Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset pikkujoulut TaruisellaAaveella!

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.12.2009 20:20
Ehin jo kirjotella tuonne toisee topiccii ko ei siel ollu mitää mainintaa näistä. Tää topicci kun jotenki meni ohi silimien, mutta onneks nyt osu silimii ja sanottakoon että mielelläni saapuisin paikal, ja osoitteen jos saisin yksärillä niin voisin ajaa suoraa paikan päälle ja mahdollisesti poimia matkalla muutaman hämärän henkilön kyytiin.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2009 20:43
Vai hämäriä tyyppejä? Mitäs ne sellaiset tässä tapauksessa ovat? Mutta laitan tuota pikaa osoitetta!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.12.2009 18:07
Minäkin saan näköjään kyydin helsinkiin, joten tulossa ollaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2009 19:20
No voi harmi! :/ En pääse, sillä tuona päivänä olen rajusti huoltamassa panssarivaunuja, ja pääsen lomille vasta 21. pvä... Mutta pitäkäähän työ kivaa!
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2009 12:04
Tämä joutuu valitettavasti perumaan tuon saapumiseni, minulle tulee hoitokissa huomen illalla viikonlopun ajaksi.
Kiva kissa, mutta silti harmittelen, olin jo kynttilänkin kerennyt paketoida valmiiksi ;(
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.12.2009 12:34
Juu kynttilät mukaan!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2009 19:29
En sitten saavukaan paikalle, kun yksinkertaisesti olen niin poikki etten jaksa. Mutta pitäkää te hauskaa.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.12.2009 15:00
kiitos mukavasta illasta kaikille. hattu ja huivi unohtu sinne tulen josssai vaiheessa noutaaan ne
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.12.2009 15:13
Suuuuurkiiiiitokset teille kaikille jotka eilen olitte pikkujouluja viettämässä!!!! Erityiskiitos tietty illan emännälle ja isännälle!!!!
Oli hurjan hauskaa hyvässä seurassa, etenkin se totuus vai tehtävä-leikki jossa kuultiin jos mitä totuuksia ja niistä parista tehtävästä tuli hulvattoman hauskoja kuvia (Raziel tapsulia takaapäin, Ninnin paras sekstausasento ) Hii, en malta et saan tänään laittaa kuvat teidän nähtäville!!!! Niitä "totuuksia" ei tietenkään täällä paljastella, mutta ne pari kuvattua tehtävää kyllä paljastui jo kun ne tosiaan tuli kuvattua (paitsi miun ja TaruisenAaveen pusu ja parit muukin pusut LOL)
Tuli sitten Ninnuskankin hieman innostuttua sen Vital-energian ja Leijona-powerin läträyksestä ja tänä vuonna se olin minä joka viinat kaatoi matolle (jonka jälkeen itse illan emäntä vuodatti verta samaiselle matolle TROOOOO!!!!!)
Kiva että perinteitäkin noudatettiin ja sain taas toimia pukkina kynttilöitä jakamassa!
Kaikenkaikkiaan onnistuneet pikkujoulut! Kuvia tulee sitten myöhemmin tänään (pääsee kaikki nauraan sille mun "asennolle") ja Mystral saa poimia blogiinsa porvarikuusen juurella napsittuja kuvia

Lainaus: Raziel

hattu ja huivi unohtu sinne tulen josssai vaiheessa noutaaan ne

Joo mullakin jäi meikkipussi ja se kirottu, musta kynsilakka sinne jonnekin...
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 16:45
Myös illan verta vuotava emäntä kiittää kaikkia vieraita! Erittäin hyvät pippalot ja sotkukin saatiin aamulla ojoon kymmenessä minuutissa.

Lainaus: Ninni

Joo mullakin jäi meikkipussi ja se kirottu, musta kynsilakka sinne jonnekin...

Näytti olevan siinä meikkpussissa se kynsilakka. Saat sitten tiistaina.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit