Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.03.2009 10:17
Signum. Itse ainakin lähtisin kiertelemään antiikkiliikkeitä ja joiltakin isoilta kirppiksiltä saattaisi löytyä vastaavaa. Meikäläisen lähellä on ISO kirppis jossa on oma antiikkiosasto ja joitakin todella hienoja vitriinejä olen siellä nähnyt. En ihan chippendale -tyylisiä vaan enemmänkin klassismi-, barokki- sekä rokokoo -tyylisiä.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2009 13:43
Nykyisessä huoneessani ei ole mitään goottimaista, mutta kesän paikkeilla saan uuden huoneen jossa on kaksi mustaa seinää. Kalusteita ostetaan jos rahaa riittää
Kirjoittanut: goth (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2009 01:02
Itselläni on kämpässä: Musta nahkasohva, mustaa savulasia oleva pöytä olohuoneessa ja keittiössä, tummanvioletit pitkät verhot olohuoneessa, verenpunainen matto olohuoneessa, olohuoneessa musta antiikkinen hylly yms. makuuhuoneessa on tummanvioletit vuodevaatteet ja verhot. Myös antiikkisia kynttilänjalkoja violettien kynttilöiden kanssa löytyy sekä goottimaisia enkeli patsaita.

paljon muutakin tietysti löytyy, mutta kaikkea en jaksanut alkaa sen tarkemmin erittelemään =)
Kirjoittanut: Gothicsoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2009 13:38
Goottilaisuus näkyy sisustuksessa ja tulee näkymään entistä paremmin kunhan saan uudet tapetit ja muutamia maalaushommia suoritettua. Rautaisia kynttiläkruunuja mustine kynttilöineen, suitsukkeita, mustaa satiinia, ym. löytyy. ja toki julisteet ja seinäliput kuuluvat kuvaan. Lohikäärmeet, kallot ja lepakot niinikään koristavat myös kotia. Parvisänky pitäisi varmaan petsata tummemmaksi. Kettiön kaapit ja työtaso ovat v-mäisen valkoiset, niille pitäisi tehdä jotakin...
Sisustusvinkkejä otetaan vastaan
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2009 14:21
mun huoneen seinät on vaaleen vihreet... karsee väri.... Attelin käydä ostaa mustaa kangasta, ja sitä kaikkien seinälippujen alle peittämään kaikki vihreä...
Ja kattoon oon alkanu tekemään punaista pentagramin muotosta valaistusta. Paljon romanttisempi kun perus kattovalo
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2009 23:50
Meiltä löytyy Seinäkynttelikköjä ihan joka huoneesta (paitsi vessasta )
Olohuoneessa on musta-oranssi teema (verhot,kynttilät,koriste esineet) Olohuoneeseeen on myös kiinnitetty seinään koukulla kaksi kynttilä lyhtyä... Makuuhuone on Tumman sininen Toistaiseksi joka kyllä olisi tarkoitus muuntaa tässä Viininpuna-kulta sävyiseksi,verhoineen ja päiväpeittoineen kunhan sopivat löytyy...

Muksujen huone onkin sitten Vaalean ruskeaa ja viininpunaista, keittiössä on sitten vaaleita sävyjä taas..

Kaikkia tavaroita on myös laitettu ikkunanväleihin. (sopivasti pois pikkumiehen käden ulottuvilta )
Kirjoittanut: Black-Butterfly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Black-Butterfly
  • Lähetetty: 08.05.2009 21:54
Itselläni ei goottius hirveästi huoneessa näy, ajattelin kyllä sisustella, muttakun ensin pitäisi siivota... -.-''
Vaikka kyllä minulla on kuivattuja ruusuja ja kynttilöitä oikein mukava kokoelma... x)
Huoneeni seinät ovat tumman ja vaaleansiniset, ja verhot ovat erittäin isänmaaliset: paksut siniset verhot ja niiden päällä läpikuultava valkoinen verho.

Itseasiassa tulin lueskelemaan tätä ketjua nimenomaan ideoiden perässä ^.^
  • Lähetetty: 08.05.2009 22:29
Mistähän löytyisi sellainen musta /tumma (ei valkoinen) iso kynttiläKruunu olohuoneen valaisimeksi? tietääkö kukaan onko kellään? hinta haarukalla 0-150e? ? kallein mitä onnistuin löytämään oli miltei 300e.
Olohuone toistaiseksi muuton jäljiltä ilman valoa lukuunottamatta pientä pöytävalaisinta ja kynttilöitä...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.05.2009 14:07

Lainaus: Sähikäinen

Mistähän löytyisi sellainen musta /tumma (ei valkoinen) iso kynttiläKruunu olohuoneen valaisimeksi? tietääkö kukaan onko kellään? hinta haarukalla 0-150e? ? kallein mitä onnistuin löytämään oli miltei 300e.

Minä löysin omani kirpparilta 5 eurolla, se vaatii vähän laittoa mutta kuitenkin Eli siis olen itse noita kynttiläkruunuja katsellut ihan netanttilasta ja välillä niitä vilahtelee myös elloksen ja muiden katalogeissa hinnat pyöriin vähän satasen molemmin puolin... Kirppareilta voi tosiaan yrittää metsästää,huuto.netissäkin noita kynttiläkruunuja on käytettyjä ja ihan edullisiakin jopa Onnea metsästykseen!

Itse olen nyt etsinyt mustaa takorautaista sänkyä... käytettynä mieluiten pitäisi löytää ja suhtkoht läheltä, koska tuskallista ois ees yrittää tyrkyttää semmosta matkahuollolle
  • Lähetetty: 09.05.2009 17:44
täytyypi opetetella pitämään silmät auki ja metsästää jokin kirppis/kierrätyskeksus täältä uudesta pitäjästä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit