Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perus Goottivaatetus

Kirjoittanut: NorthernPaladin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2007 13:53
No niin, eli tarkoituksena ois tehä totaalinen vaatekaapin uudistus. Ikävä kyllä, laskujen, ruuan, tupakan ynnä muun jälkeen mulle jää vain noin 60-80 euroa kuukaudessa. Eli mitkä on semmoset perus vaatteet jotka pitäis ostaa? Tällä hetkellä ei goottivaatteita oo muuta kuin pitkä musta nahkatakki, seuraavaksi ostan(varmaan ens viikolla) Invader maiharit(20-reikäset) varustelekasta, sitten sen jälkeen punaiset pvc-housut MagicFrogista, ehdottakaa mulle mitä sen jälkeen kannattais ostaa? Ja tosiaan, raha on aika iso este
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2007 13:58
kirpiksiltä löytää aina jotain hyvää ja käyttö kelpoista
itse olen monet ihanat löydöt tehnyt sieltä.
Ja niitä vaatteita vois sitten tuunailla
Kirjoittanut: NorthernPaladin (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2007 14:04
Niin, on mulla kaappi täynnä kirppislöytöjä. En oo vaan mitään kovin goottihenkisiä löytäny kirppikseltä, ehkä sen takia että asuin ennen aika pienessä kaupungissa. Kesällä muutin isompaan mutta ei oo ollu aikaa käydä kirppiksillä, eikä oikein oo jaksanu kun ei oo nuppi kunnossa(oon ollu jo 2 vuotta sairaslomalla mielenterveys onkelmien takia, eläkkeellä oon ollu n. 1,5 vuotta(ja ikää mulla on 20, heh)) Tähän mennessä paras löytö kirpputorilta on juuri mun kokoa oleva sininen silkkiä oleva miesten puku, sitä tulee aina käytettyä kun on häitä tai hautajaisia tai muita "juhlavia" tilaisuuksia
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.11.2007 14:06
Kannattaa ehkä vilkuilla esim. huuto.nettiä ja toripalstaa jos sieltä vaikka löytyis jotain mieleistä kohtuuhinnalla... En suosittele esim. backstreettiä, sillä vaatteet on tosi kalliita ja vieläpä huonolaatuisia (lähtee killuttimet irti ja saumat ratkee). tai sitten ostat jotain peruspaitoja vaikka H&M:ltä ja tuunaat itse soljin/d-renkain/nauhoin/printein eikä maksa paljoa

Itse teen just aika paljon itse ja seuraan koko ajan huuto.nettiä, jos tulee jotain kivaa vastaan. Ostan liikkeistä pelkästään ihan peruspaitoja ja toppeja.

Nimim. Köyhä P*ska
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2007 14:22
Vaikea sanoa mitään kovin yksityiskohtaista, kun noita goottityylejä on kuitenkin jos jonkinlaista, historiallisromanttisesta cyberiin jne. Suosittelen katsomaan netistä erilaisia goottien kuvia, miettimään mikä tyyli on sydäntä lähinnä ja lähteä apinoimaan niiden kuvien tyyliä. Esimerkiksi täällä ja sieltä vaikkapa Wawe Gothic Treffenin kuvissa on jos jonkinlaista vipeltäjää ja ideaa.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.11.2007 15:04
Nuo Viona-artin kuvat on kyllä upeita, mutta noihin pukuihin on kulunut varmaan useampi euro kuin useimmilla meistä on käytettävissä. Minäkin kyllä suosittelen kirpputoreja, Lohjalla on yksi tosi hyvä (Kirppuset), josta olen löytänyt jos jonkinlaista vaatetta. No, minulle kelpaa kaikki melko perus-vaatekin, kunhan on mustaa, mutta ainahan kaikkea voi tuunata.

Tai tehdä itse. Tekemällä oppii.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 16:04
Mun mielestä vähintään yks kunnon goottipaita on tärkeä. Ja sit ainakin mulle korut on tosi tärkeitä, valitettavasti vaan aika kalliita
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2007 17:18
korua,helyä,niittiä ja nahkaa.Siinä neljä perus asiaa.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2007 17:27

Lainaus: freak 2

Niitit on kyl liiallisena aika karmivaa katottavaa. :<
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.11.2007 17:39

Lainaus: freak 2

Nahka ja niitti ovat enemmän sitä perus-heviteiniosastoa minun kirjoissani... Eikä koru- ja helypaljous ole sekään mitenkään erityisen goottia. On ihan uskomattoman vaikea yksinkertaistaa perusasioihin tyyli, jonka kirjossa on ihmisiä samettitunikoihin pukeutuvista tupeeraustukkatyypeistä Ankheineen aina pinkkeihin PVC-haalareihin ja hiuslisäkkeisiin sonnustautuviin reivaajiin asti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit