Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SUOMENLINNA-MIITTI vol. 3

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.07.2009 08:18
Mulla ollut niin kiire että vasta nyt ehdin nettiin ja tänne katsomaan, joo mennään nyt sillä porukalla keitä tulee, sillon 2 vuotta sittenkin molemmilla Suokki-reissuilla oli ihan eri tyypit (minä ja Poison oltiin tietty molemmissa) No mitenhän tuo nyt liittyi taas yhtään mihinkään?? Ääh, mä hörppään ton kaffin ja ajattelen sit uudestaan...

Muoks: Noniin, kaffeet on juotu ja muutenkin hoidettu itsensä suht sellaseen kuntoon et olen HEREILLÄ..
Mua huvittaa niin tapsulin yks juttu, kun tuolla ketjussa aiemmin sanoin lähteväni kerrankin rennosti miittiin, et pistän vaan jonku kesämekon ja tennarit (ja sit puhuin jossain muussa jutussa et värjäsin etuhiukset vihreeks kun väri oli haalistunut) niin tapsuli laittoi yxäriä et "Kyllä Ninnistä pitää tänään ottaa kuva kun on pinkki tukka, pinkki kukkamekko ja pinkit tennarit"
Niin mut asiaan siis (olenkohan vieläkään hereillä..? Saisitte makeet naurut jos näkisitte miten toinen simmu kii haron tätä näppistä ja joka toisesta kirjaimesta tulee väärä)
Niin...m itäs mun nyt pitikään...ööö... Niin sitä vaan et ottakee jotain huopia tms joilla voi istua siellä ja jos joku ei ennen oo käyny, niin eväitä ei tarvii roudata mantereelta asti, siellä on pieni Siwa.. (ihan ku johki Vanuatun saarille oltain menossa) Ja siis kokoonnumme siinä kauppatorin rannasa missä niitä torimyyjiä ja siinä lukee isolla yhdessä kohtaa et lautat Suomenlinnaan ja siinä niitä botskeja lilluu laiturissa ja on se isohko lipunmyyntipiste (miten mulla on niin jotenki utopinen fiilis nyt päällä, ihan ku unta näkisin, otinkohan vahingos jonku kissan matolääkkeen tuolta kaapista ) ut eikai täs nyt siis muuta, siellä siis klo 14. Varmaan TaruinenAave ja tapsuli huolehtii siitä ettei tää hörhö itse eksy mihkään eikä myöhästy
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2009 11:09
Noniin! Pääsenpä sittenkin paikalle ja ellei mitään yllättävää satu, niin jopa suunilleen ajoissa. Huopaa ei kyllä taida täältä löytyä.. Mutta enköhän pärjää.
  • Lähetetty: 18.07.2009 11:16

Lainaus: P-M

Huopaa ei kyllä taida täältä löytyä.. Mutta enköhän pärjää.

Joo eihän siellä kostee maa oo ku ihan kuiva ku yölläkin oli niin lämmin, jotenkin vaan jääny mieleen kun sillon aiemmilla Suokki-reissuilla satoi kaatamalla ja jouduttiin kykkiä niissä pimeissä luolissa ja siellä sit öristiin ja turistit oli kauhuissaan Mut nyt ei varmasti sada! Ja ekaa kertaa saa vaan olla tavalliset ryysyt päällä, kun aina aiemmin sinne tosiaan lähdettiin wanhojen-puvut sun muut jättityllit ja korsetit kireimmillään päällä ja niillä pyöreillä mukulakivillä sit korkokengillä niljustettiin ja kiljuttiin hameen helmoja nostellen ja toisella kädellä harottiin päätä et onko nuttura suorassa mut eikai kiharat vaan oo suorassa ja "yritettiin" kiiruhtaa johki sateensuojaan ettei mee kuvausmeikki pilalle Tällä kertaa NO F*****G WAY!!!!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.07.2009 16:05
Mä en nyt sattuneista syistä ehtinytkään mukaan, vaikka vähän ajatelinkin. No mut, eikös ollut puhe pitää myöhemmin uusi Suokki-miitti? Koitan sitten mukaan
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2009 19:31
Kiitokset kaikille jälleen hyvästä seurasta ja erittäin vaihtelevan tasoisista jutuista. Siitäkin huolimatta että jäi minun osaltani niin lyhyeksi tämä miitti. Ehkä ensi kerralla sitten pitempään. Oli myös mukavaa nähdä uusi naama.

Ninni
Ihan turhaan huopa olis ollut joo, enkä sitäpaitsi olis ehtinyt kun istahtaa sille.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.07.2009 20:42
Kiitos seurasta, oli hauskaa. (Huomasin tosiaan että selkä ja kaula olivat palaneet todella pahasti kun tulin himaan)
  • Lähetetty: 19.07.2009 08:51
Suurkiitokset teille rakkaani kun jaksoitte jälleen kerran ei-niin-kiinnostavia-juttuja-kokoelmaani kuunnella Mulla helvetti ruskettunu oikeen kunnolla olkapäät, rinta, selkä, kaula, niska ja kädet muuten paitsi kyynärpäihin asti on sellaset pantterikuvioiset TAAS ku mul oli ne käsiverkot!!!! Joka kesä joku eri pantterikuvio tulee, viimekesän Tuskassa oli niin isoreikästä verkkoo et tuli jaguaari-selkä, tää nyt on ihan pientä, näyttää lähinnä bengalinkissalta kyllä.... voivoi.
Ne mun ennustukset vaan jatkui (niille nyt tiedoksi ketkä ei paikalla olleet) kun ekaks kun oltiin lautalle menossa ja kauhee ryysis niin arvasin et portit sulkeutuu just meidän nenän edestä, ja niin kävi. No sit kun päästiin ekalle leiripaikalle, levitettiin huopa, otettiin eväät esiin ym niin arvasin et siinä vähän kauempana nurtsilla fudista pelaavat tyypit vielä fudaa sen pallon just mun päähän, niin eiköhän se sieltä kohta kolahtanut ja kun aloin mesota asiasta niin reiska tuli urputtaan et "Niin siinä käy jos istuu pelikentällä" Se mikään helvetin erityinen pelikenttä ollu, kunhan ite olivat ne kamat siihen roudanneet. No sit ennustin et laiva uppoaa paluumatkalla (no koska tässä kirjotellaan reissusta niin ilmeisestikään ei uponnut) mut se mun iki-ihana oikean käden pikkusormen kynsi jonka olin saanut kasvatettua todella pitkäksi napsahti himaan tultuani poikki kun Jenaldo Suokissa varotti mua kun revin jotain etten katko sitä, niin ajattelin siinä et no tänään se katkee ja niin kävi. Onneks kovin vaarattomia olivat nuo kaikki ennustukset
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.07.2009 18:06
Nyt lienee minunvuoroni kiittää miittiläisijä. Juu, kaksi uutta naamaa tuli bongattua, mukavan tuntuiset omistajat molemmilla. Jenaldo ja Ninni liityn seuraan, nukkumaan mennessäni huomasin et naama, kurkku ja rinta oli palanu, oikeastaan loisti tavattoman punaisena. Mut ainahan se jokin hinta on muistoista maksettava, en kyl hevin unohda Ninnin ennustustaipumuksija.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2009 21:33
Minäkin kiitän valtavasti kaikkia huippureissusta! Täytynee liittyä tähän palaneiden seuraan, niska, kaula ja nenänseutu punoittavat "kivasti"
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.07.2009 21:51
No en minäkään välttynyt käryämiseltä vaikka FB:ssa niin väitinkin.En vaan tajunnu kattoo peiliin. Kiitos mahtavasta seurasta ja ninnin ennustuksiasta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit