Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvittelut @ROBERT'S COFFEE,Kampin kauppakeskus, HKI torstai 01.04.2010 klo: 17 eteenpäin

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2010 18:22

Lainaus: Sharida

olisi tarkoitus P-M treffata ja voitaisiin samaa jalkaa sitten tulla tännekin.

Juu mennään vaan, mutta pääsen vasta 17 tai hieman ennen koulusta eli tulen jonkin verran myöhässä. Tulen kyllä suoraan ja mukana ollaan.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2010 19:55
Saatanpa näin uutena kasvona piipahtaa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 09:52
Miekin voisin lyllertää paikalle pitkästä aikaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.03.2010 11:04
Minä en tällä kertaa pääse, kerta miitti on torstaina. :/
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 14:46
Höh, torstaina bänditreenit, enpä pääse.
Kirjoittanut: phaerax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2010 18:49
Vähän aikaa ihmettelin kuinkä kännissä kirjoittelin tänne kun en mitään muista, ennen kun tajusin että threadi on nostettu haudasta ja kastettu uudelleen.

Ehkä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2010 19:30
Meikäkin vois suunnata kaffittelemaan kun kalenterissa on vaihteeksi tyhjää.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2010 00:55
Hmmm - elikkä sitä voisi tulla tuonne kahvittelemaan sitten kun olen 17.20 noutanut ipanaiseni junasta ja käyty shoppaamassa asematunnelin cyber shopissa Tämä siis tarkoittaa sitä, että Piiskansiimaa ja Heetteriä kaivataan, ettei tule pienelle paha mieli (tai minulle). Gothica olisi kiva löytää paikan päältä, jospa neitonen saisi suunnilleen ikäistään seuraa tänne loma-ajoilleen lisää, etenkin kun tuo kesä pitkine lomineen lähestyy.

Niin, ja ehdottomasti kehotan porukkaa varaamaan kunnon teippiä taikka muuta suun tuketta, jotta on teillä jotain sitten kun minä alan liikaa vaahtoamaan mahdollisesta tulevasta perheenlisäyksestämme!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 31.03.2010 02:11
ai ***** mäki unohin että tehotreenithän ne bändin kanssa sovittiin klo 14-22 eli enpäs pääsekkään paikalle.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2010 14:15

Lainaus: Kedira

Gothica olisi kiva löytää paikan päältä

Tulen! Hihi, pääsen viimein.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit