Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suomenlinnamiitti # 4

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:34
Good Poison, my dear! Kiva että päätit ton kokoontumismestan ja ajan + neuvoit uusia miten sinne mennään sillä välin kun en ite kerinnyt nettiin! Joo siinähän me viimekskin nähtiin siinä ison lipunmyyntipisteen luona. Sanokaa nyt jos joku ei osaa tulla kauppatorille (tätä ei tarvitse hävetä, empä osanut muutama vuosi sitten itsekään) niin siinä tapauksessa miitataan steissillä tai tuomiokirkolla yms ja mennään siitä yhdessä!!! Muussa tapauksessa siis keskiviikkona klo 14.00 Kauppatorilla. Vai miten se nyt oli? Poison sanoin P-M:lle että ollaan siellä klo: 14.30 asti ja venataan, mutta onko siis kokoontuminen muille jo klo 14? (miitin järjestäjä ihan pihalla )
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.08.2009 11:31
Eiköhän sinne Kauppikselle voi alkaa valua siinä 14 aikaan, ja odotellaan sitten siihen puoleen asti [tai sinne hujakoille].
Onko kukaan muuten katsonut säätä keskiviikolle? Ilmatieteenlaitos lupaa nimittäin sadetta ja tuulta mutta Forecan mukaan iltapäivälle pitäisi sää selvitä. Jokatapauksessa lämpötila näyttää pysyvän alle +20.
Eli kaikille sateenvarjot ja takit mukaan, ettei tule märkä ja vilu!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2009 16:41

Lainaus: neo_shaman

Onko kukaan muuten katsonut säätä keskiviikolle?

Eipä oo tullut katseltua, mutta tänään vielä ainakin näyttää hyvältä, toivottavasti huomennakin
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:15
hei tuota miä en tosiaankaa osaa sinne kauppatorille ni oisko mahollista että joku teistä tulis vaik minuu vastaa rautikselle?
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:13

Lainaus: mity

hei tuota miä en tosiaankaa osaa sinne kauppatorille ni oisko mahollista että joku teistä tulis vaik minuu vastaa rautikselle?

Mitäs jos vain kyselisit ihmisiltä tietä ?
Ninni tosin on varmaan tulossa aseman kautta, mutta käykö hän täällä foorumilla ennen huomista, on jo toinen juttu. Itse oon tulossa ratikalla suoraan Senaatintorille

P.S. Jos ei Ninnistä kuulu mitään, niin soita mulle (lähetinhän sulle numeroni) keskiviikkona puolenpäivän maissa, niin katsotaan sitten josko kieppaisin aseman kautta
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:26

Lainaus: mity

Katso jostain eniro.fi:stä ja piirrä kartta. Se on oikeasti tosi helppo reitti!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:37

Lainaus: poison

Ninni tosin on varmaan tulossa aseman kautta, mutta käykö hän täällä foorumilla ennen huomista, on jo toinen juttu. Itse oon tulossa ratikalla suoraan Senaatintorille

Me tullaan Ninnin kanssa kävellen Kaisaniemen metrikseltä mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:39

Lainaus: TaruinenAave

Me tullaan Ninnin kanssa kävellen Kaisaniemen metrikseltä mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

No pystyisittekö kieppaan aseman kautta ? Kun Ninnihän uhosi, että hän voi tulla hakemaan asemalta
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:41

Lainaus: poison

No pystyisittekö kieppaan aseman kautta ? Kun Ninnihän uhosi, että hän voi tulla hakemaan asemalta

Eiköhän se järjesty. Juttelen Ninnin kanssa viimeistään huomenna, niin eiköhän jompikumpi sitten ilmoita tännekin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 11.08.2009 20:24
Minä olen asemalla siinä 20min vaille klo 14, eli minunkin seuraani voi lyöttäytyä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit