Gootti.net

Arvostele edellisen vaatetus

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.07.2011 11:30
NOSTAN!
Vaikuttaa ihan mukavalta ja harmoniselta perusasukokonaisuudelta. Itse en niin kovasti ole vaaleanpunaisen ja Hello Kittyn perään, mutta uskon, että se sopii muuten mustaan ja yksinkertaiseen asuun. Olisi kiva tietää tarkemmin, millaiset saappaat, esim. onko kärki pyöreä vai terävä? Meikki ja hiukset kuulostavat äärettömän somilta ja villakangastakki on aina hyvä valinta (talvisaikaan). Tästä napsahtaa 8. Kuulostaa siis ihan hyvältä ja erityisesti söpöltä.

Minulla eilen:

– Musta perustoppi
– Musta, hieman kellohelmainen, hieman pitsikoristeltu samettihame, jossa vyötärö oikealla korkeudella.
– Musta samettibleiseri, jonka hihat kääritty
– Mustat sukkahousut
– Mustavalkoiset polka dot -tennarit/tossukat, joissa siis pohja valkea ja pilkut, saumat ja nauhat mustat.
– Kaulassa tummaa metallia oleva koristeellinen, mutta pienehkö riipus

– Mustat hiukset rennohkolla nutturalla, otsatukka ylhäällä hillittynä "torttuna"
– Meikkinä pohja ja hieman poskipunaa, kevyet mustat rajaukset, ripsari ja punainen huulipuna.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 04.07.2011 12:21
Kuulostaa tarkoin harkitulta kokonaisuudelta, mutta ehkä tuon mustan seassa voisi olla myös jotain tehosteväriä, mikä sitten onkaan mieleesi. Tennarit kuulostavat ihanilta, sellaisilta, joita minäkin voisin pitää. Ehkä jos muissakin asuissa olisi valkoista, niin voisi olla pop (mustavalkoisuus = ).
Annan arvosanaksi 9.

Itsellä yksinkertaisesti:

- musta t-paita
- musta liituraitakauluspaita, raidat hopeiset
- mustat hieman levenevät tyköistuvat stretch-housut
- mustat tennarit, joissa siniset nauhat

Ulkona lisäksi:

- musta lyhyt jakku
- vaaleansiniharmaa huivi jossa tähtiä
- harmaa reppu (laukku olisi sopinut paremmin kokonaisuuteen mutten jaksanut tällä kertaa kun reppu on mukavampi selälle)

Muut:

- hiukset lyhyet, sliipattu geelillä taakse
---------------

No joo, nyt mullakin on aika lailla musta päivä, että paraskin olen sanomaan...
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2013 13:02
Minäpä nostan tätä kun on niin kovin pudonnut! Tää oli musta älyttömän kiva aihe, saa kommenttia omista asukokonaisuuksista hyvässä hengessä ja hyvillä perusteiluilla (ainakin useimmiten).

Asusi kuulotaa aika harmoniselta kokonaisuudelta. Mustan, sinisen ja hopean/harmaan yhdistäminen toimii varmasti, mua viehättää erityisesti se, että mustien tennareiden nauhat ovat siniset. Meikistä olisin halunnut kuulla enemmän, jos sellaista on. Itselle tuli ainakin heti noista teemaväreistä villejä ideoita.

Itse en niin kovasti välitä liituraidasta ja tähtikuvioista, mutta kokonaisuudessa ne voivat näyttää oikeinkin hyviltä. Ei siis sellainen asu, johon itse tyylini puolesta pukeutuisin, mutta tässä oli hyvä meininki!
Arvosanana 9- ,

Tänään olen itse kalsareissa, joten suosin eilistä.

Mustat ohuet sukkahousut, joiden päällä mustat pitsisukkahousut
Tummanvihreä kellohelmainen hame, ulottuu vähän polven yläpuolelle, alta näkyy hieman mustaa tylliä
Musta pitkähihainen paita
Musta, siro villatakki

Ulkona musta trenssi ja musta huivi
Mustat teräväkärkiset nilkkurit

Korvissa isot, pyöreät vihreät korvakorut jossa keskellä kelttikuvio
Ranteessa pronssinen rannekoru

Punaiset hiukset kiharoilla ja pörrössä auki
Meikkinä peruspohja ja luonnollisehkot nypityt tummat kulmakarvat,
kissarajaus + alla, luomen keskellä ripsirajassa "pisteet"
vähän vaaleaa ujosti hohtavaa luomiväriä, ripsaria, kevyt huulikiilto.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit