Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2009 13:48
Taas kipeenä kuumeessa >.< just viikko sitten olin ja taaaas.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2009 21:59

Lainaus: kuopassa

Laita suuhusi ketsuppia ja vaikkapa kahvia, jonka jälkeen voit rykäistä sen kuvottavan mönjän seinille siellä varatussa tilassa niin, että kaikki varmasti huomaavat. Sen jälkeen voit sopertaa jotain siitä influenssasta/ebolasta ja pisaratartunnasta.

Synkimmällä hetkellä mietin itse asiassa ihan oikeasti jotain tuon tapaista. Ehkä aavistuksen hienovaraisempaa, mutta tyyliin "projekti on niin kriittinen, etten voinut edes jäädä sairastamaan kotiin!". No, mietin sitä ensi viikonloppuna, jos tilanteeseen ei saada kaikkia osapuolia tyydyttävää ratkaisua.
(Kitikiti: Ne oli siellä tänään kauemmin kuin mitä oli puhetta. Ja Macci vaan rantapalloili koko ajan. :E)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2009 22:10

Lainaus: Kedira

Tahtoo talvikengät, enkä löydä sopivia sitten mistään! Pitäis olla lämpimät, käytännölliset (työhön kun ollaan lasten kanssa pihalla), pitäis mahtuu villasukat ja niiden pitäis olla lisäksi kauniit! Sillä ulkonäöstähän ei saa sitten tinkiä tuumaakaan. Ja siis sellaisia kenkiä ei mitä ilmeisimmin vain ole olemassakaan, ei missään maailman kolkassa

Ei olekaan, usko pois. Tai jos löydät jostain sellaiset, niin kerrothan heti! Mulla on ollut tämä sama ongelma jo ainakin 10 vuotta. Jos löytää mielestään kauniit matalakorkoiset ja ulkoiluun sopivat kengät, niin ne eivät ole lämpimät. Jos taas löytää lämpimät kengät, niin ne eivät todellakaan ole kauniit. Nykyisin tyydyn siihen, että löydän jostain edes siedettävän näköiset lämpimät (mutta mustat!) kengät talveksi.
Jestas. Ensi viikolla taas 3 ja sitä seuraavalla 4 lääkäri/kirurgi/hammaslääkäri/fys.ter./työnohjaust erapiakertaa. Mä en toivu ihan sen takia, kun en saa olla rauhassa. Fysioterapeutilla tosin käyn mielelläni, koska sen jälkeen on aina parempi olla, eikä koske kovinkaan paljoa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2009 00:19
Voi hlvtnprkl, päivä pilalle jo ennen kuin nukkumaan ehtii!! Joku ihme Pointshop-hässäkkä on avannut minulle jonkun käyttäjätilin täysin ilman mitään lupia. Pistin jo menemään hyvin tiukkasanaista tekstiä puljuun, ajattelinpa myös tutustua kuluttajansuojelun ihmeelliseen maailmaan. Onko jollakulla samanlaisia kokemuksia tällaisista hämärähommista?!

Mitäköhän seuraavaksi, laittaakohan pankki kaikki tilini rahat riskisijoituksiin (no, olisihan se pankilta aika epätoivoinen veto tilini tilanteen tuntien mutta samalla logiikallahan tuo olisi mahdollista...).
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.11.2009 07:19

Lainaus: Piiskansiima

Joku ihme Pointshop-hässäkkä on avannut minulle jonkun käyttäjätilin täysin ilman mitään lupia.

Juu sama juttu miulla. Tosin en oo miettiny asiaa ku oon rekisteröityny moneen paikkaan ja joissain onki eri nimet esim sähköpostissa ku sivulla, mutta en tosiaan itse olekkaan keksinyt että miten oon sinne päätynyt. Nyt sitten tais selvitä !

Ja kitinää. Kaadoin avoinaisen limpparin pullon lattialle. Onneks ei ehtiny paljoa valuu mut silti -.-
  • Lähetetty: 09.11.2009 09:45
^ Itsellä kerran joku Facebook-application avasi kylkiäisenä tuon Pointshop-tunnuksen. Ehkä teillekin kävi niin? Itseäkin kyllä ärsytti silloin, tosin eipä siitä periaatteessa pitäisi niin haittaa olla. Periaatteessa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2009 13:00

Lainaus: Aural

eipä siitä periaatteessa pitäisi niin haittaa olla.

No kyllä siitä on minulle varsinkin periaatetasolla paljonkin haittaa että joku imuroi jostain henkilötietoni ja käyttää niitä vasten tahtoani!! Eihän tuo nyt ihan identiteettivarkaus ole mutta kummasti lähentelee jotain sen kaltaista.
  • Lähetetty: 09.11.2009 13:33

Lainaus: Piiskansiima

No kyllä siitä on minulle varsinkin periaatetasolla paljonkin haittaa että joku imuroi jostain henkilötietoni ja käyttää niitä vasten tahtoani!!

No toki se ärsyttää, mutta käytännössä tuossa on kyse vain siitä, että kun antaa palvelu x:lle luvan käyttää henkilötietojaan, ne saa myös x:n yhteistyökumppani y (tässä tapauksessa Pointshop). Tuo lähentelee OpenID-ilmiötä, ja itse syyttäisin omasta kokemuksestani ennemmin sitä palvelu x:ää niiden tietojen luovuttamisesta, tai sitten itseäni siitä, että erehdyin Facebookissa painamaan allow-nappia, kun ei olisi ehkä pitänyt.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2009 14:34
MÄRRRÄRÄRÄRR opinnäytetyö pitäisi palauttaa huomenna ja meikäläinen on kunnon maailmanlopun flunssassa. Kirjoitettavaa ja korjattavaa ei olisi paljon mutta näin kuumeisena tuo pilkkujen siirtely ei oikein vetoa :F
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2009 15:15
Pif* Oon ollu kamalan väsynyt nyt vähän ajan sisällä... Ei huvittaisi paljoa mikään ja töissä tuntuu ihan kusiselta.
Varsinkin kun eräässä paikassa eräät taulapäät teetättää hommia, jotka eivät edes minulle kuulu.
(Siivoajan ei kuulu viedä jumalatonta pahvilaatikko röykkiötä roskiin. Koska sitä ei lue palvelukuvauksessa. Joo ei oo iso homma, mutta jos minulla on jo 4 kpl 150 litran säkkejä rahdattavana alakerran roskakatokseen niin ei paljoa huvita enää mitään ylimääräistä raahailla!!) Ja minkätakia näiden tumpeloiden pitää aina jäädä tekemään sinne ylitöitä?Joka kerta joku jää vatelehtimaan... Minun kuuluisi olla siellä sulkemisajan jälkeen, jolloin siellä ei olisi enää ketään häiritsemässä/sotkemassa paikkoja uudelleen. FUKK JUUU. Ja sitten seuraavana päivänä tulee valitusta kun en oo siivonnu sitä ja sitä. Hienoo....
En tykkää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit