Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gothic lolitat

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.09.2007 18:44

Lainaus: Devilsbride

jostain syystä tällaiset pitsimyssyt tuppaavat näyttämään melko naurettavilta.

Heh...mulla tulee niistä pitsilärpsyistä mieleen siteet...eipä tarvisi kiinnittää kuminauhalla tms. kun niissä siteissä itsessään on se tarrapinta kjeh kjeh...älkää loukkaantuko, mulla on vaan vilkas mielikuvitus
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2007 19:23
Lolitoilla on ehottomasti kauniita vaatteita. Itsekin olen tehnyt ja ostanut pari lolivaatetta Heti kun laittaa sen loliasun päälle,joka mulla nyt aika harvoin on,tulee muilta kommenttia "saakelin japani ihq"
Kirjoittanut: Rose Mary (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2007 14:13
Miksi? Lolitat ovat suloisia!
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:18

Lainaus: Swanette

En minäkään näe mitään syytä, miksei Gothic Lolita voisi olla myös gootti. Tietääkseni Lolitatyyliin ei liity mitään sellaista, joka estäisi goottina olemisen tai toisinpäin.

Näinpä. http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/6/20070 915_02/
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2007 19:26

Lainaus: Riddler

Näinpä. http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/6/20070 915_02/

Itse en erityisemmin välitä kaikista lolisuuntauksista, mutta ovathan JOTKUT sweet lolitat söpöjä omalla tavallaan.

Itse yhdistelen aikas vapaasti enemmän gootteja ja enemmän lolitavaatteita. Olen kai sitten jotain gootin ja gothic lolitan väliltä. Kyllähän nuo röyhelöt ihan mukavia on. Muoti-ilmiön vuoksi on tietysti tyhmää pukeutua lolitaksi. Jos tykkää, niin miksei saisi, kunhan sen tekee hyvin. En ymmärrä sellaista: "Noita on paljon tuota tyyliä"-selityksiä toiselta puolelta ja "tuo on liian eksoottista Suomessa"-toiselta puolelta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2007 19:48
Mieluummin ehkä näin. Värit sopivat yhteen, hiukset on laitettu eikä jalassa ole kumisaappaita! (Onko kumisaapasloli joku suuntaus? Mikä se on japaniksi?)

URL
Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2008 03:11
Mukavaa, että täällä on gosuroreista kiinnostunutta väkeä Mehän voitaisiin järjestää komea miitti...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.01.2008 13:12

Lainaus: Mononoke

Mukavaa, että täällä on gosuroreista kiinnostunutta väkeä Mehän voitaisiin järjestää komea miitti...

No eiköhän jätetä ne gosurori- visikei ja amarorimiitit Enfant Terribleläisille kuitenkin. Sieltäkin minut tosin vielä voi bongata Heetteri -nickillä, satunnaisesti järjestän itsekin miittejä, vaikka oma sweet lolita -kauteni loppui 2 vuoden jälkeen katkeransuloisiin jäähyväisiin. Vaan ei sitä tiedä, ehkä vielä joskus pimahdan, ja vaihdan taas vinyylin Angelic Prettyyn, Alice and the Piratesiin, Babyyn ja Metaan.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2008 15:09
mjaa, on jotkut lolitat kyllä kauniita, mutta en kyllä itse laittaisi päälle.
moi-même-moitié:n vaatteet ovat kauneimpia.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2008 13:34

Lainaus: Heetteri

Sieltäkin minut tosin vielä voi bongata Heetteri -nickillä

Minä mietinkin että oletko se sinä sama Heetteri joka siellä pyörii. Itsekin olen Enfantilla, tosin eri nickillä. (AuroraMist)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit