä, mutta kun kaikki kuuntelevät häntä. Lissu oli ollut aikaisemmin ulkona kavereidensa kanssa, ja kaikilla oli ollut ihan erillaiset vaatteet kuin yleensä. Paljon mustaa, kettinkiä ja ihan järkyttävät kajaalit. Sekä sellaiset hirveän isot huivit. Lissua hävetti kun hän erottui niin paljon porukasta, ja Lissun paras kaveri Pissis oli vielä sanonut että eikö Lissu seuraa ollenkaan muotia. Mistähän kaupasta porukka oli puhunut. Se taisi olla joku Dark star... Lissu lähtisi sinne huomenna. Seuraavana päivänä koulun jälkeen Lissu juoksi bussiin ja keskustaan päästyään hän kaivoi liikkeen osoitteen repustaan. Se ei onneksi ollut kauhean kaukana. Lissu kävi Dark starissa ostoksilla, ja seuraavana päivänä koulussa Pissis ei enää ilkkunut häntä. Viikko tuon jälkeen koko jengi oli taas kaupungilla, ja heitä vastaan käveli kaksi tyttöä, kummallakin oli paljon mustaa vaatetta,korsetit ja erikoiset, korkeakantaiset kengät. Ja Lissun mielestä he olivat ihan mielettömän kauniita. Yhtäkkiä kuului Pissiksen ääni: "Lissu, etsä vaan tuijota nuita punkkareita vai mitä ******* olivatkaan! Noihan on saatananpalvojia!" Lissu hätkähti, ja tytöt kääntyivät ympäri. Toinen hymyili Lissulle ja sanoi:" Anteeksi vain, mutta me emme ole saatananpalvojia. Sellaiset ihmiset ovat ihan eri asia." Lissu rohkaisi mielensä ja sanoi näille kahdelle tytölle:" Tuota... Minun mielestä teillä on kauniita vaatteita.." He hymyilivät ja kiittivät Lissua joka tunsi olonsa onnelliseksi ilmaistuaan mielipitäänsä. Pissis ja muut kaverit alkoivat ilkkua ja pottuilla Lissulle joka vain kuunteli hetken, kääntyi ympäri ja sanoi olkansa yli:"Ja minun mielestäni te näytätte typeriltä." sen sanottuaan hän kääntyi pois ja lähti kotiin. Huomenna hän etsisi kirpparilta itselleen oman tyylisensä vaatteet.
Anteeksi, tulipas tollanen sönkötys

Mutta liittyipä aiheeseen

möw.