Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Helsinki-miitti to 21.7 klo 16

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.06.2011 21:46
Hoi kaikki! o/

Oisko porukka halukas miitteilemään joskus heinäkuun loppupuolella Helsingissä? Henk.koht. itselläni olisi kesälomaa tuolloin ja olisi mukava vihdoinkin tavata foorumin jengiä livenä. Ja tietty shoppailutuokio siinä samalla ei olisi huono idea.

Minä en siis asu Helsingissä, tuo pääseminen sinne on mutkatonta, mutta olen niin turisti että jonkun pitäisi tulla neuvomaan minua sinne missä ikinä miitti nyt mahdollisesti tapahtuisikaan... x)

Joo?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2011 22:09
Ehdottomasti joo! Helsinki-miittejä on nykyään niin kamalan vähän, aihetta on kunnon nurtsimiitille. Ja eiköhän me saada myös joku noutaja sitä tarvitseville
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.06.2011 23:22
Juu, juuri näin. TaruinenAave on ihan oikeassa, että eipä ole paljon miittejä ollut viime aikoina Helsinginkään alueella. Olisi hauskaa miitata vaikkakin omat tsäänssini päästä paikalle ovat melko huonot vuorokauden lyhyyden takia (on hankala osua oikeaan paikkaan vieläpä oikeaan aikaan).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2011 23:40

Lainaus: kuopassa

Olisi hauskaa miitata vaikkakin omat tsäänssini päästä paikalle ovat melko huonot vuorokauden lyhyyden takia

Ryhdistäydy, hyvä mies!

Helsinkimiitille tulee täältäkin suunnasta ehdoton kyllä, joskin omalla kohdallani heinäkuun viimeinen viikko on poissuljettu ajankohta muiden kiireiden vuoksi. Päivämääräehdotelmia kehiin? Voin myös poimia kaupunkia tuntemattomia mukaan juna-asemalta koska saavun itsekin tsadiin junaillen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.06.2011 00:12
Kesälomalla varmaan voi keskellä viikkoakin miittailla kun monet ovat vapaalla töistä tai koulusta. Katsopa, Piiskansiima, olen ryhdistäytynyt jo niin paljon, että vaikutan melkein osallistuvani tähän juttuun. Saatan itse asiassa osallistua jos ei haittaa mikäli myöhästyn 2 tai max. 17 vuotta. Päivät kuluvat niin nopeasti, ettei ole tosikaan.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2011 03:02
Mukana ollaan.
Pitäiskös tähän sit kirjottaa jotain muutakin ettei tuu pelkästään yhden rivin postaus?
Helsinki miittejä on ollu luvattoman harvassa viimeisen vuoden aikana. Olisinhan voinut itse järkätä jonkun miitin joten syytän vain itseäni.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2011 06:49
Jeij, kivaa! \o/

Mites, oisko tossa viikolla 18.-24. joku semmonen päivä mikä sopis porukalle?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2011 11:18
Minuakin kiinnostaa osallistua, mutta sopivasta tai sopimattomasta päivästä en osaa sanoa vielä mitään, koska ei ole tuolle (18.-24.) vielä työvuoroja. Toisaalta, jos tässä ketjussa saadaan päätettyä joku päivämäärä hyvissä ajoin, voinen vielä omalla kohdalla vaikuttaa vuoroihini.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2011 22:00
jos saatte päätettyö ajankohdan niin saattaisin ehkä pitkästä aikaa tulla käväsemään miitissä : 3
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.06.2011 08:29
Torstai 21.7.?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit