Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.05.2010 23:55

Lainaus: Christ illusion

mun kimppuuki on käyty yhen kerran pelkästään sen takii mitä mull oli päällää Eli just noi mitä mainitsin edellises viestis.

Kävikö pahasti, ja missä päin sä asut?
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2010 02:38
Tänään sain taas kuulla että pitäis kuulemma äitin vaatteet jättää rauhaan ja pukeutua kuin mies. Tietääkseni kiltti on erittäinkin miehekäs vaate, ja mieluuminhan sitä "huljuttelee" kuin antaa itsensä marinoitua. : ) Hieman myös pisti naurattamaan kun sain kuulla olevani skini, päällä edelleen sama kiltti, maiharit ja EC:n bändipaita, ihmiset näemmä rinnastaa pelkän kaljun ja maiharit skineihin, pitäisiköhän sitä vielä provosoida ja hommata metro-kuvioitu kiltti ja pilottilasit?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 19.05.2010 02:45

Lainaus: Niflheim

ihmiset näemmä rinnastaa pelkän kaljun ja maiharit skineihin, pitäisiköhän sitä vielä provosoida ja hommata metro-kuvioitu kiltti ja pilottilasit?

Vedin tuossa taannoin pitkän letin ihan nahkakaljuksi, niin miettinyt että kun tuo työssäoppiminen pian loppuu ja näytän naamani ensimmäistä kertaa tuolla amiksessa kaljuna, niin aattelin yhdistää siihen; maiharit, maastohousut, bundeswehr t-paita, suomileijona kaulakoru... ja mitähän vielä keksin. NIIN ne pilotit toki myös naamalle

Ennen mua luultiin saatananpalvojaks, nyt sitten varmaan uusnatsiskiniks :p
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2010 10:26
Mulle on harvemmin huudeltu, pukeudun aika huomiotaherättämättömästi.
Joku ilta kun kuljeskelin tuolla keskustassa hitusen laittautuneempana, tuli eräs aika tukevassa humalassa oleva herra kättelemään ja sanoi vain: "Hieno asu neidillä. Hyvä tyyli." Nauratti.

Joskus "peikkopäivänä" kuullut jotakin mutinaa menninkäisistä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 19.05.2010 11:10
Joka kerta tulee positiivisia kommentteja saumasukat + korkkarit yhdistelmästä. Esimerkiksi viime viikolla eräs vanha herra hihkaisi riemusta ratikassa, kun huomasi sukkani, että onpa näpsäkät sääret ja lisäsi, että on hienoa että noita vanhan ajan sukkia vielä käytetään. Omasta mielestänikin ne tuo lookkiin tiettyä glamouria.
Kirjoittanut: Christ illusion (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.05.2010 16:52

Lainaus: Niflheim

Kävikö pahasti, ja missä päin sä asut?

Ei siin pahasti käyny, pikkusen vaa riepotteli ja sit päästi menee.

Täänääki joku muija alko tsiika mua ku olin dösän perällä ja se meni sinne keskemmälle ja näki sit mut ennen ku istu alas nii sit se vaa katteli mua vähän välii ja naureskeli, varmaa ett ei saatana minkä näkönen. mullehan hoetaa koko ajan ett eiks toi sun pukeutuminen oo aika lapsellinen (ne meinaa enimmäksee sitä ku mä peitän mun naaman) ett sä oot jo aikunen mies ja pukeudut tollai.

Muita vaa ottaa päähän ku mä osaan pukeutua, muiden kiusaks pukeudun tällee aina vaikka mitä sanois ja vaikka kuinka kävis kimppuu.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.05.2010 18:52

Lainaus: Christ illusion

Muita vaa ottaa päähän ku mä osaan pukeutua, muiden kiusaks pukeudun tällee aina vaikka mitä sanois ja vaikka kuinka kävis kimppuu.

Pukeudu niin kuin itse haluat ja sekös niitä tympii

On tämä kuumuus varmaan sekoittanut monen jo valmiiksi tollon ihmisen. Menin hakemaan yhtä työkaveria ja sen piha-alueella oli 3 miestä ja 2 naista.He seurasivat kokoajan minua kun tulin autollani siihen pihaan.Kohta alkaa yhen niistä viisaista suusta tulee tekxtiä ET kuule viittis heittää tuota takkia pois päältäs kun täällä on niin kuuma"? Katoin vaan ja jatkoin matkaani.Parasta olla sanomatta mitään ettei itsekin olis jo niin ala-arvoinen tavis. Olispa jo syksy....
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.05.2010 23:48
Pienellä paikkakunnalla asumalla saa heti suurta huomiota.
Murrosikäiset lapset katselevat kauan aikaa ja saattavat tulla sanomaan jotain hyvää, jos olen pukeutunut viktoriaanisesti kun taas miesmäisesti pukeutuminen näyttäisi herättävän paheksuntaa Kengistä ihmiset tulevat enemmän naputtamaan että miten oikein pystyn kävelemään niin korkeilla kengillä yms. Päälle käymistä ei ole esiintynyt. Johtunee maltillisesta mielestä ja kylmästä katseesta. Katsekontakti on muistettava pitää uhkaavana jos joku aikoo jotain.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2010 21:12
Äsken kuului abaut vartti tunti sitten ostarilta jostain teinilaumasta homo-huuto joka ilmeisesti oli kohdistettu minulle Huvitti! Niitä nykyisin kuulee niin harvoin että ne vois säilöä vaikkapa pulloon ja sitten kun kaipaa homo-huutelua niin pullon voisi aukaista
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2010 14:24
Onhan tuota tullut kuultua kaikennäköistä kaupungilla ja muualla, suurimmalta osin negatiivista lässytystä. Kapakoissa yleensä sitä saa kuulla noilta vähän vanhemmilta ihmisiltä.
Sitä ollaan oltu saatanaa, sen palvojaa, saastaa, pahan lähettilästä taikka jotain muuta vastaavaa.
Kakaroilta ja muilta teiniprinsessoilta on aina hauska kuulla jotakin kun he uskaltavat huutaa perään jotain vasta silloin kun ollaan kävelty niistä poispäin joku sen 20 metriä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit