Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pohojanmaa miitti Vol 3.

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.06.2009 11:32

Lainaus: BronzeRain

Ninni, nostalgia-tripille tuiskulaan

Hii, joo sinnehän me mennään ehdottomasti! Jos ei päästä kummallekkaan mökille, niin ainahan voi vaikka ajaa peräkanaa kieseillä esim Lohtajalle Ohtakarin rantaan tai vastaavaan mestaan ja roudaa grillauskamat mukana. Ei tarvis kumppareitakaan, maihareilla selviää ja kenties vähän "sirommillakin" popoilla. Harmi kun faijan maasturi oli rekisteröity seittemälle hengelle ja se repi helvettiin ne 2 perimmäistä penkkiä, eli miun lisäks sinne nyt mahtuu 4 (tai 5 jos takapenkille ahtautuu) Ainakin olis nissanin perällä iso tila roudaa grilliä ja muuta kamaa sinne metikköön/rannalle.

Muoks: Kokkolan seutua ehdotan siinä mielessä että on vähän niinkuin keskellä siinä (no nimikin sen kertoo, Keski-Pohojammaa) ettei tarttis niin pitkästi matkustella te pohojosemmasta tulevat. Mutta Seinäjokikin käy!!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.06.2009 19:01

Lainaus: Tiragen

Hohoo, kerro ihimeesä lisää kö kerran aloitit

En oikein enää muista mistä juttu alkoi, ja se ukonpirulainenkin lähti Helsinkiin ettei häneltä voi kysyä. Lupaan muistella tuon miittiin ja kertoa sitten. (Kunhan muistutatte, Rontti-tädillä on huono muisti. Hyvin huono itseasiassa, juuri tällaisissa asioissa. Ja läksyjen tekemisessä. Ja lääkäriaikojen varaamisessa...)

Lainaus: Ninni

ettei tarttis niin pitkästi matkustella te pohojosemmasta tulevat.

Ei minulle ole mikään ongelma vähän matkailla, en ole taas pitkään aikaan päässyt minnekään. Tai no, Oulussa kävin serkkutytön yo-juhlissa, mutta ei sitä voi laskea. Haluan vaihtaa maisemaa välillä. Mutta, onhan se Kokkolakin jo edes vähän uutta meininkiä.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.06.2009 22:12

os ei päästä kummallekkaan mökille, niin ainahan voi vaikka ajaa peräkanaa kieseillä esim Lohtajalle Ohtakarin rantaan tai vastaavaan mestaan ja roudaa grillauskamat mukana.

Ois mahtavaa jos sais sakin sinne asti. Ja jos ois hyvä ilmakin niin siellä olisi mukava olla. Mutta toki tuo Kokkolakin passaa aivan mainiosti. Paikan vaan kun keksisi o.o

Lainaus: BronzeRain

Kunhan muistutatte, Rontti-tädillä on huono muisti.

Mie yritän muistaa muistuttaa (Täälläkin tosin eräs jonka muisti on kultakalan muisti. Asia on kolme sekuntia mielessä ja naps se katoaa jonnekin hyperavaruuteen. )
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2009 22:55
Eli täällä pykätään kasaan selkeästi miittiä meitsin kotiläänille päin. Kokkola, Seinäjoki, makes no difference, molempiin pääsee, jos vaan yhtään tietää minne päin tarttis suunnata
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.06.2009 21:53

Lainaus: gothicknight

Kokkola, Seinäjoki, makes no difference, molempiin pääsee, jos vaan yhtään tietää minne päin tarttis suunnata

Komppaan! Reissaaminen (ja miittaaminen) on sitäpaitsi kivaa ^^

esim Lohtajalle Ohtakarin rantaan tai vastaavaan mestaan ja roudaa grillauskamat mukana.

Tää on aika hyvä idis, ja saatais viimeikin pidettyä se BBQ-miitti :DD
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:01
No siinä rantsussa on ainakin se hyvä ettei tarvi mitään mökin siivoustalkoita ym (siellä kun aina talvella myyrät rellestää ja pitää maskit naamalla hangata mestoja ettei tuu myyräkuumetta!!! Toisaalta, saataishan me siitäkin jotain hubaa irti sillä et kerrankin olis oikea syy käyttää niitä kaikenmoisia cyber-kaasunaamareita ) Mutta heinäkuun puolessa välissä vois olla sopiva aika, vai miten teillä on lomat?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:10

Mutta heinäkuun puolessa välissä vois olla sopiva aika, vai miten teillä on lomat?

Lomaa kyllä on mutta enskuun puolessa välissä on mun ohjelmassa ainakin nää jokakesäiset kaustisen kansanmusiikkirellestämiset 11-18 päivä että silloin en ainakaan pääse. :/ Pakko olla siellä paikalla kun on näitä tanssijanhommia ja lapsryhmien ohjaamista ja keikkaamista.
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:10

Mutta heinäkuun puolessa välissä vois olla sopiva aika, vai miten teillä on lomat?

Mulla on joka viikonloppu vapaana, mut Rockperryn oon menos ja se on 17-18.7, ja tää on jo etukäteen sovittu juttu (menemme katsomaan Dingoa eturivistä :D) Et muut viikonloput sopii. Ja lomaahan mulla ei ole, koska oon vain sijainen.

No siinä rantsussa on ainakin se hyvä ettei tarvi mitään mökin siivoustalkoita ym

Totta, ja jokainenhan ostais omat safkat/vois tuoda yleiseen jakoon. Roskatkin vois olla melko helppo kerätä isoon jätesäkkiin ja kärrätä roskikseen eikä kenenkään tarttis yksin siivota.
Btw, mun äidillä ja mummolla on ollu myyräkuume. Se on inhottava tauti :S
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:13
No oiskos joskus siitä seuraavalla viikolla, joskus 20. päivä tms? (en etes tiedä mikä se 20. päivä on )
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:27
Seuraava heinäkuun viikonloppu on 25 ja 26. Mulle tosiaan se ainakin sopii :]
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit