Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.07.2008 15:15

Lainaus: Unholysacrament

Paljonkos tuosta kuntosalista 2vuodelle maksoit? Onko se jossain suurenkaupungin keskustassa ?

Elikkä ihan täälä Oulussa keskustan tuntumassa ja maksan niinkin paljon kun 60 pintaan / kk. Tähän kuuluu kaikki tuon liikuntakeskuksen palvelut tuohon hintaan. : ) Olen ihan tyytyväinen ollu ^_^
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 22:59

Lainaus: AuroraBorealis

maksan niinkin paljon kun 60 pintaan / kk.

*BRRRR* rintaan ihan melkein pisti : D
Täällä landella kun asustaa (40km away from tampere) niin maksaa 9.90€/VUOSI!
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:01
Nööt. Tämä juttu nyt minun kohdallani vaihtui hyvin pitkälti "pääkallosyysvaatteet-kuntoon syksyksi 2009."
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:24
Banshee: Minulla sama juttu, miinus pääkallot.

Mutta, kaipa tämä tästä nyt kun lääkkeet loppui, ruokahalu on ainakin pudonnut ihan pohjamutiin
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:31

"Me also failed to lose weight! Got a nice desert-camo pattern swimming pants for summer beach party in Mos Eisley but me not fit in! Maybe Jabba shoud go jogging to desert with Rancor, hoh hoh hoh? Diets meals, bah what a Bantha-poo-doo!"
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:36
Deadboy!! Taas sitä ollaan offtopikoimassa kun valvojien valvovat silmät välttää? Hyi hyi sinua. *soosoti soo*

Meikäläisen dieettiprojekti on syväjäässä kuin Han Solo aikoinaan. Työ vie kaiken mahdollisen energian, joten ei jaksa kytätä syömisiään, kuntoilusta nyt puhumattakaan vaikka työni onkin melkoista kuntoilua.
Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2008 00:28
Hoh, hyvä että löysin tämänkin topicin. Itsellä on painonpudotus ollut aina läsnä. Viimevuonna siitä tuli turhautuneeksi kun ei mitään tapahtunut ta vähän pakkomiellettä ja sairastuin..
Siksi pidin vähän taukoa ennekuin aloin taas kilojen kimppuun. Olen nyt käynyt vuoden kuntosalilla 10e/kk, pelannut lentopalloa 8vuotta ja nyt kesällä innostuin aloittamaan lenkkeilyn. Olen kuullut että vuoden aikana kun aloin käymään kuntosalilla olen kaventunut ihan hirveästi! Kyllähän sen huomaa kun vaatteet vähän löysempiä (: Ja kunto noussut kivasti.
Tällä hetkellä pitäisi kai alkaa seurata ravintoa. Suosittelen säännöllisiä ruokaaikoja. Silloin ei harahdu syömään mitään ylimääräistä. Ja parin tunnin välein kun pitäisi syödä jotain, esim hedelmiä vihanneksia yms.

Piiskansiima, mitä työtä teet? Mielenkiinto heräsi
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 09:54

Lainaus: Banshee

Tämä juttu nyt minun kohdallani vaihtui hyvin pitkälti "pääkallosyysvaatteet-kuntoon syksyksi 2009."

Nooh, onneksi nyt ei muutenkaan kovin bikinikesä ole ollut.

Lainaus: Piiskansiima

Deadboy!! Taas sitä ollaan offtopikoimassa kun valvojien valvovat silmät välttää? Hyi hyi sinua.

Tuota, Deadboy on valvoja...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.07.2008 10:02

Lainaus: maggis

Piiskansiima, mitä työtä teet? Mielenkiinto heräsi

Se hoitaa heposia tallilla. MINÄ TIEDÄN KAIKEN PIISKIKSESTÄ, muahahhah.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2008 10:49
Mua on usein kiinnostanu minkä takia monet naispuoleiset ihmiset ovat kiinnostuneita hevosista, hoitavat ja/tai ratsastavat niillä jne? Hoivavaisto? Ehkäpä naisen pitää suunnata synnynnäinen hoivavaistonsa, hoivavaisto joka on paljon voimakkaampi kuin miehillä, johonkin esim hevosiin? Entäpä naiset joilla on pieniä lapsia hoitavatko / ratsastavatko he hevosilla ? Empä usko koska heidän aikansa kuluu lapsien kasvattamiseen eli hoivaaminen suunnataan toisaalle ja hoivaamista ei haluta "tuhlata" muualle.

Muuten, mun JOKAIKINEN ex-tyttöystäväni on ollut jollain tavalla tekemisissä hevosten kanssa. Yhdellä oli jopa kouluratsastuksen SM-pronssia, heh!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit