Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesän ensimmäinen nurtsimiitti!

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2010 19:02
Lauantai on vähän heikkoa, mutta sunnuntai luonnistaisi paremmin. Olisi kovin, kovin kiva tavata ihmisiä pitkästä aikaa. Johan tässä on joutunutkin kestämään sellaisia otuksia, joita 'taviksiksi' kutsutaan, ihan tarpeeksi.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 19:31
Omavaltaisesti päätän siis, että sunnuntaina pidetään Kaisaniemen puistossa! Monelta haluatte miitinkiä järjestettävän?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.06.2010 20:10
Minä taas päätän, että miitti pidetään Oulussa ja kaikki tulevat tänne!

Ei yhtään ketuta kun kaikki tapahtuu Helsingissä, tuossa maamme metropolissa. Ögh. :--)
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2010 20:12
13 jälkeen olisiko mitään? tai jopa vähän myöhemminkin, mutta ei sitten liian myöhäselleen kuitenkaan ... Silloin pääsee krapulaa potevatkin paikalle hiljakselleen kunhan muistavat kaivaa ne tummaakin tummemmat aurinkolasit kaapista. Ja seuraavana aamulla aikaisin heräämään joutuvat ehtivät nauttia makoisat nokoset jos vaan valoisalta yöltä siihen kykenevät.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2010 20:16
Itse ehdottaisin siinä kahden aikaa, ainakin minä joudun nimittäin menemään töihin kuuden aikaa aamulla seuraavana päivänä.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2010 21:27
Lähden sunnuntaina Ruotsiin, joten en ole tulossa.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 23:27
Pääsen paikalle ja olen ehdottomasti tulossa, itse kannatan myös klo 14 aikoihin. Jos virallinen miittausaika on kello 13 niin myöhästynen sitten jonkin verran.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2010 23:57
Väliin jääpi, oon laivalla ja palaan vasta illalla. Mut eiköhän näitä ehditä vielä järjestää niin, että minäkin pääsen paikalle
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 18.06.2010 03:02
Kyllä hotsittais päivällä ei sen väliä mut ruttopuisto ois kiva ku siellä muutenki moni goottiporukka tapaa istuskella tai sit kaivari ku se on aika tuntematonta alueta itelle muutenki. Mut päivä whatever ruttopuisto ois todella jees minä ilmottaudun.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.06.2010 07:34
Mie en pääse, höh. Su pitää olla edustamassa serkun rippijuhlissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit