Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 5

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2012 21:32
No kävin tänään mummolla, se sitten antoi mulle kaikkea meikkejä, vaikka sanoin että on jo tarpeeksi ja olin sitäpaitsi käynyt justiin ostamassa meikkejä.
Mummolta sain siis jotain Mary Kay merkkisiä kolme luomiväriä ja vihreän rajauskynän.
Sitä ennen kävin löytötexissä (siellä on ihan kauheen tunkkanen ilma mutta halpaa tavaraa) ja sieltä löytyi luomiväri, kynsilakka ja joku vihreä glitter rajauskynä
Kirpparilta lähti mukaan Lapkon Scandal- levy, Dark Water DVD, joku huppari, joku paita ja sitten Arch Enemyn ja Stam1nan paidat.
Koska huomenna on synttärit, niin kummitäti antoi eilen 20€
Sitten käytiin tänään ostamassa mulle lukulasit, löyty tosi kivat kehykset. Saatiin vähän alennusta, eli kehykset makso vaan 28€ mutta tottakai siihen tulee linssit ja ne maksaa ihan liikaa.

Huomenna menen taas mummolle ja koristellaan kakku, jonka tänään leivoin, siihen tehdään mansikoilla se Marilyn Mansonin EatMeDrinkMe:n kansista löytyvä sydän
Voi ei minä kuullostan ihan joltain lellityltä pennulta, kun oli näin paljon kerrottavaa.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:09

Lainaus: Wormboy

Huomenna menen taas mummolle ja koristellaan kakku, jonka tänään leivoin, siihen tehdään mansikoilla se Marilyn Mansonin EatMeDrinkMe:n kansista löytyvä sydän
Voi ei minä kuullostan ihan joltain lellityltä pennulta, kun oli näin paljon kerrottavaa.

lähetä postissa maistiaisia ehkei kummiskaa... Onnea huomiselle!
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:17
Löysin laukun pohjalta kolikoita ja viiden euron setelin. Säästöön vaan!
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:33
ELFfin meikkitilaus tuli eilen, ja voi jeesus että tuo Stippling Brush on ihana! Puhumattakaan noista kaikista muista hienouksista, mitä tuli puoleen hintaan

KELA oli myös nopea, ja toimitti kahdessa päivässä mulle Eurooppalaisen sairaanhoitokortin.

Ja mikä parhainta - täti tilasi tänään lipun mulle lentokoneeseen välille Milano-München, siispä Saksaan lähtiessäni menen ensin viikoksi tädin luokse Italiaan
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:34
Sain mun oman rakaan läppärin takas Ei tarvinnu lähettää edes takuuhuoltoon, kun vanhassa läppärissä olikin joskus uusittu kovalevy, jolla on ehkä juuri ja juuri vuosi ikää Joten sen sitten sujautimme tähän uuteen läppäriin.. Eihän se kovalevy ole ihan yhtä tilava, kuin alkuperäinen kovalevy, mutta enpä mä enempää tarviikkaan
Jes
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 18:04
Kirpparilta Demonian siniset teräskärkimaiharit 25€!
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2012 15:06
Peeaukisena shoppailu on uhkaavan pelottavan ihanaa taas löysin kaupoista vaikka ja mitä. Mm. kynsilakkaa mattaharmaana, uudet mustat kiiltonahkaiset ballerinat, mustat pitsilegginsit, ripsiliimaa ja hiusväri Onneksi rahaa jäi vielä ruokaan ja mahdolliseen alkoholiin viikonlopuksi:P
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 00:05
Kävin Morticiassa ja ostin kengät, korsetin ja pitsipaidan.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2012 17:12
Ostin Uffin euron päiviltä mustan liituraitajakun, johon olen erittäin tyytyväinen koska se on täydellisen kokoinen minulle! Kauhean monet hehkuttavat Uffeja mutta minulla on ongelmana löytää sieltä harvoin mitään mieluisaa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 18:13
Ostin anttilasta HP:n Photosmart 5514 monitoimitulostimen! Oli tarjouksessa plussa-kortilla 69,95 € Sitten ostin yksiltä tervajoen markkinoilta uudet aurinkolasit Normaalisti maksavat 10 e mutta "nätin tytön alennuksella" 8 e ja sitten kun vielä huomasin keskeltä puuttuvan pikkuruuvin niin sain lopulta 6 eurolla

Ainiin ja sitten vielä ostin yhdestä paikallisesta kaupasta missä myydään kaikkia puisia sisustusjuttuja yms. niin sellaiset hopeiset tähdet kylppärin pyyhenaulakkoon. Kolme tähteä ostin, kaksi meidän nimellä varustettua tähteä ja yhden vieraita varten Saa sitten uuteen asuntoon laittaa ne
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit