Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikuvausprojekti+ Miitti Fiskarsissa!!!!

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2009 11:03

Lainaus: Desternia

uskaltaisiko tuonne ilmestyä? missäpäin noi paikat siis on? hämeenlinnassa?

Uskaltaa hyvin Paikkana siis on Fiskars/Bilnäs eli Salon lähellä Tai pikemminkin Karjaan lähellä
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2009 21:01
Pitääpä kattoa, jos pääsis paikalle.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2009 23:28
Minuakin kovasti kiinnostaisi, mutta kyydin tarvitsisin. Vieläkö mukaan mahtuu?
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.07.2009 23:36
Pöh, enpäs taida tännekään päästä kun koko paikka on niin pirun kaukana enkä kyytiäkään saa.
Busseilla ja ratikoillakaan en viitsi ruveta pelleilemään kun suuntavaisto ja suunnistamisentaitokaan eivät ole mitään parasta mahdollista laatua.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.07.2009 23:45
Äääh, saa nähdä. Tuona vkonloppuna olisi perkeleesti erilaista kerettävää (miksi kaikki tapahtumat ovat taas samana vkonloppuna?!), en oikein tiedä... Minut haluttaisiin mukaan, ja kiinnostaisi myös, mutta mikä loma se on, että juoksen vain pää kolmantena jalkana paikasta toiseen ja stressaan ulkonäköäni? Tarvitsisin myös kyydin. Minulla ei ole aikaa mihinkään vitun hitaisiin ja kalliisiin busseihin keskelle ei mitään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.07.2009 12:51
Mulla on kans koko kesä ollut yhtä paikasta toiseen juoksemista ja syksykin näyttää olevan, nyt viikon päästä sunnuntaina luulisin et mulla on 1 viikko ettei oo kauheeta häslinkiä. Mut kuiteski tulee jotakin mun säkällä. Niin, sori, asiaan. Joo kaikki mahtuu ja kaikkia teitä tarvitaan, kyydistä en osaa sanoa, me mennään tapsulin kyydissä TaruisenAaveen kans, ja ellei TA:n mies ole lähdössä mukaan niin sinne mahtuis 1 mukaan. (coupen takapenkki vaan kahdelle siis)
Niitä tauluideoita ei enää tarvii, hyvä kuulemma jos 2 keritään toteuttaa kunnolla. Mutta toki siellä aina otetaan myös yksittäiskuvia gooteista poseeraamassa jonku rakennuksen edessä tai niillä valkosilla silloilla ym, eli kaikki mukaan siis vaan jos pystytte, tauluihin tarvitaan paljon porukkaa ja kaikkia halukkaita vielä kuvataan yksittäinkin. Mua ei enää tarvi yksinäin kuvata, eiköhän tuo riitä että oon jo 9 kertaa ollu kameralle pällistelemäs..
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2009 14:19

Lainaus: Ninni

me mennään tapsulin kyydissä TaruisenAaveen kans, ja ellei TA:n mies ole lähdössä mukaan niin sinne mahtuis 1 mukaan.

Tapsuli, saanko minä "varata" sen yhden paikan, mikäli TA:n mieheke ei lähde?

Lainaus: Ninni

kaikkia halukkaita vielä kuvataan yksittäinkin.

Minua innostaisi tuokin.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2009 14:43

Lainaus: Elegia

Busseilla ja ratikoillakaan en viitsi ruveta pelleilemään kun suuntavaisto

Hyppäät vaan VR:n junaan, matkustat Karjaalle niin eiköhän joku voi hakea sut sieltä

Itse voisin ilmoittautua noihin yksittäiskuviin
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.07.2009 14:57

Lainaus: P-M

Tapsuli, saanko minä "varata" sen yhden paikan, mikäli TA:n mieheke ei lähde?

Joo eiköhän se näi ollu ajateltu,kun kerran omaat sen maagisen pituuden.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2009 23:31

Lainaus: Jasmine

Hyppäät vaan VR:n junaan, matkustat Karjaalle niin eiköhän joku voi hakea sut sieltä

Kuulostaapa mukavan yksinkertaiselta Muuta ongelmaa tuossa ei olekaan kuin se etten ole koskaan ollut junassa (kyllä, olen kunnon landegootti ) joten tuskin osaan ostaa edes lippua.

Mutta täytyy nyt tosissaan yrittää, mukaan kun tahdon niin vimmatusti!

Ja kukas muuten olisi vapaaehtoisena minua ehkä sitten hakemassa?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit