Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.12.2006 18:34
osa odottaa vielä avaamista, mutta olen saanut jo mukeja, pitkät, mustat kynsikkäät joissa kämmenselissä violetin pääkallot, lohikäärmelampetin ja lohikäärmerasian eli tähän mennessä niin super-jööttiä kuin olla voi, lisää voin kertoa sitten myöhemmällä, kunhan "pukki" tulee.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.12.2006 22:42
nonni, osa saatu taas, osa antaa odottaa itseään huomiseen. Elikkäs: piirustusvihko ja paljon piirustuskyniä (vihossa mustat, kovat kannet ) musta yöpuku, maalauspensseleitä, historiankirja (ei kouluaine), chillin voileipägrilli ja vedenkeitin. Naama kyllä venähti kun ne revin paketista, ja kämppiksiltä venähtää vielä enemmän lomien jälkeen kun ne ilmestyvät keittiöön! olin jo pitkään suunnitellut, että sitten kun olen yli 20 ja asun kokonaan omassa asunnossa, ostan chilliä, mutta nyt tulikin jo ja oikein kaksin kappelein! Yeppee.

ja lohikäärme-ihanuuksia ei pidä unohtaa
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.12.2006 00:13
Kaverini oli ostanut minulle ihanan mustan rasian ja hopeisen ankh- korun! En tiedä onko hän lukenut ajatuksiani, vai olenko joskus maininnut halunneeni sellaisen... yllätyin kuitenkin iloisesti
Sitten tummansinisen samettipäiväpeiton, tummansinisiä lakanoita, jättikokoisen T-paidan, jossa lukee Kekkonen ja on kyseisen herran kuva Ehkä siitä sen keksivät kun mulle on tullut tapa vastata kännykkään aina nimellä "kekkonen".
Paljon kynttilöitä.. ja Pirates of Caribbean: Dead man's chest DVD:n. (Kyllä, olen hulluna Jack Sparrow'n )
Siinä nyt oli jotain.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2006 11:48
Sain Sonata Arctican kokooma levyn, Antti Tuiskun levyn, karkkia kaksi rasiaa ja Suden veli -nimisen kirjan, jota nyt tässä luen koko ajan.
Mutta paras lahja oli kuitenkin 50 euroa tilille.

Lukuunottamatta Antti Tuiskun levyä, kaikki muu oli oikein mieluisaa. Vähän, mutta kerrankin laadukkaita lahjoja. Ilmeisesti ovat kuunnelleet toivomuksiani.
Sitten lähempänä uutta vuotta saattaa vielä muutama paketti myöhässä tutuilta tulla. Ja sitä uutta tänne tilattua tietokonetta odotetaan innolla, vihdoinkin ehkä eroon tästä ikivanhasta erittäin huonosta koneenrähjästä.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2006 11:52
Meikäläinen sai tosi kauniin musta tum. punaisen paidan jossa on edessä nyörit ja tosi isot hihat. Sitten siihen sopiva pitkä hame, jossa nyt on pitsiä ja kaikkea mahdollista... Sitten sellasseet nätit nyörisaappaat tuli ja pääkallo yöpaita, pääkallo kylpytakki, pääkallo bokserit (kyllä olen tyttö ja olen hulluna boksereihin ), mustat tossut, rahaa 170e, raskaampaa joulua cd ja mikä parasta: Aivan huippu ompelukone! Vanha kun oli hajoamispisteessä. Porukat osti taas hirveesti lahjoja. Huono omatunto, kun niiltä meni kaikki rahat...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 12:04
rahaa tuli ihan mukavasti taas tänäkin jouluna, pari korua ja kaksi mustaa paitaa, suklaata ja kynttilöitä, eli sellaista ihan tavallista
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 13:48
Mulle tuli mm. Tarja Turusen joulu-cd, laadukasta partavettä, kynttilöitä ja uus lompakko, jossa ei valitettavasti ollut rahaa sisällä.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: lauratar
  • Lähetetty: 25.12.2006 15:05
Lainaus: poison uus lompakko, jossa ei valitettavasti ollut rahaa sisällä

Olethan tehnyt jo Pukista rikosilmoituksen?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 15:26
Lainaus: lauratar Olethan tehnyt jo Pukista rikosilmoituksen

Pitää varmaan tehdä joulun jälkeen. Mites se teidän "hou hou-pukki" ? Oliko Amerikkalaistyyliset lahjatkin?
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.12.2006 16:44
Lainaus: poison Mites se teidän "hou hou-pukki" ? Oliko Amerikkalaistyyliset lahjatkin?

Ho-ho-pukki oli kuukahtaa ennen lahjojen tuontia kuusen alle (shamppanja oli maistunut) ja kun aamulla kello kuusi piti sitten alkaa konffimaan iPodeja ja Nintendon Wi-Fi connectoreja, kahvia kului runsaasti

Lahjat taisivat olla enemmänkin japanilaistyyliset, Final Fantasy XII soundtrack ja Wii + Zelda olivat lasten toiveissa tänä vuonna
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit