Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2010 21:08

Lainaus: Elegia

En oikeen tiiä mikä mua taas vaivaa... just nyt on se tunne päällä ihan ku jotain puuttuis. Tyhjäolo.

Sama jatkuu taas... tällä kertaa myös masentaa ja pahasti. Enkä edelleenkään ole varma siitä että mikä?
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2010 22:40
Tänään oli suhteellisen masentava päivä, mikä toisaalta oli ihanaa, ei ookkaan masentanut pitkiin aikoihin. Okei, ei valittamista siinä suhteessa ehkä, mutta... Tänään tuli kutsukirje musiikkiopiston pääsykokeeseen. Olen soittanut viimeksi kunnolla viisi vuotta sitten (piano instrumenttina), ja nyt sitten pitäis kursia kokoon viiden vuoden soittamattomuus kahdessa viikossa. Paniikki! Olisivat nyt antaneet edes vähän enemmän aikaa, voi vyötiäinen... Pitää opetella yks biisi ulkoa, ja tietty sen pitää olla tarpeeks vaikea, että huolivat mut sinne sisään... Ja opetella toinen biisi, jonka nuotit tuli kutsukirjeen mukana. Meinasin lauluunkin hakea, mut ton työmäärän kanssa on pakko jättää suosiolla pois se haku, ei vaan riitä aika neljän kappaleen hiomiseen, ja kukas sitä tietää, jos ne vaikka saa päähänsä kysyä multa asteikkoja tai jotain. Työmäärä on biljoonakertainen, ja koulutyöt pitäis kans hoitaa kunnialla. Voi murha. No, itseni tähän liemeen saatoin, ja parastani panen muutaman tunnin päivittäisellä harjoittelulla!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.04.2010 09:57
No voi sheitan.. Tänään lähdössä reissun päälle, piti suoraan töistä haihtua mutta arvatkaapa kuka unohti e-pillerit kotiin. Pärkkele, ei jaksa taas! Jätän mokomat syömättä vkolopun yli, ei siihen kuole.. kai. Ja juu, tiedän että ehkäsyteho pienenee jne
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.04.2010 10:31

Lainaus: Mina

Tänään lähdössä reissun päälle, piti suoraan töistä haihtua mutta arvatkaapa kuka unohti e-pillerit kotiin.

Suosittelen nuvaringia. Ei tarvitse muistaa kuin kerran kuussa laittaa sisään ja kolmen viikon päästä ottaa pois.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2010 10:38

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Mina

Tänään lähdössä reissun päälle, piti suoraan töistä haihtua mutta arvatkaapa kuka unohti e-pillerit kotiin.

Suosittelen nuvaringia. Ei tarvitse muistaa kuin kerran kuussa laittaa sisään ja kolmen viikon päästä ottaa pois.

E-pillerit on kyl välillä kovin ärsyttävät, jos unohtaa kantaa mukana tai muuten vaan ottaa. Mulla on kapseli niin ei tarvitse muistaa kuin kerran kolmessa vuodessa (sopii mulle ja mun muistille loistavasti) =D

Ja lunta. SATAA LUNTA ! -.- En tykkää. Okei nyt se kyllä on muuttunu melkein vedeksi. Mutta silti, sataa. Ja on tylsää. Kohta pitäis lähtee kauppaa porukoiden autolla, kun iskä vei mun auton. En tykkää ajaa sillä autolla, kun se on niin kallis =( =D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.04.2010 12:17

Lainaus: Heetteri

Olen ajatellut vaihtaa tuollaiseen ellei se pirun neuvolan täti anna laitattaa kapselia. Muistini on aivan toivoton, en vain tule toimeen pillerien kanssa. -_-'
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.04.2010 13:17
Kuinka suuresti tossa nuvaringissä on hormoneja? Meinaan mulle ei sovi ilmeisesti yksikään hormonaalinen ehkäisytapa, hormonitasapaino liian herkkä, ja sen jälkeen sit ainoo vaihtoehto ois kuparikierukka tai selibaatti (estemenetelmiin ei oikein voi luottaa kun useamman kerran sitten pähkäilty miehen kanssa aamulla että ollaan taidettu unissamme rikkoa tiettyjä sääntöjä...). Lisäksi lekuri sanoi että kuparikierukka ei ehkä olisi mulle sopiva muista syistä johtuen :/.

Itseasiassa tulin vinkumaan siitä, että olen ihmismakkara. Mistä olenkin vinkunut kaikkialle. Kakssuuntasen takia mielialat venkslaa vähän sinne sun tänne, mutta onnekseni saan maanantaina (taas) uudet lääkkeet. Jumalauta, kun on pyllystä. Sit jos ne ei sovi niin sit taas vinkumaan uusia kun ilman ei pärjää. LUOJAN KIITOS en elänyt keskiajalla.

Lopuksi voisi vinkua vähäsen siitä, että päätä särkee. Ja kurkkua. Mutta kuitenkaan en kipeäksi tule että loppuisi sen myötä, vaan viikkokausia särkee kurkkua sillointällöin :/. Tiedä mikä vikana. Luulotauti?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 23.04.2010 14:42
Mikä halvattu siinä on ettei puhelimeen voi vastata nätisti ja asiaansa esittää nätisti?? Kun kuitenkin asiakaspalvelutyössä on tuokin kurppa jolle äsken soitin. Mur.

OT: No miepäs varaankin lääkäriajan ja keskustelen kapselista tai nuvaringistä.. Itsellä alkaa nuo hormoonipillerit pikkuhiljaa riittää, eivät ilmeisesti sovi minulle ollenkaan Pillerit olikin mukana, väärässä kassissa vaan niin en heti löytänyt

Edit: Haa, voisi tuo implantti miulle sopiakin, yhdistelmäehkäisyvalmisteet ovat tähän mennessä ainoat jotka ovat oikkuilleet.. Anteeksi kauheasti OT
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.04.2010 17:56

Lainaus: Orthoxina

Kuinka suuresti tossa nuvaringissä on hormoneja?

Saman verran kuin yhdistelmäpillereissä.

[/ot]
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 13:36
Vappunaamiaiset alkoivat täällä eilen kun luulin että sain jonkin roskan silmääni. Kuuden tunnin tuskahelvetin jälkeen lääkäri sitten totesi että kyseessä onkin sarveiskalvon korroosio, eli toisin sanottuna olin onnistunut naarmuttamaan silmän pintaa. Mitään vakavaa tuo ei onneksi ole, mutta kivuliasta senkin edestä ja ensiviikko painellaankin sitten joko merirosvona tai sunglasses at night -meiningillä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit