Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perus Goottivaatetus

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.05.2008 21:24
Hmm... ei ainakaan meikäläisen kesäkuteisiin. Mutta niillä voinee peittää kaikki oh, niin pakolliset viiltelyjäljet käsissään
Kirjoittanut: Falling (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 23:52
Persoonallisuutta kehiin! Tosiaan, pyri näyttämään vain itseltäsi.
Arkiset vaatetukset on mulla ihan edullista ja peruskamaa, musta kauluspaita, mustat suorat housut ja killinki kaulaan. Koulussa pitää maalata ja ryömiä kangaspuiden alla, niin ei ehkä mitään arvokasta päälle. Mutta koen silti että näytän ihan ok:lta.

Bileisiin taas voi tuunata itse asuja, lisäillä hihoja, käsineitä, leikkaa, ommella jne. Mielikuvitusta ja jos ei itse osaa, niin varmaan joku kaveri osaa? Samalla rahaa jemmaan ja ostaa pari jotain asustetta, joita on helppo yhdistellä moneen.
Jos tuntuu ettei kirppareilta löydy, niin kiertämään UFF:eja!
Löytyy vaihtoehtoja matskuista ja väreistä.
Toivottavasti myös muualtakin, kuin vain helsingin liikkeistä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2008 10:58
Tarkoitinkin noiden kuuluvan ehdoitta omaan kesävarustukseeni ..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2008 00:32

Lainaus: Falling

Jos tuntuu ettei kirppareilta löydy, niin kiertämään UFF:eja!

Nekin on nykyään kyllä hävyttömän hintasia. Kattokaa vaikka nettikauppaa : http://www.uff.fi/nettikauppa//product_catalog.php ?c=59&page=2 Esim. kaikki miesten kauluspaidat välillä 12-25€, kun vielä muutama vuosi sitten sieltä ei tyyliin löytyny kauluspaitaa yli 15€:llä. Noh onneks on 7-1€ päivät.
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2008 00:48

Lainaus: HepZusi

Nekin on nykyään kyllä hävyttömän hintasia. Kattokaa vaikka nettikauppaa : http://www.uff.fi/nettikauppa//product_catalog.php ?c=59&page=2 Esim. kaikki miesten kauluspaidat välillä 12-25€, kun vielä muutama vuosi sitten sieltä ei tyyliin löytyny kauluspaitaa yli 15€:llä. Noh onneks on 7-1€ päivät.

Onko nuo siis jotain käytettyjä, vai jotain varaston ylijäämiä? :P En tiedä..
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.05.2008 14:24
Ei UFF:lta koskaan löydy mitään. Karseita rytkyjä siellä... Kirppareilta saattaa joskus harvoin löytää jotain pientä. Kuitenkin suurempi todennäköisyys löytää huuto.netistä jotain käyttökelpoista.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2008 15:01
Valitanpa tänne sitten kunnen muuta valitukseeni sopivaa paikkaa löytänyt.. Eli mikä ihme siinä on, että jos haluaisi tilata jostain goottinettikaupasta vaatetta, joutuu jättämään tilaamatta vyötärön takia? Katsoin pahuuttani parinkin kaupan kokotaulukkoja, vyötäröni olisi jtn tyyliin XL, mutta lantio ja rintamus L. Ihan kiva sitten tuossa tilata yhtään mtn kun ei aina viitsisi pienennyttämäänkään viedä kun itse ei osaa. Tai no, valmistajista nuokin kiinni ovat, mutta jos nyt sattuu olemaan vähän enemmän vyötäröllä, ei se tarkoita että muuten olisi paljoa "läskiä". Noilla rinnanympäryksillä miulla saisi olla sellaset hinkit että tukehtuisin niihin kun kerran erehdyn pompahtamaan rappusen ylös tai alas *mutrumutina*
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 13.05.2008 22:52
Mina
tuolla on valitukseen tarkotetu ketju sitten jos muutakin haluaa valittaa kun vaan vaateasioista http://www.gootti.net/keskustelu/4_1574_32.html#ms g100869
Kirjoittanut: Shadow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:23
Kuten muutamat muutkin ihmiset täällä, niin minäkin suositelen kirppiksiä. Löysin sieltä itselleni nahkatakin hintaan 5 euroa, josta on nyt tullut uskollinen pelastaja niin sateessa kuin tuiskussakin. Samoin perusmustat vaatteet saa uutta ilmettä just tyyliin pientä ketjua esim. taskun reunaan ja niittejä hihan suihin.
Samoin Huuto.net on kätevä paikka jos etsii jotain erityistä.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:35
Hyi hyi, ei aitoa nahkatakkia saa sateessa käyttää. Menee pilalle koko nahka, kovettuu ja menee huonoksi nopeammin.

Itse asiaan, kirppareilta löytyy mullekkin mukavaa perusvaatetta halvalla. Ja kun kätevästi saa itse pienennettyä vaatteita, niin ei haittaa vaikka olisikin hieman iso. Tänään löysin kivan nahkalaukun (tekonahkaa kylläkin) eurolla, ja hameen 2,20e. Ja loput mitä kirppareilta ei löydy niin tulee usein itse väännettyä (tosin nyt on niin prkl:eesti kouluhommia, että oon kulkenut taas jossain ihme rytkyissä ). Joskus tulee jotain hinnakkaampaakin tilattua, mutta harvemmin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit