Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2014 20:30
^ Mitäs helvettiä, Voltaire Suomessa? *täysin pihalla kotimaansa tapahtumista* Nyt vasta alkoi ketuttaakin, koska Helsinki D:

Lisäkitinää: mun kylkiluut bugittaa ja tahtoisin rusentaa ne korsetilla paikoilleen, mutten tiedä, onko se terveellistä, kun en tiedä edes mistä tää johtuu. Ja sit kun koulutettu lääkäri ei löytänyt niitä, vaikka näen saatana paljaalla silmällä, että ne haluaisivat puskea ulos kehostani.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2014 06:22
Ehkä maailman ihanin ketju, kiitos siitä... Eniten vituttaa kaikki. Periaatteessa asiat on ihan hyvin, on avomies, omistusasunto, auto, töitä, vuokrahevonen, ylläpitohevonen, lemmikkejä. Sitten taas kuitenkin, esimies on säälittävä ihmisperse, joka ei seiso sanojensa takana ja mitään tälle ei nyt lähiaikoina voi kuulemma tehdä. Oikeastaan, kaksi esimiestä. Minulle luvattiin töitä kohteelta a, olen taloon tulemisestani saakka kysellyt tunteja tältä kohteelta, ja ei, minulle niitä ei voi juurikaan antaa syystä, jota en itsekään tiedä. Teen siis kaikki työni 50km päässä kotoani, vuorot ovat 14h/keikka, ajoaikaa menee n. 45min suunta, eli semmonen 15,5h menee kivasti töissä, tai töihin kulkiessa. Ainoa vaan, että tämänkin komennuksen piti olla satunnaista. Noh, työsuojelun kanssa nyt asiaa tässä puidaan, että miksi muut saa töitä lähempää kotiaan ja minä en, ja miksi kohteelle b voitiin ottaa töihin toinen henkilö, vaikka minä olen kohta kaksi vuotta hingunnut tänne töihin, ja olen siitä tasaisin väliajoin toiselta esimieheltä kysellytkin. Hajottaa. Pitääkö tässä oikeasti tappaa itsensä/joku sivullinen/romuttaa autonsa, kun ei pysy työvuorojen jälkeen hereillä sitävertaa, että jaksaisi ajaa kotiinsa nukkumaan 5-5,5h, jotta pääsee seuraavana iltana pirteänä takaisin töihin? Toim. huom. vuorot ovat yövuoroja kaikki.

Lisäitkuvinkunatinaa, ylläpitohevonen ei ole ollenkaan sitä mitä sovittiin, omistaja jättää kertomatta oleellisia asioita, hevoselle on pitänyt ostaa melkein kaikki varusteet uusiksi (satula sentään on hyvä), kun niitä ei joko tullut mukana tai ovat niin rikkinäisiä, että en kehtaa enää käyttää niitä, kun eivät aja asiaansa (mitä tekee repaleisella sadeloimella, miltä se muka suojaa??). Huoh. Hevonen itsessään on kiva, sen vuoksi en tästä luovukaan. Aijjoo, ja tämänkin sain tallille ainoastaan 40km päässä kotoani, joten sinnekin ajaa pienen tovin, plus palaa lisää rahaa bensaan.

Aijjuu, ja harmittaa myöskin se, että avokin rakas Ford Mustang päätti olla senverta romuna, että uuden auton hankinta tuli halvemmaksi, kuin tämän korjaaminen (vm -05), hankittiin tilalle tilaihme urheiluauto. Tämäkin on kiva, nyt minulla on ongelmana se, että tiedän että avokki ei ole täysin tyytyväinen tähänkään autoon, mutta ns pakkorako ja haluaisi Mustangin, mutta siihen ei nyt ole varaa. Joo, anteeksi, olen paska ihminen ja valitan siitä että ei ole varaa 40k autoon, kun muut itkevät täällä sitä, että ei ole töitä, eikä rahaa ruokaan.. :/
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2014 15:24
Ei ollu vielä poistettu ketjusta, vaikken ole pitkiin aikoihin kirjotellu enkä käyny sivustolla. Kiitokset pitkäjänteisyydestänne. Mutta juu, valituksia on aina helpompi kirjotella kun hyviä asioita, sillä niitä tapahtuu vain kauniille ja rohkeille, (vai enkö huomaa ihania asioita, arggghhhh, prkle).
Asiaan: kivaa palautetta tuli parhaaksi luulemaltani ystävältä tässä jo aikoja sitte. Oltiin kurssilla ja sielä tapani mukaan sanoin jotakin tyyliini sopivalla negatiivisella tavalla. No siihen ystäväni tokaisi, että": on tosi ärsyttävää ja rasittavaa kun oot aina niin negatiivinen!!!!!". Auts. Sattuhan tuo, totta toki joka sana, mutta olisko voinu tuon sanoa jo kakskymmentä vuotta aikasemmin, niin ei olis tarvinnu kaveerata tämmösen paskakasan kans! Juu, pisti mielen sen verran synkän puolelle, että oon aatellu muuttavani kauas kaikista ihmisistä ja en enää oo tekemisissä kenenkään kans muuta kun pakon edessä, eli lähinnä töissä. Sieläki yritän olla kuin ei oliskaan, koska tuntuu että oon niin negatiivisia fiboja ympärilleni levittävä persoona, että se tarttuu kanssaeläjiin, jotka vahingossa tulevat liian liki.
Opikis otin sen, että parempi olla itekseen vain niin ei aiheuta mitään negatiivista kellekään. Itesääliin en vaivu, vaikka voi siltä vaikuttaa, mutta tuon kauan tuntemani "ystävän" kans en enää aio olla tekemisissä. Mitäpä suotta. Oppia ikä kaikki, näissäkin asioissa. Morjens.
Kirjoittanut: pahoittaja (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.11.2014 22:25
Kaaduin tänään kunnolla mukkelis-makkelis -tyylisesti fillarilla jäisen&liukkaan tien takia (onko se hiekoittaminen muka nyt niin vaikeaa?!?). Ehkäpä nämä käsi,kylki ja jalka joskus paranevat, mutta henkisistä vammoista en ole varma :-/ Onneksi kukaan ei kuitenkaan nähnyt kun keräsin ylpeyteni rippeitä ojan pohjalta.

Nimim. Mustelmia odotellessa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.12.2014 13:39
Seisoin puskassa ottamassa alla näkyvää valokuvaa, kun kuulin maantieltä omituista ravaamisen ääntä. Se lähestyi kovaa vauhtia suuntaani. Ehdin huolestua, että joku vihainen elukka on tulossa syömään minut. Se olikin valkoinen jänö. Sen perässä juoksi kettu.

Porvoon vanha kaupunki
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2014 03:54
Saiko kiinni? Panokset on kyllä jäniksen puolella tässä.
  • Lähetetty: 26.12.2014 15:06
Ei tainnut saada kiinni. Niin suuri oli nopeusero, mutta ehkä ketun taktiikkana onkin juoksuttaa saalis näännyksiin. Muistaakseni Suomessakin susia ym. elukoita ovat metsästäjät hiihtäneet kiinni. Ehkä kettukin tekee samalla tavalla.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2015 20:38
Harmittaa: sairastellut koko joululoman, en päässyt päivystämään työkokeilupaikkaan. Olisin halunnut. Nyt korvat lukossa ja päätä särkee ja huomenna olis työpäivä. Mökkihöperöidyn, jos joudun jäämään kotiin Lisäksi piti aloittaa treenaaminen, mutta sekään ei onnistu. Käyn myös läpi ulkonäöllistä kriisiä, koska koen näyttäväni teiniltä goottivermeissäni ja rumalta tavislookissa. Ja viimeisimmän kanssa tarvitsen fiksuja neuvoja, joita ei keltään tunnu löytyvän.
  • Lähetetty: 10.01.2015 16:59
Vuosaaren sillalla joku tätimies hoiperteli aamuyöstä ajokaistalla. Sillalla on laidoissa kevyelle liikenteelle osastot. Neljä keskimmäistä kaistaa ovat autoliikenteelle. Onneksi huomasin hänet ajoissa, sillä muuten en istuisi täällä kirjoittamassa foorumille viestejä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2015 02:34
Voisin sanoa että kohtapuoleen alkaa vituttaa, joku perkeleen tunari koetti laittaa 40 tonnia rautaa vanerilevyjen päälle lavetille, kun siinä on nuo kantavat kohdat (teräspalkit) melko selvästi merkattu. day 6 on the row että tää äijä tekee jotakin sellasta jota ei normaalisti ajatteleva ihminen tee.

Toki tollanen 20mm vesivaneri kestää moisen painon, kun eihän koskaan ole mitään mennyt läpi, sanoo heppu joka on jo vitun 15 vuotta ollut näissä hommissa, ei saatana sentään. Ei voi myöntää että iso moka oli todella lähellä. "tehkää parempi lavetti"... Vittu jos ei tästä hommasta maksettais näin hyvin niin ottaisin loparit kohta.

https://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit