Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pohojanmaa miitti Vol 3.

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2010 04:31
No niin, kesä on kohdalla, linnut puussa, ja lehdet kanssa. Eikös olisikin jo aika alakaa ottamaan esille hieman pohojanmaalaasta otetta tästä kaikesta kamalasta koottiudesta ja repäästä miitti taas pystyhyn? Tässä on tullut viriteltyä kaikenlaasta ohjelman tapaasta, grillauksesta köydenvetoon ja paikkaakin on tullut skannaaltua. Enää ei puutu kuin osanottajat ja aika, jotta vois teherä varauksia. Porukkaa saa sopimaan niin palio ku maharollista ( suameksi kaikki jokka tuloo) ja musiikkia koitetahan järijestää paikalle sellaasta josta kaikki tykkää (eli ei siis kauhiasti muuta ku polokkaa).
Kukas olis valamis lähtemään kinkereille heinä-elokuun vaihteessa?
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2010 11:15

Lainaus: gothicknight

Minä nyt ainakin, tietenkään tuosta pohojanmaaalaaasesta otteesta en tiedä.
Surkuttelen itsekseni sitä, etten viimevuonna jostain syystä mukaan päässyt, tänä vuonna asia toivonmukaan korjaantuu.
Ohjelman luonteeseen en ota kantaa, muut päättäkööt, mutta tuo ajankohta, kuun viimeinen viikonloppu, sopisi minulle mainiosti.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2010 15:41

heinä-elokuun vaihteessa?

Itse olen tod.näk. Nivalan suuntaan menossa elokuun alkuviikkoina, joten sillon voisi ohjelmistoon hyvinkin kuulua miitinki pohojammaalla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.06.2010 13:15

Lainaus: groomeri

Nivalan suuntaan

OMG, käykö täälä joskus muitakin kuin vain minä?

Heinä-elokuun vaihteelle en ole vielä varannut itselleni mitään, joten miitti voisi hyvin napsahtaa siihen väliin.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 27.06.2010 13:27

Lainaus: BronzeRain

OMG, käykö täälä joskus muitakin kuin vain minä?

Juu, kaveri osti sieltä juuri omakotitalon niin tottahan se pitää lähteä katsastamaan

Offffff....
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2010 23:06

Lainaus: groomeri

Juu, kaveri osti sieltä juuri omakotitalon niin tottahan se pitää lähteä katsastamaan

Voi luoja, sääli häntä kun tänne muutti.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2010 00:23

Heinä-elokuun vaihde on vähän heikko, ko taitaa tulla kaakkois-Suomesta vieraita Turkuun ja tääl on DBTL sillo. mutta elokuun puolella onnistunee paremmi.
  • Lähetetty: 30.06.2010 21:54
oolrait, katotaan jos vielä muutama sielu onnistuu järjestämään jotain aikarakoa elokuulle, mutta näillä näkymin se alkaa näyttämään suunnilleen elokuu-miitiltä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 03.07.2010 16:39
Eli mikä tämä miittipaikka nyt sitten tulisi olemaan? Tai siis missäpäin?
Ja Elokuulle ainakin itselleni olisi parempi, jos nyt siten pääsee edes paikalle. Se jää nähtäväksi, mutta ainakin heinäkuu on mulla buukattu täyteen.
  • Lähetetty: 05.07.2010 15:46
Joo, elikkä tapahtumapaikkana olen ajatellut Kalajärven kämpping alueelta (Peräseinäjoella n. 30 minuuttia seinäjoen keskustasta) saatavaa Mökkiä ja sen välitöntä (ja ei niin välitöntä) ympäristöä. Koivutupa olisi ihanteellisin, mutta se pitää varata kuukausi ennen kuin saa käyttöönsä, joten pitää olla hereillä asian kanssa. Jansunilta saisi hieman edullisemmin, mutta hereillä täytyy olla edelleen, joten ilmoittautujat, nyt on aika antaa äänenne kuulua ja tekstin näkyä, sillä varauksia aletaan tekemään heti eikä hetken päästä. Ja sitten sen verran, että ilmoittautuminen on "sitova", ja tarkoittaa sitä, että jos ei pääsekkään, minä tulen hakemaan, sidon tuoliin kiinni, heitän olalle ja roudaan sinne järven rannalle... ;D Että sellaista peliä.
Tylsyyttä vastaan taistellaan kaikin mahdollisin konstein ja jos on omia ideoita saa sanoa ihan vapaasti.
Päiviä ovat selkeästi 6 tai 7 päivä, 13 tai 14 päivä, 21 tai 22 päivä, ja lopuksi 27 tai 28 päivä Elokuuta. Päivät ovat järjestyksessä Perjantai-Lauantai, muita on melekein turha edes kuvitella, koska siellä on ainakin minä päissäni kuin ellun kana ja siihen "palautumiseen" arki tilanteeseen menee ainakin vuorokausi
Talo (eli minä) järjestän sapuskaa ja juotavaa, kaikkea kaikille, mutta on enemmän kuin suotavaa tuoda omiaan (ja kaikki pitää syödä ja juoda). Jos on mitään suurta kysyttävää, ottakaa yhteyttä yksärillä vaikka.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit