Gootti.net

Jäke-miitti

Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragula
  • Lähetetty: 02.10.2006 08:20
Ma olla ihan pihalla mut kait täst nyt jotai selvii... nimittäi päivämäärät olis aika hyvä tietää... :P Mä oon muuten ihan pihalla.... o.O
Mä en osaa ajatella "eiensviikkovaansitäseuraavanviikonkeskimmäisenäpä ivänäolevanpäivänjälkeisenäpäivänä" -tyyppistä ehdotusta... xP Päivämäärä on päivän sana.

Ja kulmakondiittoria käynee varmaan kaikille? Siihen kun on helppo löytää asemalt... Ja sieltä sitten jonnekkin, vai aiottaisko me koko iltapäevä istuu siellä? Ne heittänee jo kuuden aikaa lössit pihalle.....
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2006 11:34
hmmm... tän viikon tiistai (siis 3.10, huomenna) sopisi miulle, keskiviikko (4.10) kanssa, mutta myös mikä päivä vaan ens viikolla.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2006 12:39
Lainaus: MrLuckarin *juoksee metsään, istuu kivelle ja pitää siellä pohjoiskarjala miitin, keskenään*

Minä lähden pohjois-karjalaaaaan, vaihdan farkut verkkarihousuun.... Leevit, anyone?

Dragula, milloin viimeksi olet Kulmiksessa käynyt? Minun mielestäni se on auki kahdeksaan saakka...No jaa, onhan ne voinut tehdä dramaattisia muutoksia viime aikoina.

Torstaisin minun pitää myöskin kipittää tallille, mutta voin kyllä tästä joustaa jos kaikille muille torstait sopii. Miten olisi siis ensi viikon torstai eli 12.10??
  • Lähetetty: 02.10.2006 13:42
No prkl... En mä siitä kulmiksesta tiiä... :P Ehkä mä elän liikaa himas... Mulle käyp melkee mikä vaa....
  • Lähetetty: 02.10.2006 13:45
sopii ainaki miulle, yllättäen ja ei se kulmis tietääkseni jo kuuelt kiinni mee.
  • Lähetetty: 02.10.2006 20:05
Pientä yhteenvetoa: paikkana yllättäen järvenpää. tarkemmaksi paikaksi vakiintunut Kulmakonditoria in all mighty keskustassa, monet kallistuvat ensi viikon torstain, eli 12.10., suuntaan. aika johonkin aikaan iltapäivällä, koulujen yms. jälkeen. itselläni loppuu koulu tolloin 13.15, joten olisin jäkessä 14.18-junalla. se ei kuitenkaan tarkoita, että muidenkin on oltava silloin siellä, eräillä saattaa koulu loppua vasta neljältä. joten tarkenpaa aikaa sopimaan?
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.10.2006 20:36
Minulla loppuu 12:55 koulu torstaisin. Voisin silti kipaista siinä välissä kotona heivaamassa kirjat pois ja ryyppäämässä sangollisen kahvia, joten miten olisi, miitattaisiinko aikaisintaan kolmen maissa? Viideltä miittaaminen olisi tosin sinänsä fiksumpaa.
  • Lähetetty: 02.10.2006 21:08
riippuu tietysti siitä, mihin aikaan muilla loppuu, heistä ku ei vielä tiiä... :/
  • Lähetetty: 03.10.2006 13:39
Mul ei oo mitää hajuu millon pääsen... :P Viidelt kuulostaa aika hyvältä.....
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2006 13:42
Mulle kävisi ehkä neljän aikaan parhaiten, kun tulen juuri siihen aikaan yleensä koulusta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit