Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2010 11:29
Mä voisin tähän vastata (kuiskaten ettei kukaan kuule) Vesa-Matti Loiri ja 22-pistepirkko... Ja surukseni olen huomannut ajoittain hyräileväni myös Lady Gagan Alejandron tahtiin... KÄÄK!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.09.2010 11:41
Minä varmaan voin laskea näihin kaiken hippiecrapin mitä kuuntelen, Janis Joplin, Jefferson Airplane, Bob Dylan jne. (Janisin tuotantoa löytyypi ihan kiitettävät määrät hyllystä)
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2010 21:05
Kuuntelen joskus Uniikkia ja Taio Cruzia, tiedän olen sekaisin
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2010 16:55
Jeffree Star on aivan ihana! Tykkään hirveästi ko. miehen musiikista. Ja onhan se vielä aika hyvän näköinenkin. Kyllä minulle tuollainen mies kelpaisi Tähän samaan kategoriaan meneekin sitten myös Blood On The Dance Floor sekä Geoffrey Paris. Mutta Jefu. Parasta.
Lady Gaga on myös yksi perversio. Itse asiassa pari viikkoa sitten ostinkin hänen levynsä, mikä Fame tuo onkaan. Tykkään. Pokerface ei oikein iske (akustisena versiona kyllä!), mutta esim. Paper Gangsta, Brown Eyes ja Paparazzi ovat jotain niin parhautta.
Ja t.A.T.u.! Tykkään venäjän kielestä ihan mielettömästi, sen takia kuuntelenkin enemmän niitä venäjän kielisiä kappaleita. Ja hyvää musiikkia tytöt tekevät. (Ja minusta Julija Volkova on hot. Sanokaa mitä sanotte.)
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.11.2010 17:36

Lainaus: WYMIOCIONY

Jeffree Star on aivan ihana!

Minäkin tykkään.

Stray Cats on kanssa aika iso perversio. Ja Michael Jackson.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 08.12.2010 21:42
On tullut kuunneltua monenlaista, ja kaikkia musiikillisia perversioita ei kehtaa mainitakaan (niihin kuuluu vähän noi Placebot ja Musetkin, jotka on täällä mainittu, vaikkei ole kiinnostanut kuunnella niitä kuukausiin), mutta tällainen nörttimäinen perverssio on Final fantasy-pelisoundtrackien kuunteleminen. Mitäpäs sitä sanoisi puolustuksekseen, kuin että klassinen musiikki iskee sekä kyseisillä peleillä on suuri tunnearvo minulle, juontaen varhaisnuoruuteeni, että tykkään niistä. En vaan kehtaisi myöntää sitä kuin harvoille ja valituille Eli kyseessä on sellainen perversio jota en häpeä, paitsi sitten jos mun pitäisi sanoa se ääneen...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2010 08:23

Lainaus: byron

mutta tällainen nörttimäinen perverssio on Final fantasy-pelisoundtrackien kuunteleminen.

I approve diz!

Samaa teen minäkin .. on mulla muitakin luurankoja kaapeissa, mm. animusoundtrackit.. *KRÖHÖM*
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2010 09:30
Olen niin tykästynyt Dreadlock Talesin ambient-dubiin. Oikeastaan ihan puhdaskin dub on aika mukavaa. Taidan muuttaa Karibialle.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2010 18:10

Lainaus: Jenaldo

Minä varmaan voin laskea näihin kaiken hippiecrapin mitä kuuntelen, Janis Joplin, Jefferson Airplane, Bob Dylan jne. (Janisin tuotantoa löytyypi ihan kiitettävät määrät hyllystä)

Tuttua! Mutta minä en missään määrin laske niitä perversioiksi, koska ne on aivan loistavia helmiä.
Minä kuuntelen mielelläni (varsinkin afrikkalaista) dubsteppiä. Kaikkein pahin perversio on kuitenkin mieltymys ysärin/vuosituhannen vaihteen poppiskappaleisiin 9pm [til I come]sta Bailandoon..
Kirjoittanut: mahtisgot (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2010 13:38
Pakko myöntää että rakastan gimmeliä Minulla on heidän kaikki levyt ja fanituotteet
Ja spice girls xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit