Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.
- Käyttäjänimi: kiki
- Biografia: Olen kymmenen vuotta ennen 2000 lukua voikukkien aikaan syntynyt immeinen. Tottelen nimeä Kiki, jos mieli tekee totella ;) Pirteä ja iloinen läpättäjä, mutta ujo sellainen. Kiitos lukihäiriön, nauran todella usein itsekseni lukiessani rivejä yhdistellen ja lisäilemällä/pudottelemalla sanoja.
Perheeni on tärkeimpiä asioita elämässäni, kolme nuorempaa veljeä ja neljä nuorempaa siskoa. Siskojen käännytys projeksti on kovasti käynnissä, mutta kahta vanhempaa ei kiinnosta kuin pukeutumis puoli. Kahdessa nuoremmassa on vielä toivoa :D Perheeseen kuuluu myös tärkeät tuet ja turvat eli vanhemmat. Sekä se tärkein, avokki, tietokoneita rämpläilevä hevari. Myös meidän antibiologiset lapset, viljakäärme ElisaBeth alias Elli sekä leopardigekot Tauski ja Myy (nimistään huolimatta tyttöjä) sekä pieni määrä hiiriä. Toisena erittäin tärkeänä asiana minulle on luonto. Erityisesti metsä ja pienet purot siellä, järvet ovat myös ihania. Luonnossa en pidä pelloista ja paljaista alueista (ajattelee nyky modernia taloa 500 neliöö pilareita, asfaltti pihaa ja kahta reunustettua koivua sekä joka päivä ajeltavaa nurmea. Kunnes ajatus alkaa ällöttämään) ja betoni viidakoista.
Intohimona minulla on matelijat, kasvit, lohikäärmeet sekä leffat. Kämpän täyttäisin kokonaan käärmeillä, liskoilla ja kasveilla jos se olisi mahdollista. Muita harrastuksia on lukeminen, käsityöt sekä lenkkeily ja ompelushommien kanssa kiroaminen.
Juttu tasoni kulkee usein yliluonnollisissa asioissa, kaikessa epäoleennaisessa sekä aavistuksen filosofisissa jutuissa. Näistä kumminkin pidättäydyn kunnes huomaan toisen osapuolen olevan yhtä kiero.
Pukeutumisessa olisi paljon parantamisen varaa, mutta se onkin ollut kohta vuoden työnalla. Jos sitä vain saisi inspiraation ja lähtisi uff tai kirppikselle tekemään löytöjä ja muokkaamaan, mutta sitä odotellessa farkut+ normi tummat paidat kelpaavat hyvin
Musiikin puolelta minulla on laajasti rajoittunut maku. Pääasiassa se on industrialia, tunnelma heviä ja kaikkea siltä väliltä. Toisinaan on päiviä jolloin psykobilly horror ottaa vallan. Toisinaan soi sisters of mercy. Ja sitten on ne inhokit, HIM, Metallica, räp, hiphop, reggea ja joululaulut. Ne eivät mene sitten millään.
Koulutukseltani olen catering alan palveluvastaava, vuoden alalla töissä ja huono (työ)kokemus vei alalta innon, vaikken ikinä kuvitellut alalle jääväni :D Automaalarin ammattia olen haaveillut jo pitkään (ja autoista en tiedä sitten yhtään mitään), se tuli ajatuksiin yläasteella. Nyttemmin on pyörinyt tiiviimmin päässä. Lävistys ja tatuointi hommat ovat myös kiinnostavia, harrastuksena tosin, tuskin niitä työkseni tekisin.
Ja koska normaalistikkin selitän kaiken mahdollisimman sekaisin niin lisään perään vielä että olisi se mukavaa jos iltaisin väsyttäisi niin heräisi aamulla eikä enään sillon kun tuntuu ettei saa enään mitään aikaiseksi.
Ja varmasti huomenna jos luen tämän kirjoituksen, niin mietin että miksiköhän noinkin piti kirjoittaa. :D - Viimeksi paikalla: 28.02.2019
- Sijainti: Tampere
- Harrastukset: Matelijat
- Viestejä yhteensä: 46
- Viimeisimmät viestit:
- Lapsia?
- Gootti äitiysvaatteissa?
- Kengät (3)
- Minkä ikäinen olet?
- Gallup: Eettinen pukeutuminen
- Tampereen miittiketju, osa 2.
- Viherpeukaloita?
- Päättömiä kysymyksiä (osa 3)
- Viimeisin bändi-ihastuksenne?
- Oletko itse tehnyt vaatteita?
- Goottikaupat
- henkilökohtaisia ongelmia
- miittiä tampereelle?
- Mukihärö (lukihärö)
- Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!
- Päivän "gootteilut" :D
- Lemmikit
- Mitä aiot tehdä tänään/huomenna/ensi viikolla?
- lävärit ja tatskat (osa 2.)
- Runopalsta "avattu"
- Mitä te pelkäätte?
- Oudoimmat yöpymispaikkanne.
- rippikoulu?
- Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?
- Kirjoita kun saat jotain kivaa 4
- Ihonhoitoa
- Etsitään ystävää
- Käsittämätön itsekkyys
- Korsetti (osa 2)
- Viestit ja aiheet:
Yleiset korinat 24 Menneet goottimiitit ja tapahtumat 9 Goottityyli 8 … 4 Arkisto … 1 Musiikki ja muusikot - Arvo: Edistynyt
- Viimeisimmät kävijät:
- Magnolia vieraili 12.06.2015 22:32
- mlrd vieraili 07.09.2014 02:05
- Darkmessenger vieraili 30.03.2013 05:39
- Kuolonenkeli vieraili 13.09.2012 19:49
- Yöntuuli vieraili 22.07.2012 19:02
- Salmonelle vieraili 18.07.2012 21:22
- kannuskäsi vieraili 12.07.2012 17:34
- Mosha vieraili 09.07.2012 12:36
- Usvatuuli vieraili 19.06.2012 10:21
- Wormboy vieraili 05.06.2012 15:49