Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 10:58

Lainaus: Heetteri

Se hoitaa heposia tallilla.

Onko se oikeastikkin fyysisesti todella raskasta?

Olisin halunnut kesätöihin päästä johonkin fyysisesti raskaisiin hommiin, niiin se olisi edesauttanut tuota painonpudotusta. Mutta sainkin vain sisätyötä missä istutaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.07.2008 11:04

Lainaus: Arvet

Ehkäpä naisen pitää suunnata synnynnäinen hoivavaistonsa, hoivavaisto joka on paljon voimakkaampi kuin miehillä, johonkin esim hevosiin?

Älä nyt jauha pascaa. "Hoivavaisto" my butt. Tyttöikäiset ihastuvat joko hevosiin tai rokkistaroihin - molemmat turvallisia "kaukoihastuksia", tästä on tutkimuksia. Tosin sitten on sellaisia kuin minä joita ei juuri kiinnostanut kumpikaan. Tuo hoivaviettiteoria on aika naiivin keittiöpsykologinen :'D ...veikkaan, että naiset joilla on lapsia ovat sellaisia jotka eivät ehdi harrastamaan juuri MITÄÄN.

Pointtina: jotkut jatkavat hevosharrastusta, jotkut alkavat harrastaa jtn muuta. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään -lol- hoivaVIETIN kanssa. Emme me ole mitään tahdottomia hormoonikimppuja sen enempää kuin miehetkään. Samalla vaivalla voisi sanoa että "pojat kanavoivat hoivaviettinsä pyöriin ja autoihin ja tietokoneisiin"...

..Ja sitäpaitsi tämä kuuluu osioon koppoti koppoti goth. No more off-topic.

1. Why yes, kyllä mä lähden provoihin mukaan, mua on maailman helpoin flameta.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2008 12:25
Tahdottomia hormoonikimppuja[quote=Heetteri]

Minä olen ainakin. Mulla ei ole ainakaan mitäään omaa tahtoa tai omia mielipiteitä, ja menen muutenkin aina massan mukana, eheheheheh!

Se on kiva että joku lähtee miun juttuihin mukaan. Usein on niin että mun jutut menee niin eri sfääreissä että ihmiset kattoo vaan ja sanoo: Niin! Ja ei muuta. Rok rok!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 15:12
Jahas, ja taas kerran poikakullat osoittivat täydellisen typeryytensä mitä tulee hevosurheiluun ja sen parissa työskentelyyn... Kyllä, olen tämänhetkiseltä ns. ammatiltani hoivaviettiäni kanavoiva heppatyttö rapsuttelija jonka työ on niin kevyttä että te "tosimiehet" huutaisitte apua puolenpäivän aikaan viimeistään. (Sorry OT, Heetteriseni, mutta ny ol pakko.)

Hymiö
  • Lähetetty: 23.07.2008 12:02
Piiskansiima puhuu minusta monikossa, heh! No ei se mitään, ihmisillä on monenlaisia käsityksiä minusta ja minä suon sen heille.
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 12:06
mä voin tulla mukaan dieettiryhmään
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 14:15

Lainaus: Arvet

Piiskansiima puhuu minusta monikossa, heh!

Oli osoitettu samalla myös Unholysacramentille. Älä huoli, et ole niin tärkeä henkilö että olisit teitittelyn arvoinen, ainakaan arvon Piiskis-Xerxeelle!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2008 16:50
JES!!!

Paino: -4 kg
VY: -2 cm
LY: -3 cm

Vihdoinkin tuloksia! Taisi lääkkeiden lopettaminen auttaa Olen nyt ottanut aikamoisen spurttialoituksen laihduttamiselle, mutta sitten saan taas ruokaa kun vanhemmat tulee kotiin tekemään
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2008 08:25

Lainaus: Piiskansiima

Jahas, ja taas kerran poikakullat osoittivat täydellisen typeryytensä mitä tulee hevosurheiluun ja sen parissa työskentelyyn...

Ei ole ainut kerta kun tuosta asiasta olen saanut huutia. Viimeksi eilen kun väitin mustangia poniksi.

Kesällä vähän unohtuillut välillä syödä niin tullut huomattavaa painon pudotusta.
Tulis nyt pareet kelit niin vois tehdä jotain ulkonakin niin ei tulis vaan laiskotetua.
  • Lähetetty: 24.07.2008 11:02

Lainaus: BronzeRain

Älä huoli, et ole niin tärkeä henkilö että olisit teitittelyn arvoinen, ainakaan arvon Piiskis-Xerxeelle!

Kiitos palautteesta! Kaikenlainen palaute ja arvostelu on tervetullutta kunhan se on järkevää ja perusteltua!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit