Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

VAPPUMIITTIÄ!!!!

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2009 15:26

Lainaus: Piiskansiima

Klubi, on, ei kauheasti, ei.

Saanko minäkin tulla ja miksei minulle ole kerrottu?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.04.2009 15:38

Lainaus: Aditu

Ehdottaisin, että miitti voisi alkaa joskus neljän-viiden maissa.

Tuo voisi olla ihan hyvä ajankohta. Aurinko lämmittää vielä pitkän aikaa [jos silloin paistaa] ja iltaa on vielä jäljellä. Mekin joiden pitää olla kotona säädylliseen aikaan ehtivät istuksia messissä mukavan aikaa
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2009 16:14

Lainaus: Piiskansiima

Klubi, on, ei kauheasti, ei.

Paljonko on kauheasti? Itse tulossa Hesaan käytännössä katsoen nollapudjetilla, ei ole varaa juuri laittaa rahaa huvituksiin...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2009 19:04

Lainaus: neo_shaman

Ehdottaisin, että miitti voisi alkaa joskus neljän-viiden maissa.

Tuo voisi olla ihan hyvä ajankohta. Aurinko lämmittää vielä pitkän aikaa [jos silloin paistaa] ja iltaa on vielä jäljellä. Mekin joiden pitää olla kotona säädylliseen aikaan ehtivät istuksia messissä mukavan aikaa

Kannatan tuota neljän-viiden aikoihin. (Toivottavasti löydän edes itse puiston kun en noita paikallisia tosiaan ole )
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.04.2009 19:18
No tää ketjuhan on kivasti edennyt! Joo perjantaina viiden maissa olis ok, miitataan vaik steissillä jossain ja kävellään Ruttikseen siitä, ja ite ainakin oon Anviliin menossa (koska viimeks käyny viime heinäkuussa!!!)
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.04.2009 20:06

Lainaus: Ninni

miitataan vaik steissillä jossain

Ja ostetaan eväitä!
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 29.04.2009 00:29

Lainaus: Blackrat

Saanko minäkin tulla ja miksei minulle ole kerrottu?

Tietysti sinne saa tulla. Sinulle ei ole kerrottu, sillä sinun - niin kuin kaikkien muidenkin - oletetaan tietävän jo. Anvil siis on tällainen hintahtavaa syna/gootipoppia soittava klubi on järjestetty aina jokaisen kuun viimeisenä torstaina jostain ammoisista ajoista lähtien. Musiikki on paikoitellen ihan jees. Hauskana kuriositeettinä mainittakoon, että Nick Cave & The Bad Seedsin "The Red Right Hand" tulee joka ikinen ilta

Lainaus: oneesan

Paljonko on kauheasti? Itse tulossa Hesaan käytännössä katsoen nollapudjetilla, ei ole varaa juuri laittaa rahaa huvituksiin...

Sinne on joku parin euron narikka, mikä nykypäivänä tarkoittanee "eteispalvelumaksua". Näin ollen se pitää maksaa vaikka ei mitään narikkaan riisuttavaa olisikaan.

Silloin kun minä tuolla jaksoin käydä, siellä oli usein happy hour kymmeneen/yhteentoista asti, joka tarkoitti 1-2€ tuoppeja tai 3,3€ drinkkejä. Nykyisistä käytännöistä mulla ei ole mitään hajua. Klubin kotisivut on tässä, mutta niihin nyt ei kukaan ole tainnut jaksaa mitään sisältöä luoda: URL

Tätä nykyä on tullut kuukauden viimeiset torstait vietettyä yleensä Torture Torstaissa Kuudennella Linjalla, jossa on soitettu enemmän sitä industriaalia
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.04.2009 07:50
Anvil jää kyllä väliin, koska rahaa ei juuri ole. Plus että mua arveluttaa käydä baareissa nyt ennen kuin on rahaa vaihtaa passi.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2009 08:26

Lainaus: emanon

Sinne on joku parin euron narikka, mikä nykypäivänä tarkoittanee "eteispalvelumaksua". Näin ollen se pitää maksaa vaikka ei mitään narikkaan riisuttavaa olisikaan.

Onpas keljua.. Mutta erillistä pääsymaksua ei ole?
Itse en niistä juomista välitä, absolutisti kun olen

Mutta yhteenvetona:
Perjantaina Ruttopuistossa klo.16 eteenpäin, omat eväät ja illalla voi halutessaan lähteä jatkoille porukalla.

Menikö oikein?
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2009 10:40
Pitänee kahtoa jos eksyilisi paikalle ainakin piipahtamaan jossain vaiheessa tuon vaimokkeeni kanssa.. Ja anvilii ikäraja 18? vai ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit