Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2012 22:27
Ja minä valmistuin - ylioppilaaksi! HEH. Lisää opiskelua luvassa, eikä mitään ammattia, mutta oon ylpee silti itestäni!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.06.2012 12:38
Kultsu-labbismix tyttöpentuni tulee kotiin ensi kuun loppuvaiheilla ja en millään malttaisi odottaa.
Nyt on kova into hankkia valmiiksi kaikki tarpeellinen. Olo on kuin pikkutytöllä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.07.2012 16:45
En ole vielä varma, että onko tämä nyt niin hyvä uutinen, mutta miut hyväksyttiin opiskelemaan Mikkelin Ammattikorkeakouluun Ympäristöteknologian insinööriksi. Fak! Oli pienoinen shokki, kun luulin että pääsykoe meni täysin penkin alle. En sitten tiedä, menikö rimaa hipoen, vai oliko pääsykoe hakijoiden määrästä johtuen vaan muodollisuus, mutta anyway. Oli tosin vasta neljäs hakutoive, mutta tällä hetkellä ei edes harmita yhtään, että en kolmeen ensimmäiseen päässyt edes pääsykokeisiin. Ainoa vaan, josta enää on kiinni, on se, että joutuisin ottamaan opintolainaa.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.07.2012 22:39

Lainaus: Roudatar

miut hyväksyttiin opiskelemaan Mikkelin Ammattikorkeakouluun Ympäristöteknologian insinööriksi

Vau, onnea! Minä odottelen vielä tuloksia tällä viikolla saapuvaksi...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.07.2012 00:24
Tästä viikosta tullee paras.
Eli siis veli lähti luxemburgiin, iskä lähtee huomenna järvelle ja äiti on töissä.
Tämä siis tarkoittaa että saan olla koko viikon yksin kotona! paitsi illat koska äiti tulee joskus viideltä kotia mutta ei se haittaa koska se vaan kutoo villasukkia.
Yksin oleminen on hauskaa kun saa kuunnella musiikkia ja kattoa elokuvia ilman että kukaan valittaa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2012 20:19
Uujeeeee pääsinpäs vain minäkin opiskelemaan! Eilen tuli viestiä että pääsin Seinäjoelle ammattikorkeakouluun opiskelemaan tietotekniikan insinööriksi! Tämä tarkoittaisi siis sitä että voisin (toivottavasti) vihhdoinnnnn päästä muuttamaan pois täältä!
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.07.2012 22:24

Lainaus: Anyxia

Eilen tuli viestiä että pääsin Seinäjoelle ammattikorkeakouluun opiskelemaan tietotekniikan insinööriksi!

Onnittelut ja tervetuloa!
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2012 14:22
Sain ehkä uskottavimman mahdollisimman atelje-tilan kesäksi kyseessä on sodanaikainen pommisuoja jonka seinät ovat täynnä antikvariaanista kirjallisuutta.- Turhia mukavuuksia ja viimeistelyjähän moiseen ei kukaan ole jaksanut tehdä ja sisään päästään pitkien portaiden ja raskaan teräsoven jälkeen. Kattohuoneistot ovat epäuskottaville ja nössöille! Lisäksi on näyttelyn pystytys, joka ensi viikonloppuna ollessaan vähentää Lumousmahdollisuuksiani, mutta onhan tämä nyt hienoa!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2012 14:53

Lainaus: DarkMessiah

Onnittelut ja tervetuloa!

Kiitoksia!

Tällekin päivälle löytyi oma ilonaiheensa. Tänään on nimittäin minun ja avomieheni 2-vuotispäivä! Mennään sen kunniaksi syömään jonnekin ravintolaan ja ehkä leffaan, tai mitä nyt keksitäänkään
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 05.07.2012 17:32
Musta meinataan kuulemma työmaalla kouluttaa Volvo-kuorma-autojen erikoismies, vaikka mulla ei oo vielä edes sitä raskaanpuolen tutkintoa suoritettuna (työn alla kylläkin, 2013 syksyllä pitäis valmistua, ja pohjallahan on henkilöautoasentajan perustutkinto jonka varassa on rekkoja korjattu 4 vuotta)

Ja tänään työnjohtajan kanssa höpötellessä se sano, että on aina ihmetelly miks mä oon jättäytyny haalarihommiin, meinas että diblomi-inssiks mun olis pitäny lukea ja mennä johonkin autotehtaan suunnittelupuolelle tällä aivokapasiteetilla, ku duunarina menee mun lahjat ihan hukkaan pitää vissiin ottaa kehuna, ja kyllähän se olis aika unelmahomma. enkä mä sitä opiskeluakaan niin kauhiasti vierastais, ainua vaan ku tulot tippuis niin maan perkuleesti hetkeks aikaa :/ no, ehkä vielä joskus
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit