Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suomenlinnamiitti # 4

Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:18
okei, apua miä koitan jotenki lampsia pikkusilla jaloillani jonnekkin päin onneks miulla on ninninki numero soitan jommalle kummalle
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.08.2009 07:09
ÄÄH...vettä sataa. Meinaakohan se laantua iltapäiväksi ?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: tapsuli
  • Lähetetty: 12.08.2009 07:14

Lainaus: poison

ÄÄH...vettä sataa. Meinaakohan se laantua iltapäiväksi ?

Paree olisi. Ei huvittas kastua kun ei ole sateen varjoa.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.08.2009 08:45
EI laannu iltapäivälle uutisten mukaan, eikä ennen ensi kesää!! Just tän takia yritin hädissäni järkätä jotain kesämiittiä kun ulkona oli niin helvetin lämmin, niin sit kun lopulta saan kaikki lähtemään johonkin alkaa heti ne syksysäät. Illaksi kuulemma selkenee.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2009 09:17

Lainaus: Ninni

Illaksi kuulemma selkenee.

Juuh,olin katsovinani.Torstaiksi on luvattu lämpimämpää ja ehkä pikkasen aurinkoakin. Aina ei oikein nää päivät osu kohalleen ton sään kanssa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 12.08.2009 09:37

Lainaus: poison

No pystyisittekö kieppaan aseman kautta ? Kun Ninnihän uhosi, että hän voi tulla hakemaan asemalta

Minä treffaan Mityn asemalla siinä 20 vaille, eli jos meitä näkyy niin tulkaapa kaappaamaan mukaan!

Ja toivotaan ettei sada ihan vaakasuorassa.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 09:58
No, onneksi Suokissa on kuitenkin muutama kahvila ja sitten niitä linnoituksia, niin eiköhän me saada itsemme johonkin sateensuojaan torpattua.
  • Lähetetty: 12.08.2009 11:27
Joo 2 vuotta sitten kun Suokissa ne 2 ekaa miittiä pidettiin satoi molemmilla kerroilla, ja luolissa ym tunneleissa sit hilluttiin ja hauskaa oli. Mullakaan ei kunnon sateenvarjoa, se antiikkivarjo jäi Tristessalle syksyn 2007 halloweenbileissä ja nuo muut on rikki jollain tapaa. Mutta tätä ei missään nimessä peruta sateen takia, sille nyt vaan ei voi mitään (vaikka alkuperäinen idea oli et tää miitti pidetään just sen takia ku on niin loistava ilma) Mulla on sata asiaa tehtävänä, en muistanu et kameran muistikorttikin (tai molemmat siis) on täynnä ja täytyy käydä vielä Itiksessä tyhjentään toinen ym sälää enkä tiedä yhtään mitä puen päälle, joten myöhästyn kuten aina...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.08.2009 11:39
Minulla on kamera ja 2Gt muistikortti varmuuden vuoksi! Minä voin ottaa myös vaikka lisäsateenvarjon mukaan, jos vain löydän toisen täältä kämpästä.

... istun jo täällä valmiina meikit ja tukka laitettuna, vaikkei bussillekaan tarvitse lähteä vasta kuin tunnin päästä. Mitenkäs tässä nyt näin kävi?
  • Lähetetty: 12.08.2009 12:28
TaruinenAave, mulla on pari asiaa stadissa hoidettavana, joten en meekkään Itikseen, hoidan ne jutut mieluummin stadissa et pääsen sieltä suoraa miittausmestalle, eli tuun suoraa kauppatorille!!!!! Yks tosi ärsyttävä ja nolo juttu tapahtu, kerron sulle sit miitissä.

Lainaus: neo_shaman

Minulla on kamera ja 2Gt muistikortti varmuuden vuoksi! Minä voin ottaa myös vaikka lisäsateenvarjon mukaan, jos vain löydän toisen täältä kämpästä.

Hyvä Neo!!! Mut mä hoidan oman kamerani kuntoon kyllä ennen miittiä (siks niui pirun kiire onkin, tulin hiukswet märkänä just suihkusts vasta)

Lainaus: neo_shaman

istun jo täällä valmiina meikit ja tukka laitettuna,

Voi herrajjestas! MIKS mulle AINA sattuu KAIKKI maailman hoidettavat asiat miittipäivälle???!!!!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit