Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tampereen miittiketju, osa 2.

Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2012 16:21
Aikatauluilla ylipäänsä on taipumuksia muokkaantua, siksipä oletan olevani sunnuntaina 12.8. muualla kuin miitissä. Mikäli vastakkainasettelun aika ei ole ohi, niin ehdotus ajankohdan aikaistamisesta perjantai-illalle saisi täten minulta ylenpalttista suosiota.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 21:19
Itse olen oulussa 9.8-12.8 joten minä en ainakaan taida miittiin eksyä.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2012 21:53
Näyttää nyt siltä että itse en ole paikkakunnalla pe-su. Tuli tässä mieleen, että jos vkoloppuna ei paljoa miittiä pystyyn saada, niin miltä kuullostaisi sitten ensi viikolla joku arki-iltapäivä vaikka miittiä?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2012 02:20
En tiiä viel miltä kuulostaa, mikäli mun koulupäivät loppuu 16 niin en kyl jaksa raahautuu mihkää koska kotimatka kestää melkeen tunnin viel siihe päälle...
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2012 22:02
Ei kyllä mitään toivoa että ens viikolla repeisin miittailee arkena kun en itekkään tiedä vielä missä päin suomea tulen olemaan. mut viikonloppu 18-19 päivä kävis.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2012 15:39
Pitäisikös koettaa kehittää vaikka perjantaille tai lauantaille miittiä, vkoloppuna kun on tuo Redemption Festival. Mitä mieltä tyypit on?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2012 16:00
Miulle sopii molemmat päivät, perjantaina vaan illalla on keikka.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2012 18:29
Lauantaina, tai sitten pe suoraan vaikka Dogsin tms. Itse kun olen töistä kotiutunut vasta klo 16 kieppeillä.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2012 18:48
Tämä tyyppi puoltaisi miitin ajankohdaksi perjantaita, tai silloin ainakin itse olisin varmemmin mukana. Illan klubituksen huomioiden voisi tassutella rientoihin sitten suoraan istunnosta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2012 11:27
Itselleni sopisi taas paremmin lauantai, koska olen vasta lauantaina saapumassa paikkakunnalle. Olisi kiva nähdä muitakin synkiöitä, täällä korvessa on aika yksin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit