Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miss Halloween 2009 kilpailun äänestys päättynyt!

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:14

Lainaus: TaruinenAave

Nyt vain kaikki äänestämään! Niin ja kuvathan löytyvät Ninnin miittikuvien linkeistä!

MIHIN MENNESSÄ???
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:15
No pitänee sitten käydä äänestämässä. Heti kun joku laittaisi aloitusviestiin linkin.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:16
No mietittiin tässä, että viikko on aikaa. Eli ensi keskiviikkona, iltakymmeneen mennessä
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:24
Oon nyt pihalla mihin se äänestys tulee O.o
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:27

Lainaus: Layil

Oon nyt pihalla mihin se äänestys tulee O.o

Se on tuolla kohdassa äänestykset, tuolla yläpalkissa oikealla
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 22:29
http://www.gootti.net/keskustelu/aanestykset.html
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.11.2009 09:42
Noin, nyt on ääni laitettu. Kyllä kyseinen henkilö sen verran asuunsa panosti ja tähän foorumiin jatkuvasti panostaa, että ansaitsee mielestäni voiton. Huu!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.11.2009 10:30

Lainaus: Heetteri

kyseinen henkilö sen verran asuunsa panosti ja tähän foorumiin jatkuvasti panostaa, että ansaitsee mielestäni voiton

Niimpä! Eikä aiemmin ole missikisaa voittanut edes, kivaa vaihtelua (sais näkyä ne tittelit tossa avatarin alla edelleen) Harmi ettei mister-kisaa saatu aikaan, mut sehän voidaan vielä aloittaa, mikäli Halloweenia viettäneet miespuoliset foorumilaiset ilmoittavat tänne että suostuvat kisaan mukaan!!!!!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2009 10:48
Joo... Prkl jos minä joudun kyseisen asun takia istumaan yhteensä viitisen tuntia paikallani peruukki päässä että siitä saadaan muokattua oikeanlainen, niin pitäisi olla selvää mikä asu minun mielestä saisi voittaa...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2009 11:03

Lainaus: Blackrat

Prkl jos minä joudun kyseisen asun takia istumaan yhteensä viitisen tuntia paikallani peruukki päässä että siitä saadaan muokattua oikeanlainen

Miksei tästä ole kuvia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit