Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.04.2008 11:52

Lainaus: Kuutar

äänenkäytössä on aikamoinen kulttuuriero.

Niin, mutta mikä onkaan se oikea? Samalla tavalla ulkomailla katsellaan hiljaisia suomalaisia kieroon. Toki maassa maan tavalla, vaikkakin tavat olisivat typeriä.

Lainaus: kuopassa

Näissä kerrostaloasunnoissa on ilmeisesti sellainen monikulttuurisuusvillitys menossa, että pitää pistää joka rappuun vähintään yksi moniosaaja rikastuttamaan meidän suomalaisten tylsää ja tyhmää kulttuuria.

Noh noh, eipäs yleistetä. Pitää asua tarpeeksi kivassa taloyhtiössä, jossa on vain omistuskämppiä, niin ei ole tuota harmia. Toki siinä on sitten se toinen puoli: naapurit ovat pääsääntöisesti joko eläkeikäisiä pariskuntia tai nuoria pariskuntia alle kouluikäisien lastensa kanssa. (Keski-ikäiset ja vanhempia lapsia holhoavat pariskunnat asuvat ilmeisesti hieman tilavammissa asunnoissa, kauempana palveluista.) Tämä tarkoittaa siis sitä, että esimerkiksi meidän taloyhtiössä minä olen se nähtävyys, jota kummastellaan. Ei silti, minun naapurit ovat oikein mukavia ja kohtelevat minua kunnioittavasti. Mummot vaan kyselevät, miten tukan saa pysymään "hassusti".

Tämän viestin kitinäosuus voisi olla se, että minua kismittää koukuttumiseni energiajuomiin. En vaan pysy pirteänä ilman. Harmillisinta tässä on toleranssin nousu käytön mukaan. Toistaiseksi olen pakottautunut tyytymään yhteen annokseen per päivä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.04.2008 11:56

Lainaus: Ximmo

Noh noh, eipäs yleistetä. Pitää asua tarpeeksi kivassa taloyhtiössä, jossa on vain omistuskämppiä, niin ei ole tuota harmia.

Hehee. Tämä on juuri omistuskämppiä täynnä. Itse asiassa minäkin asun sellaisessa, tosin vain vuokralla, asunnon kun omistaa sellainen herttainen iäkäs pariskunta. Alakerrassa asui viime vuoden puolella turkkilainen, joka oli ihmisiksi ja kävi ahkerasti töissä, mutta tämä uusi versio lattianaapurista on vähän toista maata.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2008 12:05

Lainaus: kuopassa

Hehee. Tämä on juuri omistuskämppiä täynnä. Itse asiassa minäkin asun sellaisessa, tosin vain vuokralla, asunnon kun omistaa sellainen herttainen iäkäs pariskunta. Alakerrassa asui viime vuoden puolella turkkilainen, joka oli ihmisiksi ja kävi ahkerasti töissä, mutta tämä uusi versio lattianaapurista on vähän toista maata.

No jopas nyt on. Ei täällä Helsingissä suuremmin maahanmuuttajat kämppiä ostele. Ilmeisesti kova hintataso ja se, ettei maahanmuuttajille tarjota kuin kökköduunia, pitää heidät halvoissa vuokra-asunnoissa. Eipä täällä vastaavasti suomalaisetkaan duunarit asu kuin vuokralla, ellei duunari sitten satu olemaan raksahommissa. Tietenkin tämä on lähiökohtaista, itä-Helsingissä voi olla tilanne aivan toinen. Me länsipuolen porvarit emme tiedä siitä mitään - emmekä välitä.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2008 12:56
Mä olen tyhmä rakastunut - en omaan mieheen
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2008 13:16

Lainaus: MissLaura

Sama homma täällä... :/ Pahinta ehkä on, että se toinen on myös ihastuut/rakastunut/jtn minuun :S Perkele tätä kevättä >.<
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2008 13:28

Lainaus: raavittu

Sama homma täällä... :/ Pahinta ehkä on, että se toinen on myös ihastuut/rakastunut/jtn minuun :S Perkele tätä kevättä >.<

Mielenkiintoista tuollainen.
Itselle tulee heti sellanen vaikutelma että jos noin vain voi heti rakastua toiseen ihmiseen ja vaikka vierellä on kumppani.
Niin että varmaan kummatkaan ole koskaan oikeasti rakastanut nykyistä kumppania.

OT..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2008 14:15

Sama homma täällä... :/ Pahinta ehkä on, että se toinen on myös ihastuut/rakastunut/jtn minuun

Mä en ole rakastunut, mutta itse sain tässä rakkaudentunnustuksen. Kyllä se vähän pisti hymyilyttämään, kun on muutenkin asiat miten sattuun ja angstinen olo.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.04.2008 15:52
Eräs tyyppi on juuri ihan aiheesta nimetty kyyläpervoporkkanaksi Epätoimiva kompassi on myös hieno nimitys. Että minä vihaan sen kompassoimista.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2008 15:55

Äh, minä ihastun vähän väliä johonkin "ihanaan" mieheen. Kahden vuoden aikana on noita ulkopuolisia ihastuksia tainnut olla viitisen kappaletta. Silloin kun ihastuu, he tuntuvat aina mahtavilta tyypeiltä, mutta se menee viikossa tai parissa ohi, ja ne jätkät ovat taas vain ihan tavallisia miehiä.
Noitakin on sattunut että toinen on osoittautunut olevan myös ihastunut. On vaan pitänyt pitää pää kylmänä ja esittää pelkkää kaveria.
Ja omaa miestä rakastan, en edes harkitse eroavani hänestä vaikka hän kuinka tuntuu silloin tylsältä ja tavalliselta. Pian se taas muuttuu. On hän vaan niin paljon hienompi mies.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2008 17:09

Lainaus: delicatez

Itselle tulee heti sellanen vaikutelma että jos noin vain voi heti rakastua toiseen ihmiseen ja vaikka vierellä on kumppani.
Niin että varmaan kummatkaan ole koskaan oikeasti rakastanut nykyistä kumppania.

Minä olen kyllä tuntenut tämän toisen "ihastuksen" jo vuosia ja viime aikoina vasta ruvennut tuntemaan jotain häntä kohtaan, eli minun kohdallani tämä rakastuminen/ihastuminen on kyllä tapahtunut pikkuhiljaa eikä noin vain :E Ja toiseksi, minä kyllä myös rakastan miestänikin ja olen aina rakastanutkin. Mutta mitäpäs sitä selittelemään jollain foorumilla, omapahan on asiani ja tunteeni.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit