Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 10.03.2010 00:57

Lainaus: AlienSexGarden

Olen ihastunut yhteen ystävääni, ja luulin että hän pitää minusta yhtä paljon, mutta tänään ymmärsin olevani väärässä. En tiennyt, että tämä sattuisi näin paljon.

Otan osaa... Mulle kävi viime viikolla samankaltasesti. Olin ollut ehkä hitusen kiinnostunut kaverini kaverista ja kaverini sitten tietysti tapansa mukaan harrasti taas kerran pienoista match makingiä mutta sieltä toisesta päästä oli tullut negatiivista vastakaikua. Ei sillä oltais oltu ehkä epäsopivin pari ikinä ja totesin, että en minäkään loppujen lopuksi pitänyt kyseisestä pojasta niin kamalasti. En yllättynyt, koska niin on käynyt ennenki. Mut silti se kaivelee ja satuttaa. Ainoa mikä merkitys tapahtuneella on mulle, on että sain kokea pienen piristävän ihastuksen kerrankin ilman hylätyksi tulemisen tunnetta jälkeenpäin kun omat tunteet ehti viiletä ennen kun vastapuolen suhtautuminen selvisi.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2010 01:37
Severana, kiitos onnitteluista (:. Ja muuten hirveää rahastusta kaikki nuo erilliset käynnit, sanon minä. Tällä hetkellä tuntuu siltä että helpointa olis kun kiskois kaikki hampaat irti ja laittais keinotekoisen legorivistön tilalle.
Mullakin leuka alkanut taas paukkumaan ja rutisemaan ja oikea puoli särkemään, mikä voi johtua siitä että alaviisaudenhammas yrittäis puhjeta. Mikä tulehtuessaan/esiintunkiessaan - mitä ei mahdu tekemään - tietäisi päivystysjobia 450 kilometrin päähän. Ei vetele kun jälkeläinen elää täysimetyksellä.

Itseasiassa tulin vinkumaan sitä, että kun tyttö nukkuu vuorokaudessa ehkä yhdet noin neljän tai jopa viiden tunnin mittaiset unet, niin tietenkään en saa unta. Kello on puol kaks ja tyttö simahti jo ennen yhtätoista sikeään uneen.

Ja huomenna aika psykiatriselle sairaanhoitajalle joka on ainoa psykiatrisen puolen terveydenhuollon virkaatekijä tässä kunnassa. Ja konsultointi ei toimi isompaan päähän eli keskus- ja psykiatriseen sairaalaan. Enkä muutenkaan tykkää siitä. Joo, ihana ja hössöttävä ja lämmin ihminen, mutta mä haluan hoitohenkilökuntani olevan enemmän ammattimaisia kuin ... liian lähelle tulevia. Oon kai niitä harvoja, jolle kelpaa diagnoosi ja lääkeresepti käteen -versio kuuppatohtoreilta. Onneksi. Keskusteluapu kun tuntuu olevan näinä päivinä kaikkine alan leikkauksineen kiven alla.

Mut niin on p*rkele ne asiaankuuluvat lääkityksetkin! (Ikäväkseni kohtasin miespuolisen psykiatrian ylilekurin, jonka mielipiteen takia ("Kyllä ne raskaushormonit kantaa sut läpi raskauden") olin sairaalakauraa raskauden lopulla)... Ja typot menee väsymyksen ja pimeän huoneen piikkiin. Näyttö heijastuu näppiksestä niin ettei näe kirjaimia.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2010 14:40
Erosimme tänään poikaystäväni kanssa... Ja jotta kurjuus olisi täydellinen, päätti hän kailottaa sen fb:ssä koko maailmalle vain tuntia sen jälkeen kun oli ilmoittanut minulle. Pistää väkisin vihaksi.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2010 17:38

Lainaus: Just_me

Erosimme tänään poikaystäväni kanssa... Ja jotta kurjuus olisi täydellinen, päätti hän kailottaa sen fb:ssä koko maailmalle vain tuntia sen jälkeen kun oli ilmoittanut minulle. Pistää väkisin vihaksi.

Voi paska. En kauniimmin osaa sanoa. Otan osaa.

Kitinkitinnarinnarin.. Selkä fisuaa (särkee, särki on kala jne =fisuaa), käsi fisuaa ja ranne jumittaa jolloin sen saa toimimaan vain naksauttamalla. Tämän jälkeen on "naksautusolo" vielä jonkun aikaa jolloin on ihan pakko naksutella. Eikä tunnu kivalta edes. Pöh. Nälkäkin olis. No, ehkä tuossa parin tunnin kuluttua kauppaan ja jtn apetta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2010 20:24
Ihan järjetön ikävä yhtä tyyppiä ja mitään muuta en tahtoisi nyt tehdä kuin vain halata häntä! Ja nukahtaa syliin... Hitto soikoon.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.03.2010 14:49
Siilini kuoli viime yönä. Tosin rauhallisesti, ei varmaan kärsinyt. Se eli hyvän elämän.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2010 17:50

Lainaus: Elegia

Ihan järjetön ikävä yhtä tyyppiä ja mitään muuta en tahtoisi nyt tehdä kuin vain halata häntä! Ja nukahtaa syliin... Hitto soikoon.

Niin samanlainen olo tällä hetkellä.. Hohhoh.

Kitinää, pää särkee ja käsikin vieläkin kipeä ja ärsyttää kun ei ole rahaa liikkua julkisilla minnekkään niin ei voi käyttää hienoja uusia kenkiä. Mäww.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2010 20:26
Työttömyys uhkaa langeta osakseni. No niin, en juurikaan pitänyt työstäni, mutta on se silti haikeaa. Ei enää tutun kahvinkeittimen korinaa, säännönmukaista myöhästelyä tai häpeää työpaikan puitteiden puutteellisuuden vuoksi. Hyvänen aika, minunhan tulee ikävä tätä kaikkea!
Kelju juttu, kiitos vain pomoille.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.03.2010 21:12
Miten ihmeessä pääsen eroon Keratosis pilariksesta?? Tai edes hillitä sitä jotenkin...

Oon niin tajuttoman kyllästynyt siihen ja se muodostuu jo todelliseksi ongelmaksi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.03.2010 02:16

Lainaus: Wanderer

Vähän niin kuin muillaki ja aina osaa raha vaivata. Piti muuttaa vaihteeksi takas kauas kaikesta, pakko saada asunto jostain muualta kaupungista. Erakoidun pian.

Se vaivaa aina vaikka sitä olisi tarpeeksi. Tai no, ainahan sitä on tarpeeksi elämiseen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit