Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jannen näyttelyreissu!!!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:09

Lainaus: Ninni

ONKO TÄNNE SUNNUNTAIN NÄYTTELYYN MUITA LÄHDÖSSÄ????!!!!

Meillä ei oo rahaa
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:27
No ei mullakaan oo, mutta kun pitää jossain olla, niin aina mä siellä kans olen. Meillähän on vieläpä se Hämeenlinnareissu laúantaina, sinnekki tarvii rahaa. Jos aan auton/kyydin niin tuutteko sitten? Janne niin haluaisi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:31

. Jos aan auton/kyydin niin tuutteko sitten? Janne niin haluaisi.

No kyllä mew sit varmaan voitais harkita
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:47
äh tästä mitään taida tulla. Katjan kaa kahestaan siis..
  • Lähetetty: 13.06.2009 23:11
Ollaan nyt menossa tuonne Karjaalle tapsulin kyydissä, eli joku näyttelyyn lähtijä mahtuis kyytiin huomenna....

Tapsuli: Niin siis klo 11.30, eikai 10.30 sentään???!!! (textarissas luki)
  • Lähetetty: 14.06.2009 09:35
Sorry TP mut täähän nyt onki tällanen "inside-possen" ketju (täällä saa vaikka triplapostaa jos lystää)
Tapsuli ja TaruinenAave: Mitäs musaa otan tän päivän reissulle messiin? Otan tietty pari WT:tä ja lupasin eilen et otan Nightwishia, mut kumpaa; sitä oikeeta vai tätä uutta rääkymistä? Ja otanko jonku yleisen goottikokoelman vai kelpaako esim Varjo? Mites olis heviä vaihteeks ja jos käy niin mitä? (kaikki örinät löytyy levyhyllystä, kotimaista sekä ulkomaista) Vaikka Nappista niin ei ainakaan nukahdeta? Pistäkää jotain toiveita etten roudaa turhaa kaikkee roskaa mitä vihaatte. Vaikka eihän noi mitään paina. Ja otan mä sen mp3-soittimenkin jossa on vähän kaikkee.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.06.2009 09:46

Tapsuli: Niin siis klo 11.30, eikai 10.30 sentään???!!! (textarissas luki)

Joo näppivirhe vai olike tikkuvirhe.
Kaikki kelpaa. En oo niin rajottunut tuon musiikin suhteen.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2009 09:48
Rääkymistä!?! Sä senkin...! Nightwishin suhteen se on aivan sama, ota se mikä sulle tuottaa vähiten näppylöitä. Muuten se on ihan yks lysti, kuhan nyt ei ihan hirveästi sitä örinää. Ei siinä muuten mitään, mutta mä en sen läpi kuule mitä te puhutte siellä edessä.
  • Lähetetty: 14.06.2009 09:57

Lainaus: TaruinenAave

Rääkymistä!?! Sä senkin...!

Hihii, no se on vaan mun mielipide tästä uudesta kokoonpanosta. Otan yhden kokoelman "vanhaa" Nightwishia. En ota mitään raskasta metallia kun ei tee mieli moista kuunnella, otan jonku eri goottikokoelman ku eilen, ne WT:t ja sen mp3-soittimen. Soitin muuten elää omaa elämäänsä, Jasu kun mailas kerran niitä ottamiaan kuvia niin siinä mailissa oli liitteenä musaa mitä Jasu kuuntelee, niin yhtäkiä ne kaikki levyt oli ilmestyneet tohon soittimeen!!!! mm Amberian Dawn, Epica, Leaves Eyes, Xandria ym (ja ne on kaikki vähän Nightwishin tapasia bändejä, kutsun niitä nimellä "köyhän miehen Nightwishia" (ja taas joku loukkaantuu) Eli musasta ei siis puutetta.
  • Lähetetty: 14.06.2009 10:00
On mulla aiempaakin Emilietä ku Opheliac mut jotenkin mulle tulee pakkomielle alkaa pyöriä ja tanssahdella aina kun niitä kuuntelee, eikä autossa moinen hilluminen oikeen luonnistu

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit