Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn @ Nosturi 18.4!

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 19:48
Lippu on jo varattu Paikalle saavun kaverin tai kahden kera. Ehkä tällä kertaa uskaltaisin jopa tulla sanomaan hei teille pääkaupunkiseutulaisille : D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2009 03:02
No hö :< En taida päästä, intissä kun olen.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:29
Tietoinen olin jo pitkään keikasta, mutta lipunmyynti on siltikin päässyt alkamaan ilman että huomasin asiaa. Täältä Lahdestakin tuo Loco nyt on loppunut/loppuu, että mistäköhän sitä liput ostaisi, ei viitsisi netinkään kautta tilata.

Mutta ehdottomasti olen tulossa, oli EA:n taannoinen Tavastian keikka sen verran hyvä, että mielelläni katselen heitä uudemmankin kerran. Toivottavasti Veronica Varlow pääsee paikalle .
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2009 15:16
Minäkin olen ehdottomasti tulossa! En päässyt silloin Tavastian keikalle, joten tämä uusi mahdollisuus on käytettävä. Tänään kävin ostamassa lipunkin, nyt mikään ei enää estä (paitsi keikan peruminen, ja sitähän ei peruta!), kun matkustuspuoli ja yöpyminenkin ovat kunnossa. Lippupalvelun palvelumaksuna muuten perittiin 2 euroa eikä 50 snt o_O. Että lopulliseksi hinnaksi tulikin sitten 24 euroa. No, ainakin se on nyt hankittu, olen onnellinen

Niin muuten, oliko keikalla minkäänlaista paita-/levy-/muu sälä-myyntiä viimeksi? Jos oli, mitä kaikkea siellä myytiin?
  • Lähetetty: 10.02.2009 17:58

Lainaus: tuulikello

Niin muuten, oliko keikalla minkäänlaista paita-/levy-/muu sälä-myyntiä viimeksi? Jos oli, mitä kaikkea siellä myytiin?

Olihan siel CD-levyjä, julisteita, (vai olikos se niin, että julisteita myytiin vain yhden mallista/tyylistä? Ei jaksa muistaa) t-paitoja ja oisko ollut vielä pinssejä..? :D Itse ostin julisteen ja CD-levyn. Emilie Autumn kortteja sai ilmaiseksi :] Myyjätkin olivat ihan mukavia.
  • Lähetetty: 12.02.2009 14:00
Evelyn, kiitoksia Mukava kuulla, että siellä myytiin jotain, jos tälläkin kertaa sitten olisi :P Voisi vaikka tarttua jotain mukaan...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2009 14:02
Minun tuloni on vieläkin epävarmaa... ja pysyy epävarmana niin kauan kunnes hommaan lipun. Rahatilanne on [taas vaihteeksi] hieman niin ja näin... Mutta enköhän ole tulossa. Viime keikkaa kun niin kehuttiin.
Ehkä joku päivä vielä tallustan Tiketin ohi sopivasti 22,50€ lompakossa.
  • Lähetetty: 12.02.2009 21:31

Evelyn, kiitoksia

Ole hyvä vain En millään malttaisi odottaa Pitäisi suunnitella jo, että mitä laittaa päälle, kun en voi lähteä ajatuksella "Ostan jotain Mortskusta". Pitää myös alkaa säästämään rahaa. Junalippuun menee jo satanen, ja sit hotelli pitäisi varata..
  • Lähetetty: 18.02.2009 12:03

Lainaus: Evelyn

Pitäisi suunnitella jo, että mitä laittaa päälle

Sama ongelma myös täällä! Pakko olla edustava! (Vaatteethan ovat ne pääasia ja silleen )
  • Lähetetty: 19.02.2009 13:25

Pakko olla edustava! (Vaatteethan ovat ne pääasia ja silleen

Kyllähän siitä itselle ainakin tulee parempi mieli kun oikein tälläytyy, mut viime keikasta itse opin, että vaikka pukisin päälleni mitä, olen silti alipukeutunut :D Jotkut tulivat keikalle niin hienoissa hepenissä, että huhhuh. Ja tietenkin osa tuli tavallisemmin pukeutuneena. Kunhan itsellä on hyvä fiilis keikan ajan :)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit