Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pohojanmaa miitti Vol 3.

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2010 16:05
Eli minulle kävisi nuo kaksi ekaa viikonloppuvaihtoehtoa, kahdesta viimeisestä en ole niin varma sillä kouluni alkaa jo viikolla 33. Mutta itseni ainakin ilmoitan ko. päiviin, jos vaikka saisin tuon rumemman puoliskon vielä messiin
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2010 16:24

Lainaus: groomeri

jos vaikka saisin tuon rumemman puoliskon vielä messiin

Mitä helv.... Et sinä noin voi kirjoittaa miehestäsi. : D
Mutta vakavasti, nuo samat kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa sopivat minullekin, eli olen edelleen tulossa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.07.2010 17:17

Lainaus: Signum

Totta kai voi. Kertoo terveestä itsetunnosta että voi huoletta ja rakkaudella sanoa olevansa kauniimpi osapuoli suhteessa.

Ekojen viikonloppujen kannalla minäkin. Koulut alkavat sitten niin en silloin viitsi juoksennella pitkin maita ja mantuja. Pitää minunkin tuolta pahemmalta puoliskolta kuulostalla kiinnostaako hengailla goottien kanssa. Voisi tehdä vaihtelua viime viikonlopun kansanmuusikkojen kanssa hengailulle.
  • Lähetetty: 05.07.2010 18:40

Lainaus: Signum

niin kauan kuin minua sanotaan emännäksi, niin minä sanon miestäni rumemmaksi puoliskoksi! Ja olisihan tuo nyt vallan pelottavaa, jos Harri olisi meistä se kauniimpi!!
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2010 21:18
No iliman muuta se (Harri) on teistä kaharesta rumee . Mutta näillä näkymin laitan isomman mökin varaukseen, jos vaikka ne helesinkin juutit saapuisivat sattumalta paikalle, jotka uhittelivat mulle joskus tulevansa. Ja yöpymis mahdollisuus on jottei tartte yön sydämeen lähteä hortoilemaan puolinukuksissa
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 05.07.2010 22:32
Jees, elikkä meiltä olisi kaksi tulossa jos järkätään miitti tuolloin 13.-14.8.
Sitten se tärkein eli raha: kuinka kallis ko. mökkivuokra on? Toki tämä on ihan kiinni osallistujien lukumäärästä, mutta jos ihan oikeasti kukaan muu ei ole tulossa kuin me jotka tässä nyt huutelemme (eli n. 4-7 hlö).
Lisäksi: Tampereen seudulta miittiin saapuvien ehkä kannattaa järkätä jonkinlaista kimppakyytiä. Mikäli hommat menee putkeen meidän kyytiin mahtuisi kolme tai neljä kuuttia mansesterista jakamaan polttoainekustannuksia.
  • Lähetetty: 05.07.2010 23:00
Jos toimitaan niin, että minä murehdin mökin ja otan teiltä kaikilta sitten luonnossa osanne pois , varsinkin Harrilta (Heeheehee, oppiipahan olemahan).
Ei kannata murehtia sitä niin hirveästi, olen optimisti, ja ideana on ensin saada se mokoma vuokrattua. Katsotaan sitä sitten kun olen maksanut sen pois alta
Mutta tarkka osanottaja määrä olisi hyvä tietää, niin ei mene sitten elämminen liian ahtaaksi
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.07.2010 16:04
muilta näyttänyt tulevan ehotuksina eka ja toka vkl. Miul käy näil näppäimin jokane elokuun vkl (lauvantait), ja noista kaharesta ekasta paremmin se toinen. Eli 13-14.8
mie voin joko hypätä jonku kyytii tai ottaa omaa kärryyni 3-4 hlö:ä.
  • Lähetetty: 16.07.2010 15:35
jees, eli homma menee nyt näin: Mökki on varattu 6 päivä, mutta jos on parempi, varasu voidaan siirtää myös 7 päivälle. Kyseessä on maamiesseuran mökki peräseinäjoella, ja siitä on matkaa kalajärvelle 5 km. Siltä pohjalta lähdetään. Alkuperäiset suunnitelmat menivät tämän kesälomakauden vuoksi aivan persiisilleen, mutta ankaran yrityksen tuloksena kuitenkin saatiin jotain aikaan. Mökki on 65 €/vrk, ja yöpyjille tiedoksi: Lakanaa ja liinavaatetta joukkohon . Talokin (eli minä) järjestää jotain mutta tältä pohjalta lähdetään.
Nährään kuures päivä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.07.2010 23:16
Juu me tullaan Pohojammaalle hillumaan kuten Lumouksessa jo sovittiin!!! Jokos oot suunnitellut eri aktiviteetteja kuten sitä aarteenetsintää?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit