Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat - räyhäävä osa 8

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2009 14:54
Eilen ja tänään ollut kiirettä aamu 6:sta ilta 10 ja tänään siis samaan aikaan varmaan -.-

Eilen heräsin 6lta ja valmistauduin kouluunlähtöön, sillä abeilla oli tj69 päivä ja siellä piti tehdä ties mitä nasuratoja koululle (yläasteelle ja ykkösille ja kakkosille vähän kivaa kontattavaa renkaiden läpi kulkemista yms). Nooh illalla pidettiin back to the 90's disko koululla ja se oli katastrofi, sillä meillä ei ollut mitään koristeita saliin, vaikka päivällä oli vakuutellut tämän homman johtaja että kaikki on kunnossa. Illalla kukaan ei saanut häntä kiinni ja minä sitten soitin vihasena vielä kerran hälle ja hän vastaa: oon autokoulussa, ei oo diskopalloa eikä valoja. Noh löin luurin korvaan ja aloin sitten itse johtaa operaatiota. Eli siis huusin pää punaisena ja komentelin ja sain hermoromahduksia koska alle 30min piti saada koko disko kasaan.. Seuraava ongelma ilmeni, ettei diskoon oikein tullut porukkaa ensin. Sitten ihmisiä alkoi valua sisään ja saatiin heidät jopa saliin asti. No salissa sitten törrötti 45 ihmistä hyvällä tuurilla tekemättä mitään. Tässä vaiheessa diskon organisoija sopii saapua paikalle. Tämän jälkeen ilmenee, ettei tietokone soitakaan musiikkia netistä: pitää siis liittää kaksi konetta samoihin kajareihin, joista toinen on kone jolla pääsee nettiin ja toinen jolla soitetaan cd:itä. TÄMÄN JÄLKEEN HUOMATAAN HIEMAN MYÖHEMMIN että ihana latvialainen vaihto-oppilaamme ja meidän koulun ihana pissis harrastavat seksiä koulun vessoissa -.-'''' Tämä tarina jatkuisi ikuisesti, mutta illalla saimme 10 aikaan siivota kaikkien jälkiä, sillä osa abeista pakeni baariin ennen siivousta.

Ja tästä päivästä. Heräsin 6lta ja aloin tehdä leivoksiin taikinaa. No leivoin ja plaaplaa ja sain tehtyä ne jotenkin. Nyt ne on tuolla jääkaapissa jäähtymässä, jotta voisin kuorruttaa ne suklaalla, no enpä ottanut huomiin, että se suklaan kovettuminenkni vie aikaa ja ennen 7ää pitäisi kaiken olla valmista ja heitän kohta kaikki kamat pitkin seiniä -.-' Omatekemä suklaanikaan ei ole niin hyvää kuin yleensä... Ja olin tänään 12:00 ajotunnilla autokoulun autolla toki, jossa isolla lukee: Top ten autokoulu ja joku törttö sitten risteyksessä, kun en heti päässyt liikkeelle niin painaa torvea. Tuumasin vain suht kovaan ääneen: Torvi soittaa torvea, johon ajo-opettajani tuumasi: Jos oisin oikein ilkee menisin ja tunkisin ton kurkkuun ton valkosen kolmion. ETTEKÖ TE IHMISET MUISTA AIKAA JOLLOIN ITSE OPETTELITTE VIELÄ AJAMAAN?! MUISTATTEKO ETTEI SE IHAN HETI SUJUNUTKAAN? Meinasi tulla rattiraivo, kun muutenkaan ei tuo ajaminen siihen aikaan keskustassa ole mitään herkkua -.-
Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2009 20:37
taas saan syyn valittaa, tuli vedettyä auto katolleen pöpelikköön ja nyt kuljetaan sitten kauan pyörällä perskules ja kaiken kukkuraks lunta on alkanut sataa oikein urakalla...

heh, mullekkin kävi aika monta kertaa samanlailla autokoulussa kun sulle SirMarylee mulla vaan oli vielä kaiken kukkuraks todella paskamainen opettaja joka auko päätään aivan kaikesta mahdollisesta.. onneks se on ohi anteeksi nyt tuo kielenkäyttöni..
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.10.2009 20:46

Lainaus: Blackshade

mulla vaan oli vielä kaiken kukkuraks todella paskamainen opettaja joka auko päätään aivan kaikesta mahdollisesta.. onneks se on ohi

Höhöhö, ehkä hän valitti vain sen takia kun ajotaidoissasi olj todella paljon parantamisen varraa.
Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2009 20:50
niin no sekin voi olla hyvin mahdollista, en kuitenkaan ollut mikään ihanne oppilas mikään mennyt kerrasta päähän
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2009 21:41
Tää minun juttu menee täysin koko "kitinä,vinkuna,ja narisevaan osioon.Täällä ei ole mitään halloweeniä,vai mitä ootte mieltä tarjonnasta;Kelkkamessut"!

Olen pirun kateellinen ,jotka saavat olla tampereella/hesassa nyt
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 31.10.2009 22:12

Lainaus: azpzv

Täällä ei ole mitään halloweeniä,

Eipä ole täälläkään Piti mennä kaverin kanssa baariin ja olin jo asuakin miettinyt,mutta sovittiinkin sitten että tulen vain arkisesti heillä käymään (tosin historialliseen tyyliin pukeutuneena silti ).Mukavaa oli,ei siinä mitään,mutta eihän tämä nyt niin ihmeellistä kotona ole.Ärsyttää,etten koskaan pääse viettämään kunnon kurpitsajuhlaa!Voisin vaikka itse joskus kekkerit järjestää,mutta minulla on niin vähän ystäviä ja he asuvat kaukana.Murh.

Lisäyksenä vielä,että Emanonin kisahaiku on pahuksen kova.Eihän tuota voi lyödä.Sensei,kumarran teitä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.11.2009 00:36
miua ketuttaa. hirmu hyvä idis oli halloween-asuksi mutta sekin meni ketuiks kun en saanut rastalisäkkeen rastoja nostettua rautalangan avulla sillei medusa-tyyliin ylös että ne näyttäis käärmeiltä (en saanut perhana rautalankaa kunnolla niiden sisälle) ja sitten tuli lähdössä niin kiire ja en ollut etukäteen muistanut ottaa vaatteita/tuunata niitä valmiiksi niin tuli niiden kanssa vähän hassu ratkaisu joka ei ollut ollenkaan halloween-henkinen. no pääasiahan oli että en taas kerran tyytynyt hätäratkaisuna vampyyrin asuun, joka ei juuri olis poikennu normaalista meikistä ja vaatteista.
toinen kitinä sitten on se, että vaikka penkkareihin ei ole kiire niin silti ahdistaa kun en ole saanut aikaiseksi hommata pukua hahmolleni. peruukki ja tarpeet meikkiin on kyllä jo valmiina (vaikkakin irtoripset puuttuu vielä) mutta että tartteis vielä jonkinlainen valkea mekko tai edes valkea viitta. helppo homma viittahan olis vaikka ommella ite mut sit se että jos sitä tahtoo käyttää sit muutenkin niin pitäs järestään tehdä kääntöviitta ja tartteis kaavat että siitä tulis siisti eikä mikään äkkiä sutaistu räpäle.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.11.2009 02:03

Lainaus: azpzv

Olen pirun kateellinen ,jotka saavat olla tampereella/hesassa nyt

Täällä me Tampereella biletetään vielä, eka oltiin kuvauksis, sit miitis kerittiin kävästä ja sit Schatteniin mentiin ja hauskaa kyl oli, just tultiin himaan mut vielä jatkuu biletys. Layilin lainaamat pärrät (uusi nimi pörrösäärystimille ) toimivat erittäin hyvin ja myöskin axpzv:n rastalisäke!!! Ulinaa tulee näistä pirun keijunsiivistä, tarttu tanssilattialla joka tyyppiin ja taikasauva (jonka tapsuli katkas) tarttui Laternan lamppuun joka helvetin välissä!!!! Ja siivistä leviny hopeista glitteriä joka mestaan. Ja TaruinenAave oli ihan pirun natsi Schattenissa, ammuskeli joka äijää jatkuvasti. no mut eipä nyt ollu ees oikeeta ulistavaa, sorry ollaan ilkeitä (TA käski sanoo) Ja lisäs perään "ÄHÄKUTTI!"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.11.2009 11:10
Perkules, ei ihan jää kestänyt luistelua. Jäätä oli vajaa 5 senttiä niin kokeilla piti.

Avantouintikausi tuli avattua sitten samantien... ei kuitenkaan tullut mitään viiltoja tai nyrjähdyksiä vaikka melko äkkinäinen sukellus olikin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.11.2009 11:14
Joku kusipää oli viime yönä naarmuttanut autoani! (Tai siis, äidin autoa, jolla olin liikkeellä. Vielä pahempi.) >

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit