Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miespuolista mallia kuvauksiin!

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.03.2009 22:00

Lainaus: Ninni

Kaikki Jannen mallithan on menossa sen näyttelyn avajaisiin sitten.

Oiva tilaisuus pitää MIITTI \o/!! Vai mitä?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 15:18
Miittiä joo pystyyn Pitää pitää huoli et tuo päivä on iltavapaa
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.03.2009 15:36
Matka silti lähtä turkuu. Tulipa mieleen vois laittaa omia vanhoja mallikuvia kuvannut Sami Saarenpää http://www.viikate.org/ monen vuoden kaveri on
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.03.2009 16:57

Lainaus: MustaHukka

Oiva tilaisuus pitää MIITTI \o/!! Vai mitä?

Sinnehän oli ihan tarkoitus mennä porukalla yhtä matkaa, eikös niin jo tammikuussa sovittu kun Janne soitti asiasta...? (oonko TAAS unohtanu infota??!!)

Lainaus: Sarutor

vois laittaa omia vanhoja mallikuvia

Kiva juttu nuo kuvat, mutta laitahan jos jaksat myös (ja mieluummin vaan) ketjuun nimeltä "mallikansio"
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 17:38
Ninni, olet? o.O Itse oon ainakin ihan pihalla Itse tulen täält Turun suunnalta miehen kanssa paikan päälle. (kyllä, sekin viimeinkin pääsi kameran eteen)

Oi, ehdokas mahd. ilmestynyt *menee kurkkimaan*
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.03.2009 18:02
Jasu siis soitti mulle tammikuussa että galleriassa näyttelyn avajaiset toukokuussa ja pyysi mua ilmottaan asiasta foorumilla jotta kaikki mallit pääsee kakkukaffille! En muista millä nimellä tää ko ketju täällä on, eli muistin kuin muistinkin infota
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 24.03.2009 18:08

Jasu siis soitti mulle tammikuussa että galleriassa näyttelyn avajaiset toukokuussa ja pyysi mua ilmottaan asiasta foorumilla jotta kaikki mallit pääsee kakkukaffille! En muista millä nimellä tää ko ketju täällä on, eli muistin kuin muistinkin infota

No me ollaan tulossa porukalla Hämeenlinnan suunnalta jotenka tuskin ihan yhtämatkaa tullaan Hesalaisten kanssa Mutta Karjaalla siis nähdään!
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.03.2009 20:23

No mihis sun tukka on kesän jälkeen tippunut?

No, sama lettihän mulla on , ei se mihinkää ole puonnu, mutta ei se oo mun mielestä riittävän gothic... Sitte ku se yltää hanuriin asti niin sitte mää oon tyytyväinen mun lettiini
Mun hiusrakenne on kuitenki vaa sellanen ettei se kasvakaan kovin pitkäksi (luonnonkihara, "enkelikihara", hah, ja helvetin ohut). Latvat haarautuu helposti ja katkeilee, ja karvotus alkaa näyttää huonolta.

Mulla on kans plattarit. Tilasin sellaset vasta Joybootsista. Ne on sellaset punamustat liekkikuvioiset ja pohjaa on 14 cm. Ne jalassa sais viileitä kuvia
Oli hauska tuossa yhtenä päivänä ku kävin Citymarketissa hameineni, takkeineni ja plattareineni ja oli lisäksi maalia kulmissa ja huulissa, niin helvetti että ihmiset toljotti oikein porukalla Mutta toisaalta se on hienoa että minä pystyn vaikuttamaan niin paljon ihmisten elämiin sanomatta mitään että he pysähtyvät vahtaamaan ja unohtavat oman elämänsä täysipainoisen elämisen.
En oo aiemmin hiihtänyt plattareilla niin ny on ollu nilkka kipeänä jo tovin. Oon kylmä hoitoa siihen antanu, joten eiköhän se siitä pikku hiljaa parane..
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 21:20
Menee nyt ihan ohi aiheen, mutta luin tuosta otsikosta vahingossa että Mielipuolista mallia kuvauksiin! :'D
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:57

ja toisekseen on ihan luonnollista että mies on naista pidempi.... (

Usein on! Mutta se ois hauskempi jos mies ois kädet pystyssä 150 cm pitkä ja nainen 2 metriä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit