Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Meikkikurssi newbieille

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2007 19:08
Tuosta Raavitun listasta voi ainakin jättää pois meikkisienet ja ripsiharjan. Meikkivoide leviää nassuun ihan hyvin tassuin räpeltämällä, ja jos ostaa kunnollisen ripsarin ja käyttää sitä harkiten, ei väri paakkuunnu eikä harjaa tarvitse.

Meikkejä ostaessa kannattaa koluta läpi kaikenmaailman alet jos haluaa laadukkaampaa muttei käyttää siihen kamalasti rahaa. H&M:n meikkejä voi melkeinpä jopa suositella.

Malleja gootimpaan meikkaukseen kannattaa katsella netistä, esim. [url=http://www.viona-art.com ][/url] ja sieltä Wawe Gothik Treffenin kuvat ovat hyviä oppaita.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.10.2007 21:13

Lainaus: CybellaTraurig

Niin ja kun perusmeikit on hommattu niin ne onneks loppuu yleensä eri aikaan ettei taas tarvii kaikkia uusia ostaa kerralla

Minä jouduin vähän aikaa sitten ostamaan meikkivoiteen, puuterin ja peitepuikon kaikki viikon sisällä, kun samaan aikaan loppuivat . Ja periaatteessa myös ripsiväri täytyisi uusia, sekin alkaa varmaan kohta loppumaan.

Lainaus: Piiskansiima

Tuosta Raavitun listasta voi ainakin jättää pois meikkisienet ja ripsiharjan.

Miekkisienet on tosiaan sellainen ei-niin-välttämätön-juttu, minä ainakin olen meikkivoiteen levittänyt aina sormin, silloin ei mene niin paljoa sitä hukkaankaan, meikkisienihän imee aikas paljon meikkivoidetta.
Ripsiharja taas on minusta ainakin tarpeellinen. Varsinkin jos käyttää eyelineria, sillä sitä tarttuu aina ripsiin ja laittaessaan ripsiväriä siihen päälle, väristä tulee todella paakkuinen, vaikka olisi vain kerran/kaksi harjannut sitä väriä ripsiin. Myös jos ripsillä on tapana tarttua toisiinsa kiinni tmv., niin ripsiharja on tässäkin tapauksessa erittäin kätevä. Minä ainakin suosittelen, mutta jos ei ole mitään tuollaisia ongelmia, niin mitäs sitä turhaan ostamaan.
Tämä on vähän samanlainen, kuin onko ripsientaivuttajista jotakin hyötyä? Toisille on, toisille ei.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.10.2007 22:57

Lainaus: Faith Black

minä ainakin olen meikkivoiteen levittänyt aina sormin, silloin ei mene niin paljoa sitä hukkaankaan, meikkisienihän imee aikas paljon meikkivoidetta

Mulla menee taas paljon enemmän voidetta jos levitän käsin :O Tosin tuo meikkisieni on aika hyvin jo imenyt sitä voidetta, ts. ei uppoa enempää
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 23:02

Lainaus: blood

Mulla menee taas paljon enemmän voidetta jos levitän käsin :O

Ja minä en oikein saa sitä silleen hyväks pohjaks jos laitan käsin:/ Jos meikkisieni on unohtunu kotiin nii jää aina kyllä meikkivoidekin laittamatta mulla ku en saa sitä hyvin käsin:/
  • Lähetetty: 21.10.2007 00:06

Lainaus: blood

Tosin tuo meikkisieni on aika hyvin jo imenyt sitä voidetta, ts. ei uppoa enempää

Eh...yök? Jos meikkisienessä on tuon verran meikkivoidetta, se olisi pitänyt vaihtaa jo aikaa sitten. Ja muutenkin kannattaa muistaa, etteivät meikit ole ikuisia ja että meikkausvälineitä kannattaa putsailla. Varsinkin noiden silmien lähelle menevien aineksien kanssa kannattaa olla tarkka.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.10.2007 02:53
Kyllä meikkisieni muuten tekee paljon tasaisempaa ja hallitumpaa jälkeä kuin sormet. Tämä on testattu ja hyväksi todettu vinkki. Etenkin vasta-alkajille!
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:14
Minulla on hankala iho, atooppinne, rutikuiva. Sitä ei voi "parantaa" mitenkään. Jonkun ns. normaalin kuivan ihon voi varmaan saada kosteutetummaksi, mutta atooppinen iho on jatkuvasti enempi tai vähempi kuiva. Mulla oli voide hakusessa kun vuosi sitten käyttämääni ei enää kotikaupungistani löydy. Nyt ostin bodyshopin aloe vera-voiteen. Ikävää on ettei se tuoksu yhtään milleen, mutta muuten tuntuu olevan paras kaikista kokeilemistani. Katsotaan... Mutta meikkivoidetta en oo löytänyt sopivaa! Joskus laitoin anytimen meikkivoidetta niin et sekoitin omaan apteekin rasvaan, mutta haluisin vaaleampaa, valkoista. Yhden ostin ns. goottikaupasta mutta tuntuu liian kuivalta! Se jotenkin "hirttää kiinni" naamaan! VAIKKA minä rasvaan naamani aamuin ja illoin.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:26

Lainaus: kismet

Minulla on hankala iho, atooppinne, rutikuiva.

Minulla on sama ongelma, plus että kaikenmaailman kortisoni voide kuurit ovat tehneet ihostani todella hauraan. Mikään meikkivoide, (ihonvärinen) ei oikein pysy naamassa siistinä. Kokeilemistani anytimen meikkivoide on ehkä paras, se ei muutu heti semmoiseksi kuivaksi pakkeliksi ja on helppo levittää.
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:37

Lainaus: kismet

Minulla on hankala iho, atooppinne, rutikuiva.

Itse käytän Cliniquen Superdefenceä (kait...nimimuisti 4-) kun nassu ärtyy oikein kiukuttelemaan. Se on ihanaa, mutta toisaalta kallista. Kannattaa käydä kyselemässä vaikka jotain näytepakkauksia. Toinen lärvinpelastaja on Vichy apteekeista, mutta minulla kun ei kait ihan mikään atooppinen iho ole, niin en tiedä auttaisiko tuo sinua.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:42
Silloin harvoin kun meikkaan, käytän Grimasin naamakakkuja meikkipohjana, toimivat loistavasti. Levittelen sienellä, käsin ei vaan onnistu. Teatterimeikkiä, eli varmasti laadukasta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit