Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottijoululahjat?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 16:53
Lainaus: lauratar kun aamulla kello kuusi piti sitten alkaa konffimaan iPodeja ja Nintendon Wi-Fi connectoreja, kahvia kului runsaasti

Sulla oli sitten ohjelmantäyteinen aamu. Muuten mitä mieltä oot tosta tapaamispaikasta ja ajasta, tuolla "goottimiitti"- ketjussa???
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.12.2006 17:18
Lainaus: poison Muuten mitä mieltä oot tosta tapaamispaikasta ja ajasta, tuolla "goottimiitti"- ketjussa???

Kuulostaa hyvältä. Olen tulossa kyllä. En voi viipyä myöhään, kun seuraava päivä on työpäivä...
  • Lähetetty: 25.12.2006 17:22
Lainaus: lauratar En voi viipyä myöhään, kun seuraava päivä on työpäivä...

En mäkään aio myöhään olla, mutta mennään nyt katsoon.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2006 17:23
Lainaus: poison
En mäkään aio myöhään olla, mutta mennään nyt katsoon.

Kuuluisat viimeiset sanat: mä vaan käväisen
  • Lähetetty: 25.12.2006 17:56
Lainaus: lauratar Kuuluisat viimeiset sanat: mä vaan käväisen

No, noinhan mä sanoin pikkujouluistakin. Tiedä sitten?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 20:39
Noniin elikkäs minun lahjani listattuna tässä: Kalevalatyyppinen rannekoru, suitsukkeita, Kyniä ja paperia samassa paketissa (oikeen sileitä ja isoja arkkeja) Muutama konvehtirasia, euroja, meikinpoistogeeliä ( huolissaan ovat miltä mun naama näyttää kun oon 30v xD)ja oiiikeen pidentävää ripsiväriä. Umm, Geishan muistelmat dvd:n. Muutama koru (aika järkyttäviä valitettavasti)
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.12.2006 22:17
voi helkkari, te tosiaan tykkäilette Kalevala-krääsästä. Kummitädil on paha tapa ostaa ain synttäri / joululahjaksi, ja miä en oikeen tykkää ite pitää niitä... ainaki noi mitä miä oon saanu ovat kovin "tätimäisiä".

isältä mp3-soitin. ja pari harvinaisempaa vinyylisinkkua.
villasukat. jee.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.12.2006 22:19
tuli tänään vielä Goth Chick pokkariversiona :P
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.12.2006 06:11
Uusi kännykkä, konvehteja, pikkukrääsää ja ah, kolme Victoria Francés- seinälippua. Rakastan niitä.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2006 11:15
Tämä sai goottisaralta:

Kajalkynän (se on jotenkin aina loppu!! o.o)
Nemisarjakuva (voi hitto mä rakastan niitä letkautuksia mitä se tyttö päästelee... =D)
Mustaa kynsilakkaa (ks. ylin.)
ja lisää lävistyksiä huomenna... :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit