Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 2 !

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2008 22:57
Tännään katsoin paranoian/ disturbian.. vaan eipä iskenyt tämäkään. oon aika no life, kun töllään leffoja kokoajan, mutta harrastus se tämäkin
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2008 05:14
Monty Python.. And the Holy Gail... Minä ainakin tykkään tästä kuvasta.. Äärinmäisen hupaisa elokuva.. saattaa jopa vääntää suupieliä ylöspäin
Kirjoittanut: Mörkökeiju (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 11:02
Sky Captain World of Tomorrow aika kivasti kuvattu leffa ja muutenki ihan ok
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.07.2008 11:35

Lainaus: Mörkökeiju

Sky Captain World of Tomorrow aika kivasti kuvattu leffa ja muutenki ihan o

Toi on tosiaan aika hyvä, se tuli telkusta tässä taannoin
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 16:08

Lainaus: azazel

Monty Python.. And the Holy Gail... Minä ainakin tykkään tästä kuvasta.. Äärinmäisen hupaisa elokuva.. saattaa jopa vääntää suupieliä ylöspäin

Itse meinaan aina räjähtää tuhansiksi päreiksi naurusta. Mahtava elokuva ja hei, Monty Python .

Viimeksi tuli katsottua Apocalypto, joka on siis Mel Gibsonin maya-kulttuuriin sijoittuva elokuva. Tykkään kovasti ja toi olikin oikeastaan jo toinen kerta kun näin kys. leffan. Erityisesti miellyttää se, että leffassa käytetään maya-kieltä. Hieno kunnianosoitus ja luo aidomman tunnelman.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 16:32
Minä taas olin aika pettynyt Apocalyptoon. Suurin osa leffasta kului merkityksellisen tuijottelun merkeissä, kuten herra Gibsonin leffoissa yleensäkin, ja mayakielestä huolimatta juoni oli jokseenkin kökkö. Leffaa on kyllä ollut varmaan hauska kuvata... "ja sit hei kaverit juoksette tohon suuntaan ja käännytte vasemmalle, ja varokaa hei sitä myrkkykasvia siin oikeella"
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 18:21
^ No onhan siinä välillä vähän tommosta, mutta mistä ite ainakin tykkään Mel Gibsonin leffoissa on just toi "tuijottelu". Saa ite miettii mitä kukakin ajattelee ilman että jokainen on aukomassa päätään joka välissä .
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2008 11:49
The Orphanage tuli kavereiden kanssa katsottua uusiksi.
Kesti toisenkin kerran.
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • • Muokkasi: Menduros
  • Lähetetty: 20.07.2008 12:58
Cradle of Fear

Aivan mahtava : DD
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.07.2008 13:32

Lainaus: Menduros

Cradle of Fear

Aika surkuhupaisa teos
Mutta kyllä sit vahdatessa voi (kerran) iltaansa kuluttaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit