Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn @ Nosturi 18.4!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 22:22
No EA:n foorumilla olen kyllä vilkuillut aiheeseen mahdollisesti liittyviä keskusteluja, mutten ole yhtään mitään tällaista havainnut. Galleriassa en ole joten sieltä on vähän vaikea tarkastella.

Muox: EA:n foorumilla moderaattori vastasi, että jaskanpauhantaa tuollaiset väitteet. Voimme siis mitä luultavimmin olettaa, että koko show on paikalla tälläkin kertaa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2009 21:01

Lainaus: Piiskansiima

Voimme siis mitä luultavimmin olettaa, että koko show on paikalla tälläkin kertaa.

Kiva kuulla ^^ Olisin se vähän hassua ollut, että Emilie puolella jengillä olisi kiertueelle lähtenyt. Tiedä mistä gallerian tytöt ovat sitten lukeneet asiasta :D
  • Lähetetty: 26.02.2009 21:09
Siellä on ollut joku iloinen vit...siniekka varmaan asialla!
  • Lähetetty: 08.03.2009 18:08

Siellä on ollut joku iloinen vit...siniekka varmaan asialla!

Varmaankin :D Hooh, ei enää kauan keikkaan :3 Hotelli on varattuna, mut junaliput pitää vielä hakea.
  • Lähetetty: 08.03.2009 19:17
Mä en ole ihan vielä päässyt soveliaaseen EA-keikkatäpinään, kun on tuo Combichrist tuossa vielä ennen. Vaatekerta on kuitenkin jo lähestulkoon päätetty, tekisi melkein mieleni luovia eturiviin kaikkien himojonottajien riesaksi (EA:n foorumilla immeiset jo suunnittelevat tolkutonta ihkutusjonotusta...voi helv!) sillä aion laittaa jalkaani viidentoista sentin korot.
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.03.2009 19:22
^kyllä me EA foorumissa ollaan aika pitkälti sitä mieltä ettei mitään ihkutusjonotusta järjestettäis ; )
  • Lähetetty: 08.03.2009 19:31

Vaatekerta on kuitenkin jo lähestulkoon päätetty,

Mä en oo vielä päättänyt, osaksi siksi ettei Odium-tilaus oo vielä tullut. Olis kiva pukeutua oikein erikoisnätisti, mutta mulla ei ole oikein tyylitajua :D Eikä meikkaustaitoja.

sillä aion laittaa jalkaani viidentoista sentin korot.

Hyvä! *taputuksia* Itse laitan joko Transmuterssit tai Swingit, mutta kummat tahansa mulla onkin jalassa oon vain 170-175 väliltä.

Lainaus: kiga

^kyllä me EA foorumissa ollaan aika pitkälti sitä mieltä ettei mitään ihkutusjonotusta järjestettäis ; )

No toivottavasti ette järjestäkään! :D Ihan turhaa semmoinen.
  • Lähetetty: 08.03.2009 19:35
kiga

Ai jaa... mitens sitten ne postaukset jossa halutaan ehdottomasti nähdä kun EA ja posse astuvat ulos bussista (wtf oikeesti... xD ), ja siksi mennään jonoilemaan johonkin käsittämättömään aikaan. BTW, menevätkö artistit edes Nosturin etuovista sisään, luulisi että takahuoneen puolelle olisi joku toinen käynti jolloin jononörtit jäävät nuolemaan näppejään. Hih.

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 08.03.2009 19:55

. BTW, menevätkö artistit edes Nosturin etuovista sisään, luulisi että takahuoneen puolelle olisi joku toinen käynti jolloin jononörtit jäävät nuolemaan näppejään. Hih.

Kävin juuri eilen Nosturissa, ja olin siellä bäkkärillä. Sinne pääsee siitä pääsisäänkäynnin vieressä vasemmalla äärimmäisestä ovesta, ei taida muualta päästä

Ai niin, ja sitten viime käynnin sinne oli lisätty photo pit ( kuvausalue lavan edessä). Hienoa toimintaa
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:13

Lainaus: poison

Ai niin, ja sitten viime käynnin sinne oli lisätty photo pit ( kuvausalue lavan edessä).

Onko tämä alue varattu vain ja ainoastaan lehtikuvaajille sun muille semmoisille? Vai onko faneilla jokin mahdollisuus päästä sinne kuvaamaan? (Tuskin, mutta kysynpä kuitenkin :D)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit