Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

• Käyttäjänimi: WannaBeSoHigh
  • Biografia: Olen tällainen hiljainen haaveilija, taiteilijasielu ja taivaanrannanmaalari. Olen parantumaton romantikko, sekä uskollinen ja rehellinen. Viihdyn parhaiten omissaoloissani; nenä kinni kirjassa, kuuntelemassa musiikkia ja luomassa omia juttuja tai vaihtoehtoisesti ulkona kävelemässä. Mikään ei kuitenkaan koskaan estä lähtemästä hyvälle rokkikeikalle tai festareille. Niin ja olen eläinrakas, minulla on kaksi kissaa ja kilpikonna.

Rakkautta on: musiikki (Lord of the Lost, Deathstars, Blutengel, The Cure, Mono INC, Marilyn Manson, HIM...), kirjoittaminen, vampyyrikirjallisuus, True Blood, Tim Burtonin elokuvat, goottilaisuus, taide, teatteri, keikat, pitkät kirjeet, tatuoinnit, syksy, kynttilät, suklaa, vaniljatee, luonto, elämykset, halaukset, kauniit sanat, aidot ihmiset, yksinolo jne.
  • Viimeksi paikalla: 26.01.2014
  • Web-sivu: http://wanna-be-so-high.blogspot.fi
  • Sijainti: Seinäjoki
  • Ammatti: ympäristönhoitaja
  • Harrastukset: kirjoittaminen, lukeminen, musiikin kuunteleminen, jooga, ulkoileminen
  • Arvo: Haamu
  • Viimeisimmät kävijät:
    1. maarit vieraili 15.09.2018 00:31

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 45 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!