Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

God hates goths

Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2008 20:54

Lainaus: MissAnnThrope

Helvetti on tosin keksitty keskiajalla ihmisten pelottelemiseksi ja alistamiskeinoksi, joten se siitä rangaistuksesta...

Nimen omaan. Kirkko sai hyvän tekosyyn rahastaa syntisiä, ja puuhailla täysin omia pimeitä hommiaan. Kirkon sisällä varmaan tapahtunut enemmän pahaa ja syntistä kuin kansan keskuudessa.
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2008 20:59
Jumala vihaa gootteja - no sepäs hienoa, että tunne on molemminpuoleinen Itseäni ärsyttää suunnattomasti jeesustelijat ja uskontoaan tyrkyttävät! Ateisti olen siis itse, ihminen loi jumalan
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 00:32
Jumala vihaa myös AC/DC faneja. Olin tänään Ankkarockissa ja siellä oli taas sama Jeesus-pelastaa ryhmä megafonin kanssa. Tällä kertaa sai kuulla että yksi oli ollut kova AD/DC fani ja löytänyt sitten Jumalan... Juup, bändillä on "High Way to Hell" niminen biisi ja bändin fanit tosiaan ovat matkalla helvettiin.
Enempää en ehtinyt kuulla, sain kaivettua korvatulpat laukusta.
Jumala todennäköisesti myös vihaa amerikkalaista (henkisesti suomalaista) ystävääni joka uskoo että Jumala on nainen.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 00:39

Lainaus: snowwiewolf

ystävääni joka uskoo että Jumala on nainen.

Oh plz... Samaan sarjaan niiden kanssa jotka uskovat jeesuksen olleen musta tai nainen... Minulle jumala on sukupuoleton.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.08.2008 02:50

Lainaus: Berzerker

Samaan sarjaan niiden kanssa jotka uskovat jeesuksen olleen musta tai nainen

oikeastaan ei tuolla liene väliä.
mutta jos jumala onkin hauki, niin mie olen kaulaa myöten kuses.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:10

Lainaus: snowwiewolf

Jumala vihaa myös AC/DC faneja.

Anti-Christ/Devil Child. Tuollainen piilomerkitys nimeen kuulemma kätkeytyy. Ja näitähän riittää.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2008 18:00
Nuo jeesustelijat ovat juuri niitä joita tekee mieli tyrkyttää johonkin huitsin nevadaan. No offence. Pari on jo mullistanut elämääni ja saattanut minut vyötäröä myöten kuseen, esimerkiksi pari vuotta sitten myspace sivuuni rupesi tulemaan älyttömiä komentteja joltain kristillisyhdistkseltä joka pelkällä profiilisivuni perusteella rupesi käännytyshommiin heti. e-mail spammeja vuoti jatkuvasti ja oli pakko vaihtaa se kokonaan, pikkuhomma mutta sit jollain tavalla rupesin saamaan postia kotiini. Koko stalker homma alko oikeasti ottamaan päähän ja ajattelin et nyt siellä on varmasti joku joka yrittää pelleillä kanssani, mutta kirjekuoret sun kaikki oli oikeita ja osoitteet googlattuani saivat todisteet että kyseessä oli ihan oikeasti joku jeesusporukka joka ihan jumalan nimessä halusi pilata kotirauhani tyhmillä "satanismi ei ole terveellistä" kirjeillä jostain amerikan porukalta ja sit vielä soittoja jossa sit lopussa uhkailtiin että joudun helvettiin plääh plääh. Kun asia riistäytyi kädestä isäni hommasi asianajajan lähettämään kirjeen ja uhkauksen takas ja siihen puhelut loppu. Pelottavinta on se miten jokin tuntematon yhdistys saa käsiksi minun yhteystietoihin!?? Hakkeroivat p*skiaiset.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • • Muokkasi: snowwiewolf
  • Lähetetty: 04.08.2008 19:38

Lainaus: mlrd

mutta jos jumala onkin hauki, niin mie olen kaulaa myöten kuses.

Minun jumalani on Suuri Kurpitsa

@Amelia de Vere: Todella pelottavaa, onneksi loppui kirjeeseen. Pitää muistaa jos tulee vastaavaa.

Aina välillä tulee oven taakse Jehovan todistajia, mutta he lähtevät aika nopeasti kun vain hymyilen nätisti, otan esitteet ja laitan ne oven vieressä olevaan paperin keräykseen heti kun ovi on kiinni. Olen liian kiltti sanomaan ettei kiinnosta... Jos menisivät pidemmälle kiltteys kyllä katoaisi.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 04.08.2008 20:23

Lainaus: Dragonfly

Kirkon sisällä varmaan tapahtunut enemmän pahaa ja syntistä kuin kansan keskuudessa.

papit tykkää kuoropojista ..

Jos jumala on olemassa se todennäköisesti hakkaisi päätään lähimpään kiinteään esineeseen ja kiroilisi "tosiuskovaisten" meininkiä. Sitten se menisi suihkuun itkemään ja syömään keksejä: "yhyy, olen maailman väärinymmärretyin henkilö".
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • • Muokkasi: BansheeLass
  • Lähetetty: 04.08.2008 20:41
Hah, tämä! Monet naurut olen tuolta saanut. xDD Vaikka nykyään en oikein jaksa tuolla käydä, samoja vanhoja juttuja lukemassa.

Niin kuin Heetteri ja jotkut muutkin jo aiemmin sanoivat, tuo sivu ei todellakaan ole aito. On oikeastaan aivan todistettu juttu että se on ihan pilailumielessä tehty: eräällä toisella, englanninkielisellä foorumilla oli tästä samasta sivusta topikki, ja eräs käyttäjä sanoi (ja tämä on suora, copypastettu lainaus ko. foorumilta):
As a member of several Gothic forums, we keep getting this site linked by the newbies. I can confirm, as our senior members had a long conversation with the Webmaster, it is a troll, it is funny, and yes, those pictures were sent in by willing participants for the lulz-fame.

Siinäpä se. Trolli, erittäin omistautunut ja huolellinen sellainen.

Pointtinahan tuolla sivustolla on parodioida Fred Phelpsiä, Westboron baptistikirkon pappia (Topeka, Kansas) ja kunnostautunutta vihaajahihhulia. Kyseinen herrashenkilöhän vihaa suurin piirtein kaikkea, erityisesti mm. homoja ja ruotsalaisia. Jälkimmäisiä siksi koska he usein ovat edellisiä. Aivan. Juurikin näin.

Phelps on näiden kuolemattomien lainausten takana:
The Lord God Almighty killed [the people who died on 9/11], looked at them in the face, laughed and mocked at each one of them as he cast each one of them into hell.

America is doomed and cursed by God irreversibly.

It's too late to pray for America. It's a sin to pray for America.

God doesn't hate them because they're fags. They're fags because God hates them.

All ye having business before this honorable [Supreme] Court draw nigh, give your attention and ye shall be heard. No, no. Draw nigh and bend over. I'm gonna rape you up the butt.

The President of the United States gets his jollies masturbating horses.

On Pope John Paul II's watch, the Roman Catholic Church became the church of the holy pedophiles. And sodomite feces replaced the wafer for their communion service. And Sodomite semen replaced the wine that the Pope drinks.

Aika rakastettava mies, siis. ;P

Linkkejä: God Hates Fags (URL), God Hates Sweden (URL), God Hates Ireland (URL)
Sekä tietysti: God Hates Fred Phelps (URL)
:DDDD

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit