Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.
Goottifoorumi: Morytania
- Käyttäjänimi: Morytania
- Biografia: Hei vaan. Olen Morytania, kutsumanimekseni olen arkikielessä saanut Sipen. Asustelen tuolla Espoon Matinkylässä jo neljättätoista vuotta. Lähes koko ikäni XDD!
Juuh... Mä olen hyvinkin musikaalinen ja kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Mihinkään en ole erityisesti juurtunut. En edusta mitään vakituista genreä. Tästä olen saanut myös mottoni: Kaikki tai ei mitään!
No tuolta goottipuolelta kyllä kelpaa melkein kaikki, mitä nyt tuonne goottiwikin puolelle noita bändejä on listattu. Onhan niitä ihan älyttömästi, mutta nyt en niitä jaksa listailla blablabla DD!
Instrumenttejani ovat kitara ja piano. Joskus huvin vuoksi on viuluakin tullut soiteltua. Njoo...
Kuvaamataidossa olen myöskin melko lahjakas ja monipuolinen, erityisesti piirtämisessä.
Kyllä kyllä...
No. kysymys kuuluu miten goottius on osa minun elämääni. Siihen ei ole yksinkertaisesti selkeää vastausta. Se saattaa johtua jollain lailla punk -ja metallimusiikin jälkivaikutuksista, myöskin rockin. En tiedä. Animesta ja mangasta olen ollut kiinnostunut, myöskin jonkinlaisista fantasiaroolipeleistä jne. Vaatteetkin ovat niin tolkuttoman hienoja ja kauniita, niin kauniita että kauniinpia saisi etsiä. Niin.. ehkä siinä on muutamia syitä tälle jo pohditulle asialle.
Ensisijaisesti minut tavoittaa neljän seinän sisästä. Meseä heruu jos vain pyytää. Ei ole väliä, mihin sävyyn. - Viimeksi paikalla: 09.01.2009
- Pikaviestin: Windows Live Messenger
- Sijainti: Espoo
- Ammatti: Tuleva opiskelija
- Harrastukset: Musiikki, kuvataide, lukeminen, dataus, käsityöt, juokseminen, kahvin, teen -ja muiden piristävien juomien ryystäily
- Viestejä yhteensä: 140
- Viimeisimmät viestit:
- Viestit ja aiheet:
- Arvo: Asiantuntija
- Viimeisimmät kävijät:
- MortuusAmor vieraili 05.04.2013 08:56
- Emohippi vieraili 23.04.2011 16:15
- Miss_Reaper vieraili 04.11.2010 22:11
- Fenrisulfur vieraili 18.04.2010 19:15
- God Of Wind vieraili 31.05.2009 20:36
- Seikra vieraili 31.12.2008 00:50
- Heetteri vieraili 17.12.2008 14:21
- Yöntuuli vieraili 16.12.2008 17:41
- die Winterreise vieraili 02.12.2008 21:28
- darkAngel vieraili 13.10.2008 21:48
Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen
tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.
-
Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!