Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Miitti Hämeenlinnassa?

En pääse, kun en ole ensi viikonloppuna Hämeenlinnassa...

Edamus, bibamus, gaudeamus.. Cras morierum.

Hetkinen.. eihän se olakaan ensiviikonloppu. Taidan sittenkin saapua. Hyvin menin taas päivissä sekaisin.

saatan raahautua paikalle jos rahatilanne antaa periksi...
Minäpä laitan pienen infon tapahtumasta, jos joku ei ole kuullut.

MITÄ:
Rocklinna Metal Fest

MISSÄ:Vanaja-sali

MILLOIN:la 27.10.2007 klo 19:00

Ovet avautuvat klo 18:00
Ensimmäinen bändi aloittaa klo 19:00
Esiintyjät: Ajattara, Insomnium, Before the dawn, Nicole, Godsplague
Tapahtuma on ikärajaton

SISÄÄPÄÄSY15 €

Linkki Verkatehtaan sivuille:
http://www.verkatehdas.fi/portal/fi/yleiso/tapahtu makalenteri/?event=281&view=day&year=2007&month=10 &ocyear=2007&ocmonth=10&ocday=27

Ilmeisesti ei tuonne Verkatehtaalle tulossa tarpeeksi porukkaa, jotta siellä miittaamista kannattaisi järjestää... Itse olen sinne kyllä menossa, että saa tulla kaikin puolin ottamaan hihasta kiinni jos uskaltaa Minut tunnistaa sitten blondi-vihreistä kuiturastoista ja toistakymmentä senttiä korkeista platform-popoista. En ole vielä tullut päätökseen vaatetuksesta, mutta varmaan joku korsetti ja pitempi hame.

Joku miitin tapainen olisi kyllä ihan mukava tulevaisuudessa täällä päin järjestää toivottavasti saadaan järkättyä! Omasta puolestani olisi erittäin mukava tutustua uusiin ihmisiin, kun ei kauheasti tuttavuuksia vielä täällä ole :/

kuten myös Akhkharu, kuten myös...
Ja oikeasti tota miittiä pitää järjestää!

Imagine all the people...

Plaah...ei onnistu Verkatehdas kun pitää säästää matkarahoja ensiviikon Dimmureissua varten. Ja marraskuun vaihde menee gallerian yhteisömiitissä Vilkasin justiin kalenteria ja huomasin että vapaata olis vasta viikolla 47 & 48 :/

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

tämä onkin nyt hiukan jämähtänyt, pitäisiköhän koittaa saada jotain aikaiseksi

kaikki ihmiset ovat hiukan omituisia, paitsi sinä ja minä, ja sinäkin olet hiukan omituinen

Tossa tammikuussahan pyörii eräs musikaali verkatehtaalla... ei nyt saa mieleeni minkä niminen, mutta jos sinne jotain miitin poikasta sais järkättyä. jos porukkaa kiinnostaa.

Imagine all the people...

hmm...minkäköhänlainen musikaali on kyseessä..?

kaikki ihmiset ovat hiukan omituisia, paitsi sinä ja minä, ja sinäkin olet hiukan omituinen

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Blackrat, Faith Black, Elvira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!