Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn @ Nosturi 18.4!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:26
Photopit on varattu vain niille, joilla sinne on "ihan oikeasti" asiaa, eli erilaisten lehtien ja muiden tahojen edustajille jotka anovat kuvausluvat etukäteen. Se ei siis ole tarkoitettu yksityishenkilöiden helpoksi tieksi eturiviin... Kuvata kait saa muutenkin vain parin biisin ajan, että fiilistelyn ne ammattilaisetkin hoitavat vallan jossain muualla.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:38

Lainaus: Evelyn

Onko tämä alue varattu vain ja ainoastaan lehtikuvaajille sun muille semmoisille? Vai onko faneilla jokin mahdollisuus päästä sinne kuvaamaan? (Tuskin, mutta kysynpä kuitenkin

Juu, sinne päästäkseen pitää olla järjestäjän tai bändin myöntämä photo-passi ! Ja yleensä saa kuvata vain 3 ekaa biisiä.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:43

Lainaus: poison

yleensä saa kuvata vain 3 ekaa biisiä

No se on ihan ymmärrettävää, koska harvemmin varsinkaan naisihmiset haluavat näyttää lehtikuvissa hikisiltä ja räjähtäneiltä..
Tai sitten täytyy tehdä ainakin näitä tälläisiä...
..
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 21:15

Lainaus: Piiskansiima

Se ei siis ole tarkoitettu yksityishenkilöiden helpoksi tieksi eturiviin...

En mä itse meinannut sinne änkeäkään, jos sitä ajattelit :D Kaveri vain harrastaa valokuvaamista ja sillä oli viimekskin sen järjestelmäkamera mukana. Mielessäni pilkahti ajatus, et ehkä hän ois voinut sinne päästä. Mä en oo aiemmin ollut Nosturissa, mut toivottavasti siel ei oo yhtä kuuma kuin Tavastialla. Kaveri oli ihan pyörtymisen partaalla :s

Lainaus: poison

tai bändin myöntämä photo-passi !

No, tätähän kaveri vois yrittää saada, jos hän haluaa. Olis kyllä aikamoinen shokki, jos hän tämän sais :D
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 21:50

Lainaus: Evelyn

No, tätähän kaveri vois yrittää saada, jos hän haluaa. Olis kyllä aikamoinen shokki, jos hän tämän sais

Yleensä siihen saamiseen edellytetään, että on jonkun median palveluksessa. Tai jonkun kuvatoimiston yms.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:13
Pakkohan tänne olisi päästä ja lippukin on jo hankittuna vaikkei matkakustannuksiin pakosti riittäisikään rahaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:19
Azrael

Lainaa, kerjää, varasta...?

Pieni kriisinpoikanen alkaa olla tuon vaatetuksen kanssa, toisaalta olen kovasti inspiroitunut neiti Autumnin vaateparresta, mutta toisaalta en halua näyttää niiltä äksiljoonalta muulta yleisössä kököttävältä jotka ovat myös tehneet niin. Grh...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2009 15:56
Kaverin kanssa liput hankittiin jo hyvissä ajoin. Sama ongelma vain kuin Azraelillakin. Mutta kaipa sitä voi sitten syödä jotakin halpaa muutaman viikon, että saa rahatilannetta tasattua. Isukilta heltiää varmaan ainakin minun tapauksessani muutama kymppi. Enemmänkin, jos teen jotain sen hyväksi. Lapsia ei onneksi tartte enää vahtia...
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2009 20:43
Minun ongelmani on se, että tekisi mieleni ostaa keikalta vaikka mitä, sikälimikäli siellä myydään jotain sellaista, mitä haluan, ja kaikki rahat ovat menneet... johonkin. (Varmaan itsestään tili tyhjentynyt...?) Ja vaateongelma pahenee! Eihän kaapistani löydy mitään käyttökelpoista keikkaa varten! Haluiskohan joku vaihtaa vaatekaappeja?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit